کد خبر 1639428
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰
قلعه‌نویی: سیستم بازی تیم ایران هجومی شناور است

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: سیستم بازی ایران همانند مسابقات قبلی، هجومی شناور است و میل ما به گلزنی خواهد بود.

به گزارش مشرق، امیر قلعه نویی روز چهارشنبه در نشست خبری پیش از مسابقه با قرقیزستان در اصفهان افزود: نگرش ما بازی تهاجمی است و من همیشه در کارنامه مربیگری خود در باشگاه ها نیز بازی‌های پرگل و هجومی داشتم، سیستم ما شناور هجومی است اگرچه هزینه دادیم و ضرر هم کرده ایم اما مردم هم بازی هجومی دوست دارند.

وی ادامه داد: بازیکنان نیز به این نتیجه رسیده اند که باید رو به جلو مسابقه دهند و مهدی طارمی را آزاد گذاشتیم که در همه جای زمین برود.

سرمربی تیم فوتبال ایران تصریح کرد: سرمربی کنونی حریف شناخت کافی از تیم خود دارد، آنان سختکوش و دونده هستند و در کارهای دفاعی خوب عمل می کنند.

قلعه نویی اضافه کرد: شرایط خیلی خوبی داریم، بهترین اردوها را با انگیزه بالا پشت سر گذاشتیم، انتخاب شدگان تیم با همه انگیزه آماده حضور و مسابقه هستند.

وی با بیان اینکه هر لیستی منتقد دارد، ادامه داد: درباره جوان‌گرایی ما بازیکنان با انگیزه را برای پشتوانه سازی انتخاب می کنیم و معتقدیم جوان‌گرایی باید با شیب ملایم باشد تا بازیکنان جوان آسیب نبینند.

وی خاطرنشان کرد: با آنالیز کامل، لیست نهایی تیم ملی انتخاب شد و اینطور نبود که قبل از «فیفا دی»، دست به انتخاب بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال ایران افزود: انتخاب لیست با رصد همه مسابقات رقم خورد و در اردوهای بعدی قطعا تغییراتی خواهیم داشت، برای من سن یک عدد است و هر کسی آماده باشد در فهرست نهایی جا دارد.

قلعه نویی ادامه داد: همکاران خوبی داریم و انتقادات را می پذیریم زیرا باعث پیشرفت می شود ، با منتقدان در ارتباط هستیم و جزو مشاوران ما هم هستند.

وی گفت: همه باید دست به دست هم دهیم تا مردم را خوشحال کنیم و بازیکنان نیز با انگیزه در پی شاد کردن مردم هستند.

سرمربی تیم فوتبال ایران گفت: دوره قبل جام جهانی ٢ مسابقه ما تشریفاتی شد یعنی ما همواره خوب و هجومی بازی کردیم.

قلعه نویی تصریح کرد: در «تورنمنت کافا» خواستیم به برخی بازیکنان استراحت بدهیم اما آنها با دل و جان در خدمت تیم بودند.

وی درباره علی دایی نیز گفت: او بازیکن بزرگی و الگویی برای امثال بازیکنانی همچون مهدی طارمی است.

وی افزود: از مسوولان استان اصفهان و کارخانه ذوب آهن تشکر می کنم که سبب شدند ورزشگاه فولادشهر شرایط میزبانی پیدا کند و ٧٠ میلیارد تومان برای بهبود آن هزینه شد.

قلعه نویی با بیان اینکه شاید مهر ماه نیز در این ورزشگاه حضور یابیم، تصریح کرد: زمین چمن مانند توپ، تاریخ انقضا دارد و استان هایی هم با ما همکاری نکردند اما اصفهان ما را یاری کرد و روند آماده‌سازی ورزشگاه به‌خوبی پیش رفت.

وی اضافه کرد: برخی بازیکنان فنی و وزنی و مدیر داخل زمین هم هستند و ما از بازیکنان بزرگ مانند طارمی، آزمون و جهانبخش می خواهیم که خودشان باشند.

سرمربی تیم فوتبال ایران گفت: جو معرفتی و رفاقتی برای ما مهم است تا مردم را شاد کنیم.

قلعه نویی خاطرنشان کرد: در ایران همه چیز ایده آل نیست اما مهم این است که با شرایط سخت کار را پیش ببریم، این چند روز نیز کار سختی داشتیم و با کار جهادی پیش رفتیم تا مردم شاد شوند، فدراسیون هم تلاش کرد تا شرایط مهیا شود.

وی گفت: کادر فنی مطالبه اقساطی عقب افتاده و پاداش ها هم دیرکرد دارند اما ما برای مردم کار می کنیم.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و قرقیزستان در اولین بازی خود در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ روز ۱۵ شهریور در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

این بازی ساعت ۱۹:۳۰ فردا (پنجشنبه) برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
    0 1
    بله این سیستم هست ولی در مقابل تیمهای بزرگتر ضد حمله سنگین میخورد و امار گل خورده بالاست
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
    0 1
    شما که راست میگی
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
    0 0
    سیستم بیخود در مواقع حساس است
  • نام اشنا IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
    0 0
    جناب امیر خان قلعه نویی : شما برای اینکه دقیقا بفهمید که فوتبال ایران و این تیم ملی تحت نظر شما در چه سطحی از فوتبال قرار دارد بدون ترس از شکست حتما بایستی یک یا چند بازی باتیمهای بالای رده بندی فیفا به خصوص 10 تیم اول رده بندی فیفا بازی کنید تا به قول معروف حساب کار دستتان بیاید.
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۵
    0 1
    سیستم قلعه نویی بزن زیرش است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس