۱۸۰ فلسطینی در کرانه‌باختری بازداشت شدند

منابع خبری روز چهارشنبه گزارش دادند که رژیم صهیونیستی طی هفته گذشته دست کم ۱۸۰ شهروند فلسطینی در کرانه باختری را بازداشت کرده است

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، سازمان امور اسرای فلسطینی پر بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از روز گذشته تاکنون دست‌کم ۳۰ فلسطینی در کرانه باختری را بازداشت کرد.

در این بیانیه آمده است که برخی از این شهروندان فلسطینی کودک و یا زندانی آزاد شده هستند.

سازمان امور اسرای فلسطینی خاطرنشان کرد: از آغاز حمله نظامی گسترده علیه کرانه باختری در روز چهارشنبه گذشته تاکنون رژیم صهیونیستی بیش از ۱۸۰ شهروند فلسطینی در این منطقه را بازداشت کرد.

این سازمان همچنین می گوید که آمار نهایی بازداشت‌ها در شهر جنین واقع در کرانه باختری را ندارد و پیش بینی می شود که طی هفته گذشته ده‌ها نفر در این شهر بازداشت شدند.

روز گذشته نیز وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که از روز چهارشنبه گذشته و در پی آغاز عملیات نظامی گسترده رژیم صهیونیستی در کرانه باختری ۳۰ فلسطینی شهید و تقریبا ۱۳۰ نفر دیگر مجروح شدند.

طبق گزارش این وزارت از آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون ۶۸۲ فلسطینی در کرانه باختری شهید و ۵۷۰۰ نفر دیگر مجروح شدند.

نیروهای اشغالگر صهیونیستی از روز چهارشنبه گذشته به طور متوالی عملیات نظامی گسترده ای را در مناطق مختلف کرانه باختری آغاز کردند و تعداد زیادی از فلسطینی ها در این منطقه را شهید و یا بازداشت کردند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس