کد خبر 1639469
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳

آموزش راه‌اندازی فروشگاه آنلاین در روبیکا

اپلیکیشن روبیکا، یکی از پیام‌رسان‌های ایرانی پیشرو به حساب می‌آید که توانسته است به شکل قابل توجهی نیازهای کاربران را هدف قرار دهد و برآورده کند. فروشگاه یکی از سرویس‌های اخیر این اپلیکیشن محسوب می‌شود که به کاربران امکان می‌دهد صفحه کسب و کار خود در روبینو را به فروشگاه متصل کنند وامکانی عالی برای تبلیغات در روبیکا داشته باشند. در ادامه با نحوه راه‌اندازی فروشگاه آنلاین در روبیکا و استفاده از امکانات آن برای افزایش فروش خود، آشنا خواهید شد.

آشنایی با سرویس فروشگاه روبیکا

روبینو، یکی از سرویس‌های محبوب روبیکا بوده است که کاربران با کمک آن می‌توانستند محصولات یا خدمات خود را تبلیغ و به کاربران معرفی کنند. در آپدیت‌های جدید این اپلیکیشن، قابلیت خرید و فروش و در روبیکا ارتقا پیدا کرده و با اضافه شدن سرویس فروشگاه، امکانات بیشتری برای خرید و فروش در اختیار کاربران قرار گرفته است.

حالا با کمک سرویس فروشگاه، کاربرانی که در روبینو فعالیت داشتند می‌توانند محصولات خود را مستقیما به فروشگاه متصل کنند و کاربران با کلیک برآن، مستقیما وارد صفحه خرید شوند. درواقع با این قابلیت، می‌توان به‌طور مستقیم خرید را در روبیکا انجام داد و همانجا سفارش را ثبت کرد.

این قابلیت، فرصت ویژه‌ای در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد که امکان داشته باشند با تبلیغات در روبیکا توسط سرویس روبینو، آن را در معرض دید قرار دهند. بعد از ترغیب کاربر به خرید محصول، فرآیند ثبت سفارش با سرعت بیشتری تکمیل می‌شود و کاربران با انتخاب محصول موردنظر خود، به سرعت به صفحه فروشگاه هدایت خواهند شد تا خرید را نهایی کنند.

با اضافه شدن این سرویس، تبلیغات در روبیکا می‌تواند به شکل هدفمندتری انجام شود و شما به سادگی امکان ردگیری کمپین‌های تبلیغاتی خود را داشته باشید.

آموزش راه‌اندازی فروشگاه آنلاین در روبیکا

امکانات سرویس فروشگاه روبیکا

شما به‌عنوان فروشنده می‌توانید به سادگی چند کلیک، صفحه خود را در فروشگاه روبیکا راه‌اندازی کنید و کالاهای خود را در معرض نمایش قرار دهید. همچنین در هر لحظه امکان ویرایش محصولات را خواهید داشت و می‌توانید آن را به‌روز کنید. از مهم‌ترین امکانات سرویس روبیکا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان ثبت درخواست محصول توسط کاربران،
  • اتصال پست‌های سرویس روبینو به صفحه خرید در فروشگاه،
  • امکان تبلیغات محصول در صفحه اصلی سرویس،
  • سیستم پرداخت امن و جلب اعتماد کاربران با پشتوانه نظارت و تایید روبیکا،
  • قابلیت اضافه کردن محصول در هر لحظه.

مراحل ساخت فروشگاه در روبیکا

فرق ندارد صاحب کسب و کاری جدید هستید یا سابقه‌ای طولانی در روبیکا دارید؛ در هر زمان که بخواهید می‌توانید صفحه مخصوص کسب و کار خود را در روبیکا بسازید و با تبلیغات در روبیکا، بیش از قبل دیده شوید (برای آشنایی با تعرفه تبلیغات در روبیکا کلیک کنید).

  1. برای ساخت فروشگاه ابتدا باید کسب و کار خود را در روبیکا راه‌اندازی کرده باشید. برای این کار به صفحه روبینو هم نیاز خواهید داشت. پس از ساخت موفق اکانت در روبیکا، وارد صفحه اصلی آن شوید و گزینه فروشگاه پلاس را انتخاب کنید.
  2. پس از ورود به محیط فروشگاه پلاس، در بالای صفحه بنر "فروشگاه خودت را بساز" را خواهید دید. روی آن بزنید تا وارد صفحه ساخت فروشگاه شوید.
  3. در اولین مرحله، باید شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. پس از احراز هویت، با شروع ساخت فروشگاه، باید با قوانین فعالیت در این محیط موافقت کنید.
  4. پس از ورود به مراحل اصلی ساخت فروشگاه، باید تایید کنید که آیا صفحه روبینوی شما فروشگاهی است یا نه.
  5. در صورت تایید فروشگاهی بودن صفحه روبینو، وارد مرحله بعد خواهید شد. در این مرحله باید آیدی صفحه روبینوی خود را وارد کنید.
  6. در مرحله بعد از شما درخواست می‌شود که نام و نام خانوادگی خود را همراه با شماره ملی، وارد کنید.
  7. مجددا تعهدنامه‌ای به شما نمایش داده می‌شود که باید به تایید برسد.
  8. پس از تایید تعهدنامه، پیغامی نمایش داده خواهد شد که مراحل ساخت فروشگاه را به اتمام رسانده‌اید و باید منتظر نتیجه بررسی از سمت روبیکا باشید. در صورتی‌که درخواست شما تایید شود، پیامکی با همین مضمون دریافت خواهید کرد.

آموزش راه‌اندازی فروشگاه آنلاین در روبیکا

چگونه فروشگاه خود در روییکا را به درآمد برسانیم؟

اضافه شدن سرویس فروشگاه، فرآیند تبلیغات در روبیکا را آسان‌تر و هدفمندتر کرده است و به شما این امکان را می‌دهد که برای کسب درآمد از این شبکه اجتماعی، گزینه‌های بیشتری در اختیار داشته باشید و بتوانید کمپین‌های خود را با موفقیت بیشتری اجرا کنید.

پایین بودن نرخ هزینه تبلیغات در روبیکا، نکته قابل توجه درباره فعالیت در این اپلیکیشن است. این قابلیت به بسیاری از کسب و کارهای نوپا امکان می‌دهد که با صرف هزینه کم، خود را در معرض دیده شدن قرار دهند و بتوانند مخاطبین زیادی پیدا کنند.

توجه داشته باشید که براساس قوانین روبیکا، فروشگاه‌هایی که بیش از یک ماه از آخرین تراکنش آن‌ها گذشته باشد یا درواقع طی یک ماه هیچ تراکنشی نداشته باشند، فعالیت آن‌ها از طرف این اپلیکیشن متوقف و صفحه فروشگاه غیرفعال خواهد شد. به همین دلیل مهم است که از همان روز ابتدایی شروع فعالیت، به فکر ترفندهای کسب درآمد از روبیکا باشید.

از آنجایی که هر پلتفرم، اقتضائات خود را دارد، آشنایی با ترفندها و راهکارهای افزایش بازدیدکننده در روبیکا هم به شما کمک خواهد کرد تا سریع‌تر رشد کنید و به درآمد برسید. به‌کارگیری ترفندهای زیر از مهم‌ترین قدم‌هایی است که باید برای رسیدن به درآمد طی کنید.

  1. محتوای جذاب و هدفمند بسازید

روبینو را صرفا به نمایش کالا و خدمات خود اختصاص ندهید. این بستر برای تولید محتوای جذاب و افزایش بازدیدکننده، بسیار کاربردی خواهد بود. دقت کنید که برای دیده شدن در روبینو، باید به‌ضورت منظم و مستمر در آن فعالیت داشته باشید.

  1. از ترندها غافل نشوید

از هشتگ‌های داغ و ترند روبیکا استفاده کنید تا بیشتر دیده شوید. سوار شدن بر موج‌های پرطرفدار به شما کمک خوادهد کرد تا بازدیدکنندگان شما با سرعت بیشتری رشد کنند.

  1. از تبلیغات در روبیکا کمک بگیرید

تبلیغات در روبیکا بهترین گزینه برای دیده شدن به حساب می‌آید. شما می‌توانید با کمک سرویس جدید یکتانت، به سادگی محصولات خود را در معرض دید قرار دهید. این سرویس به شما کمک خواهد کرد تا فروشگاهتان در صفحه اصلی به‌عنوان فروشگاه پیشنهادی به کاربران معرفی شود؛ این امکان به شما کمک خواهد کرد تا با صرف هزینه کم و منطقی، در معرض بازدید بینندگان زیادی قرار بگیرید.

  1. از تخفیف غافل نشوید

سعی کنید در مناسبت‌های مختلف، فروش ویژه راه بیندازید و طرح‌های تخفیفی اجرا کنید. این کار برای جذب کاربر و مشتری کمک خواهد کرد و ترفندی عالی برای افزایش فروش مقطعی خواهد بود.

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس