کد خبر 1639889
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۰
درویش: به دنبال یک بازیکن شاخص هستیم

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: به دنبال یک بازیکن شاخص هستیم تا بتوانیم گمشده‌مان را در جام باشگاه‌های آسیا به دست بیاوریم.

به گزارش مشرق، رضا درویش در مراسم سالگرد تاسیس این باشگاه گفت: تیم‌های بسیاری را دیدم ولی این نفراتی که امروز در پرسپولیس است، در هیچ تیمی در لیگ ایران نیست. به دنبال یک بازیکن شاخص هستیم. او هم اضافه شود تا بتوانیم گمشده‌مان را در جام باشگاه‌های آسیا به دست بیاوریم.

مدیر عامل پرسپولیس افزود: تیم ما بازیکن بزرگ می‌خواهد و این غیر قابل توجیه است اما هم اکنون هیچ تیمی پشتوانه پرسپولیس را ندارد. شاید شش بازیکن اصلی که اکنون نمی‌توانند جز بازیکنان اصلی باشند، هر کدام به‌تنهایی شاخص لیگ ایران هستند.

درویش اظهار کرد: امروز برای خصوصی‌سازی به خود می‌بالیم. قبل از خصوصی‌سازی مانند یک بچه یتیم بودیم که باید هر روز به یک جا می‌رفتیم و امورات‌مان را مطرح می‌کردیم تا کسی متولی شود و ما را تامین کند. اگر بشود یک برجستگی از یک تصمیم را عنوان کرد، همین خصوصی‌سازی باشگاه‌هاست.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسینی DE ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
    11 0
    آقای درویش بنده در تمام بحثها از مدیریتت تعریف کردم ولی برادر عزیزشما می‌فرمایید قبل از خصوصی سازی مثل بچه یتیم بودیم،حالا که زیرنظربخش خصوصی رفتید چکار مردید؟ یک بازیکن مهاجم میخواهید ۴ ماهه هنوز نتوانستید بگیرید،خسته مان کردید‌ لطفا سریعتر مهاجم شاخص بگیرید
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
    0 0
    یه نفر تو روستای ما هست بهتر از بعضی بازیکنان پرسپولیس است فکر کنم شاید مجانی هم بازی کنه
  • دوستاره آسیایی IR ۰۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    0 0
    از داوران انتخاب کن بیشتر به کار پیسپولیس آفسایدی میان🤣🍅😁🤮
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    0 0
    شما نیاز به بازیکن شاخص ندارید داورها هستند نگران هیچ چیز نباشید. سقف بودجه هم که برای شما سوگلی ها کشک

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس