به گزارش مشرق،کانال تلگرامی کمیته ضدجنگ و تحریم ویدئویی با عنوان هشدار سازمان‌های جاسوسی موساد و شاباکِ رژیم صهیونیستی به نابودی اسرائیل که برگرفته از اظهارات چاس فریم»، دیپلمات کهنه‌کار و نویسنده مشهور آمریکایی است، منتشر کرد:

سازمان‌های اطلاعاتی شاباک و موساد برای ادامه حیات اسرائیل هشدار داده‌اند و گفته‌اند در صورت بروز یک جنگ منطقه‌ای، اسرائیل شکست خواهد خورد!

ارتش اسرائیل، نیروی انسانی کافی ندارد و ما با یک جامعه بسیار پر تنشی در اسرائیل مواجه هستیم که بیش از یک میلیون نفر از آن در این مدت مهاجرت کردند؛ اسرائیل در خطری جدی قرار دارد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
    4 0
    به امید نابودی اسراییل
  • حمید IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
    2 0
    بابا ، این ها از پدر سوختگی شان است که خود را به موش مردگی می زنند !!. خدای خدعه و فریب و مظلوم نمایی هستند و استاد بازی کردن با احساسات مردم !!! . این ها همان بنی اسرائیلی هستند که بهانه های شان ضرب المثل گشته و قرآن نیز از مکر و حیله های شان فراوان حدیث و داستان نقل نموده است . با همین ترفندها اینها تا به حال توانسته اند که میلیارد ها دلار تجهیزات نظامی و وام های بلاعوض و سیل کمکهای دیگر دولتهای غربی و شرقی را به سوی خود روانه کنند .بلد هستند که کجا قلدری کنند ، کجا خود را به مظلومیت بزنند و چه وقت هم خط و نشان برای سایر دولت ها و ملتها بکشند . بنا بر این بهتر است که این گونه حرف های اینها جدی گرفته نشود .مبادا به این خیال که خود شان از درون در حال فروپاشی هستند پس چرا ما الکی توان خود را خرج کنیم و هزینه دهیم ، دست از مقاومت بر داشته شود !!
  • نصر IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
    2 0
    تا نابودی صهیونیزم جهانی زمان زیادی باقی نمانده .اسرائیل ودولت های امریکا و اروپا وکشورهای تابع صهیونیزم جهانی مثل کانادا،کره شمالی ،استرالیا و......باید بدانند که با خیزش های مردمی در سرتاسر دنیا مواجه اند و بزودی بساط سرمایه داری جنایتکاران صهیونیست در دنیا برچیده خواهد شد .انشاءالله
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
    0 0
    وعده خدا حق است ولی یک سیب هزار تا قلط میخوره تا بیفته پایین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس