کد خبر 1639918
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۳
واکنش ساکت به برگزاری بازی ایران و قطر در اصفهان

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره احتمال برگزاری بازی ایران و قطر در اصفهان گفت: این مورد از طریق آقای معتمدکیا اطلاع‌رسانی می‌شود.

به گزارش مشرق، محمدرضا ساکت در جمع خبرنگاران پیرامون افتتاح تالار افتخاراتش اظهار داشت: از مدیریت و مجموعه باشگاه سپاهان و دوستانی که در موزه باشگاه فعالیت می‌کنند، تشکر می‌کنم؛ بخشی از خاطرات سی و پنج سال حصورم در حوزه ورزش و مدیریت فوتبال را اینجا می‌بینید.

وی افزود: این خاطرات یادگار تلاش‌ها و همت‌هایی است که صورت گرفته و هر موفقیتی که به دست آمده، مرهون زحمات همکارانم، حمایت هواداران و تلاش مربیان و بازیکنان است.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اضافه کرد: بازیکنان و مربیان تلاش کردند اما ما عنوان‌دار موفقیت‌ها بودیم؛ من به همه آنها درود می‌فرستم و بسیار سپاسگزارم که این یادگار ماندگار را در مجموعه نقش‌جهان برای ما ترسیم کردند؛ هر وقت که از جور ایام خسته شوم، به اینجا می‌آیم و انرژی می‌گیرم.

وی یادآور شد: از خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز که در طول سی و پنج سال گذشته یار و یاور ما بودند و به راستی قلم زدند، تشکر می‌کنم.

ساکت در بخش دیگری از سخنانش به درگذشت برزمهری اشاره کرد و گفت: زنده‌یاد برزمهری استاد اخلاق بودند و خوشحالم که در زمان مدیریتم، از ایشان به عنوان مسئول کمیته پیشکسوتان منصوب کردیم؛ درگذشت برزمهری داغی بر دل ما نشانده و ما یک چهره با اخلاق و خندان را از دست دادیم و یاد ایشان گرامی باد

وی درباره احتمال برگزاری بازی ایران و قطر در اصفهان گفت: این مورد از طریق آقای معتمدکیا اطلاع‌رسانی می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس