کد خبر 1639754
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۲
‌

استاندار مازندران ارتقای زیرساخت‌ها را شرط توسعه و خدمات رسانی بی حد و حصر به مردم و مسافران برشمرد و گفت: ۲۱ میلیون گردشگر طی یک هفته اخیر به استان سفر کردند.

به گزارش مشرق، یوسف نوری روز جمعه در حاشیه نشست بررسی چالش‌های غرب استان مازندران در رامسر، الگوی مالی تدوین‌شده برای اجرای پروژه بزرگراه چالوس رامسر را از جمله طرح‌های موفق در این زمینه دانست و تاکید کرد: داشتن الگوی مالی پشتوانه اجرایی طرح است و به موفقیت آن در مسیر اجرایی شدن کمک می‌کند.

وی در ادامه از اجرایی نشدن برخی مصوبه‌های سفر استانی تیرماه سال گذشته استاندار وقت به این شهرستان انتقاد کرد و توضیح داد: در این سفر
۲۲ طرح مصوب شد. این درحالی است که بخشِ قابل توجهی از این طرح‌ها هنوز در مرحله اجرایی هم قرار نگرفته‌ که میبایست هرچه سریع‌تر در مرحله تعیین و تکلیف قرار گیرد و اعتبار لازم برای عملیاتی شدن آن تامین شود.

وی در بخشی دیگر چالش تامین نیروی انسانی متخصص را از مشکلات بخشِ بهداشت و درمان رامسر برشمرد و تصریح کرد: برای رفعِ این چالش مقرر شد که ساختمان‌های ویلایی بیمارستان برای حضور پزشکان غیربومی متخصص تجهیز شود و در اختیار نیروهای متخصصی که به این شهر اعزام می‌شود قرار گیرد تا از این طریق بتوان آنها را برای حضور در این شهرستان ترغیب کرد.

او توسعه ۷۰ کیلومتر شبکه آبرسانی فرسوده در رامسر را چالش‌های مهم زیرساختی رامسر مطرح کرد و افزود: خوشبختانه بخشی از این پروژه در مسیر عملیاتی شدن قرار گرفته و با تزریق اعتبار بیشتر روند اجرای آن سرعت می‌گیرد.

استاندار مازندران روز پنجشنبه و جمعه با تعدادی از مدیران کل در نشستِ بررسی چالش‌های زیرساختی شهرهای غرب مازندران در فرمانداری رامسر و تنکابن حضور یافت و از نزدیک روندِ پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها، از جمله رفع مشکلات تامین فراورده‌های نفتی جایگاه‌های سوختِ این منطقه و سایرِ موارد مطرح شده از سوی نهادهای متولی را از نزدیک بررسی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
    3 2
    امیدوارم همیشه همه خوش باشند
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
    5 0
    بر مازندران و پارک جنگلی هیچ نظارتی نیست خدا لعنتتون کنه
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
    1 3
    من که شمال ویلا داشتم فروختم فرار کردم!! تهران یه آپارتمان خریدم دادم اجاره هر سه چهارماه یبار جاتون خالی با پول اجارش میریم یه شهری که بقیه نمیرن (!) مسافرت خیلی هم بهتره!! برین از افرادی که شمال مقیم هستن بپرسین، دیگه کفر مردم دراومده ازین هجوم مسافرها!!!
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
    7 2
    خوبه که حالا مردم نون ندارن بخورن اینقدر میرن مسافرت. اگه نون برای خوردن داشتن دیگه چی میشد.
    • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
      2 2
      درست میگی کل کشور ایران رفته شمال پس نتیجه میگیریم همه بشدت توپ و در رفاهن . غیر از اینم یعنی سیاه نمایی . آفرین به تو پروفسور
    • IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
      8 1
      به 13:09 من خودم جزو اونهاییم که ابدا در رفاه نیستم جناب و بیشتر از 10 ساله مسافرت نرفتم. ولی وقتی این هایی که مدام میگن نون نداریم بخوریم دم به دقیقه میرن شمال (دیدم که میگم) نتیجه میشه این پستی که من نوشتم. ضمناً 21 میلیون از 80 میلیون نفر اصلا رقم کمی نیست.
  • ناشناس IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
    6 0
    از شمال چیزی نمونده جز هوای شرجی، جنگلها رو که درو کردند همه فاضلابها رو انشعاب دادند توی دریای خزر حتی هتلهای نامی و بزرگ با نظارت کامل فرمانداری ها و شهرداری و محیط زیست.. عاقبت کشوری که مردمانش از بالا تا پایین فقط به فکر منافع خودشون باشند و شعار وطن پرستی بدند فلاکت و نابودیه، کجاست زمینهای شالی و باغهای نارنگی و پرتقال و جنگل و دریای دهه ۶۰ و ۷۰ ؟ شمال مرده
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
    1 4
    دروغ بزرگ باور بیشتر.
  • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
    0 0
    آقا امروز از منجیل می‌آمدیم به کرج وقتی وارد آزاد راه که شدیم چند کیلومتر جلوتر آقا ترافیک بود تا چند کیلومتر پدرمان درآمد تا برسیم خانه آنقدر ترافیک بود که
  • مسعود IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
    0 0
    سلام من هفته گذشته بابلسر بودم هیچ گونه امکانات رفاهی برای مسافران وجود ندارد برای مسعولین اونجا متاسفم برخورد بد نیروهای انتظامی نبودن آب شرب و دستشویی گرفتن حق پارکینگ در صورتی که جای پارک ماشین نیست خواهش میکنم یک نفر رسیدگی کنه برای رفتن به توالت ۵۰۰۰تومان باید پرداخت کنی خیلی اوضاع بدیه جای اسکان برای مسافرانی که پول ندارند نیست خواهش میکنم مسعولین برند بازدیدکنند.
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
    0 0
    همش نرید شمال زورتون که نکردن بریدجای دیگه
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    0 0
    شهر زیبای ما رامسر هم دریا داره هم کوه ییلاق زیبای جواهرده تا رامسر بیست دقیقه مسافت داره خواهشا مسافرایی که میاین به شهر ما از زیبایی شهر ما استفاده میکنید آشغال نریزید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس