کد خبر 1639510
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۴
نشانی خانه‌های ۲ میلیاردی تهران

واحدهای با مساحت ۴۰ تا ۹۰ مترمربع در میان سایر آپارتمان‌ها، بیشترین طرفدار را داشته‌اند و کمترین میزان معامله نیز به واحدهای با مساحت ۱۹۰ تا ۲۰۰ مترمربع و کمتر از ۳۰ مترمربع اختصاص دارد. با این حال واحدهای با مساحت بیش از ۲۰۰ مترمربع زیربنا همچنان متقاضیان خاص خود را دارد؛ چراکه نسبت به واحدهای ۱۵۰ تا ۲۰۰ مترمربعی بیشتر مورد معامله قرار گرفته‌اند.

به گزارش مشرق، آپارتمان‌هایی که به ارزش ۲ تا ۳ میلیارد تومان هستند بیشترین سهم از معاملات را در اولین ماه از فصل تابستان به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش اکوایران، آخرین داده‌های بانک مرکزی از تعداد معاملات انجام شده بر اساس ارزش هر واحد مسکونی درتیرماه سال جاری در تهران نشان می‌دهد که در بین آپارتمان‌ها، واحدهایی که به ارزش ۲ تا ۳ میلیارد تومان هستند بیشترین سهم از معاملات را در اولین ماه از فصل تابستان به خود اختصاص داده‌اند.

همانطور که واسطه‌های ملکی در چندماه اخیر اظهار داشتند، این مبلغ تناسب بیشتری با بودجه خریداران دارد و به این دلیل سهم بیشتر معاملات را در برمی‌گیرند.

گفتنی است که این بناها اغلب در سمت شرق و جنوب تهران قرار گرفته‌اند و اکثر آن‌ها یا عمربنا بالایی دارند و سند برخی از این واحدها به صورت قولنامه‌ای است.

همچنین به لحاظ مساحت، واحدهای مسکونی با سطح زیربنای کمتر از ۸۰ متر مربع، سهمی معادل ۵۶.۶ درصد از معاملات انجام شده به خود اختصاص داده‌اند.

واحدهای با مساحت ۴۰ تا ۹۰ مترمربع در میان سایر آپارتمان‌ها، بیشترین طرفدار را داشته‌اند و کمترین میزان معامله نیز به واحدهای با مساحت ۱۹۰ تا ۲۰۰ مترمربع و کمتر از ۳۰ مترمربع اختصاص دارد.

با این حال واحدهای با مساحت بیش از ۲۰۰ مترمربع زیربنا همچنان متقاضیان خاص خود را دارد؛ چراکه نسبت به واحدهای ۱۵۰ تا ۲۰۰ مترمربعی بیشتر مورد معامله قرار گرفته‌اند.

نشانی خانه‌های ۲ میلیاردی تهران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۵
    6 0
    دو میلیاردی!شده جزو خانه های پر تقاضا و خرید فروش ،شاهکار اقتصادی هست ،بزرگترین اقتصاد دانان دنیا یکسال دورهم مشورتی کار میکردن،نمیتونستن ارزش ملک رو انقدر بالا ببرن،و متاسفانه همچنان بانک ها باوجود ورشکستگی بعضی هاشون،جزو املاک داران عمده کشور هستن،یه بانک که باتنفس مصنوعی بکار ادامه میده مثلا،بیشترین واحدهای تجاری تهران رو داره و هیچکدوم رو نمیفروشه اجاره میده،و متاسفانه از شریک تجاری که شایع شده تو فضای مجازی نام میبرن،جزو بامنصب ترین افراد جامعه هستند و تاالان هیچ تکذیبیه ای منتشر نکردن که شریک تجاری این بانک و رفقا نیستن
  • IR ۰۵:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۵
    11 0
    ارزون ترین خونه شده ٢ میلیارد!!!یه کارگر چند سال باید پس انداز کنه تا بتونه یه آپارتمان بخره؟؟
  • الزهرا IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۵
    10 1
    قابل توجه اونایی که میگن وضعیت بهتر میشه ما هر چی رفتیم جلوتر اوضاع بدتر شد و این بدتری ادامه خواهد داشت
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۵
    8 0
    جنوب غرب و غرب کمتر هم پیدا میشه . شما فقط شرق نوشتی
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۵
    6 0
    ٣٥ متر انباريه خونه نيست!! با اين سبك زندگي توقع داريد مردم براتون ٥تا٥تا بچه بيارن!!؟؟؟؟
  • مهدی IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۵
    3 0
    مالیات بر خانه های خالی و مالیات بر عایدی مسکن رو زودتر اجرا کنید
  • US ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۵
    4 3
    من از کشورم و نظامم خیلی راضیم. دسش درد نکنه. عالی اقا عالی..
    • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۵
      1 0
      این دیگه خونه نیست
    • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۵
      2 2
      به این نظام باید هزارآفرین گفت،خدمتی که درحق جوانان کرد هیچ نظامی به جوانانش نکرد!!مسکن ارزان،درامد نمیگم عالی،حداقلی،ارزش پول عالی،..‌
  • ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۵
    4 0
    بازم خوبه تو کیش که اصلا نمیشه با این ارقام یه لونه کفتر خرید
    • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۵
      3 0
      کیش و تهران یک قیمته!!! تو کیش هم لونه ۳۵ متری همین قیمته !!! البته خونه های چند ده میلیاردی هم هست مثل تهران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس