کد خبر 1639928
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۸
ابراز مخالفت آمریکا با رفع محدودیت‌های تسلیحاتی اوکراین
ابراز مخالفت آمریکا با رفع محدودیت‌های تسلیحاتی اوکراین

وزیر دفاع آمریکا می‌گوید ارسال موشک‌های دوربرد به اوکراین کمکی به اتمام جنگ نمی‌کند.

به گزارش مشرق، اسکای نیوز گزارش داد که به نظر می‌رسد وزیر دفاع آمریکا در نشست «رامشتاین» درخواست اوکراین برای شلیک سلاح‌های دوربرد آمریکایی به خاک روسیه را رد کرده است.

به گزارش این شبکه، لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا علیرغم درخواست‌های اوکراین گفت که لغو محدودیت‌های تسلیحاتی این کشور و اجازه برای شلیک موشک‌های دوربرد به خاک روسیه منجر به متوقف کردن جنگ نخواهد شد.

زلنسکی در نشست «گروه تماس دفاع از اوکراین» در رامشتاین از کشورهای غربی خواست موشک‌های دوربرد خود را به اوکراین فرستاده و اجازه دهند که اوکراین این موشک‌ها را به اهدافی در خاک روسیه شلیک کند. رئیس جمهور اوکراین مدعی است که با این اقدام می‌تواند روند جنگ را متوقف کرده و روسیه را پای میز مذاکره بکشاند.

با وجود درخواست‌های مکرر اوکراین، کشورهای غربی در رفع محدودیت‌های این کشور در استفاده از تسلیحات مردد بوده است، زیرا بیم داردند که صدور مجوز برای شلیک موشک به خاک روسیه سبب گسترده‌تر شدن جنگ شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ح IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    0 1
    زلنسگی چقدر احمق هست آمریکا نمی خواهد روسیه سرمیز مذاکره بشیند ونمی خواد جنگ تمام شود
  • IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    0 1
    زلنسکی یک مزدور خبیث یهودی و مامور غرب برای نابودی اکراین است چرا که اکراین در نهایت جزئی از روسیه خواهد بود ولی زلنسکی این مزدور غرب ماموریتش نابودی کلی اکراین است تا سالم به دست روسیه نیافتد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس