کد خبر 1639466
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۷

قرعه‌گردون اتاقک از ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ شروع شد!

خبر قرعه‌گردون به گوشتان رسیده است؟ همان گردونه شانسی که می‌چرخد و جایزه‌های رنگارنگ می‌دهد. سامانه رزرو آنلاین اقامتگاه «اتاقک» کمپینی تازه دارد که با شرکت در آن، گردونه شانس را می‌چرخانید و به شما جایزه‌هایی برای استفاده از خدمات اتاقک داده می‌شود. فقط همین‌ها نیست، گردونه فرصت شرکت در قرعه‌کشی و دریافت PS5 و Z Foldرا هم برایتان فراهم می‌کند. برای اینکه در بازی شرکت کنید، مسیر پیش رویتان ساده و جالب است. چطور؟ با ما همراه باشید تا برایتان بگوییم.

با قرعه‌گردون از گوشی تلفن تا کدهای تخفیف برنده می‌شوید

در قرعه‌کشی اتاقک، در چند گام سریع و ساده می‌توانید جوایز جذابی برنده شوید. این گردونه در هر نقطه‌ای که بایستد، باز هم خبری از نقطه پوچ یا خالی نیست. همه کاربران شرکت‌کننده در این بازی، جایزه‌ می‌گیرند. فهرست جوایز هم حسابی پُر و پیمان است:

  • شانس برای شرکت در قرعه‌کشی PS5
  • شانس برای شرکت در قرعه‌کشی ZFOLD 6
  • تخفیف‌های رنگارنگ با کد تخفیف ۵ تا ۱۰۰درصدی

یکی از شانس‌ها هم شانس چرخاندن مجدد گردونه و رسیدن به یکی از گزینه‌های بالا برای شما خواهد بود. اجازه بدهید که ابتدا ، راه ورود به مسابقه را بگوییم و بعد به‌سراغ بالابردن تعداد شانس‌ها برویم. برای ورود به قرعه‌گردون باید:

  1. وارد صفحه قرعه‌گردون شوید؛
  2. شماره تلفن همراهتان را وارد کنید؛
  3. گردونه را بچرخانید و منتظر جایزه شوید.

شروع بازی

قرعه‌گردون اتاقک از ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ شروع شد!

با اتاقک در هر مقصدی، اقامتگاه رزرو کنید

اتاقک پلتفرمی اینترنتی برای رزرو آنلاین انواع اقامتگاه است. در اتاقک امکان اجاره ویلا، سوئیت و انواع اقامتگاه دیگر را دارید. باید ببینید که ترجیحات و سلیقه‌تان چیست و بودجه‌تان چقدر است. با هر سلیقه و امکانات مالی که باشید، مورد مناسبی در اتاقک برایتان وجود دارد. اتاقک راه سفرکردن به شهرهای مختلف را آسان کرده است. با وجود تخفیف‌ها و شرایط مختلفی مانند دادن جوایز هم می‌توانید هزینه‌های سفرتان با اتاقک را بهتر مدیریت کنید. اتاقک، بستری مطمئن برای رزرو اقامتگاه است؛ چون تمام مجوزهای قانونی فعالیت را دارد و اقامتگاه‌هایی تمیز و مناسب در اختیارتان قرار می‌دهد؛ پس با خیال راحت به دل جاده بزنید و سفر کنید.

با دوستانتان در قرعه گردون شرکت کنید

برای شرکت در قرعه‌گردون می‌توانید دوستان خود را هم صدا بزنید. هرچقدر تعداد دوستانی که به گردونه دعوت می‌کنید، بیشتر باشد، شانس‌تان برای چرخاندن مجدد گردونه هم بالاتر می‌رود. ضمن اینکه فرصت دیگری برای کسب جوایز دیگری نصیب‌تان می‌شود. اگر دوست خود را به قرعه‌گردون دعوت کنید و او هم عضو اتاقک باشد، یک شانس مجدد برای چرخاندن گردونه نصیبتان می‌شود. چنانچه دوست‌تان را دعوت کنید و عضو اتاقک نباشد، سه شانس دیگر برای چرخاندن دوباره گردونه به‌دست می‌آورید. اگر تعداد افرادی که دعوت می‌کنید، خیلی زیاد شود، جایزه‌های دیگری هم به شما تعلق می‌گیرند. چه جوایزی؟

قرعه‌گردون اتاقک از ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ شروع شد!

شروع قرعه‌گردون یادت نره!

کمیپن قرعه گردون اتاقک از دهم تا پایان شهریورماه برگزار می‌شود. برای شرکت در مسابقه آماده باشید و یادتان نرود که دوستان‌تان را هم با خود بیاورید. تمام اخبار و اطلاعات مربوط به قرعه‌کشی هم از راه حساب اینستاگرامی اتاقک به اطلاعتان می‌رسد. با اتاقک راحت سفر می‌کنید و اقامتگاهی دارید که مطابق میل و سلیقه‌تان است. دهم شهریور هم منتظرتان است تا گردونه را بچرخانید و جوایز گوناگون را برنده شوید.

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس