وزیر خارجه آمریکا: در صورت لزوم درباره مرگ شهروند آمریکایی اقدام خواهیم کرد

آنتونی بلینکن، گفت که ایالات متحده آمریکا از مرگ شهروند آمریکایی به نام «عایشه نور ازگی ایگی» در کرانه باختری اشغالی "متاسف" است و برای کشف آنچه اتفاق افتاده "در صورت لزوم عمل خواهد کرد.

به گزارش مشرق، و بر اساس اعلام رسانه ها، «عایشه نور ازگی ایگی» فعال صلح ترکیه ای -آمریکایی ۲۶ ساله در شهر بیتا در نزدیکی نابلس در جریان اعتراض به شهرک سازی غیرقانونی اسرائیل توسط نیروهای اسرائیلی مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان خود را از دست داد.

وزیر خارجه آمریکا در پاسخ به این سوال که آیا آمریکا اقدامی علیه اسرائیل انجام خواهد داد؟ گفت: «ابتدا باید بفهمیم چه اتفاقی افتاده و از آن نتیجه گیری و اقدامات لازم را اتخاذ خواهیم کرد.»

پیش از این، کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد که از قتل یک شهروند آمریکایی «عمیقاً ناراحت است». پزشکان فلسطینی می گویند که این فعال که اصالتاً ترک از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و سپس در بیمارستان جان باخت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
    0 1
    اگه عرب باشه میشه شهید ولی غیر عرب میشه کشته شد ؟؟
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
    0 0
    امریکا برای اینکه خط روی اسراییل نایفته حاظره کل ارتشش رو به پای این جرثومه فساد یعنی اسراییل قربانی کنه چون همه سردمداران و سرمایه داران اصلی این سرزمین اشغالی صهیونیست هستند.یه شهروند که قابلی نداره .
  • US ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    0 0
    لزوم آن چيست؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس