کد خبر 1640007
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۴

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی امریکانا نوشت:

یک نظرسنجی جدید از رای دهندگان جوان آمریکایی نشان می‌دهد که تورم و گرانی، بزرگترین نگرانی آنها در حال حاضر است. در این نظرسنجی که توسط شبکه خبری ان بی سی انجام شد، ۳۰ درصد از رای دهندگان زیر ۳۰ سال، مساله تورم و افزایش هزینه زندگی را مهمترین چالش پیش روی کشور عنوان کرده‌اند.

این نگرانی اقتصادی حتی از موضوعاتی مانند تهدیدات علیه دموکراسی و سقط جنین نیز بالاتر قرار گرفته و نکته جالب این است که این دغدغه در میان رای دهندگان جوان، فارغ از گرایش حزبی آنها، یکسان است و هم دموکرات‌ها و هم جمهوری‌خواهان و هم مستقل ها، تورم را در صدر اولویت‌های خود قرار داده‌اند.

علاوه بر این، اکثریت قریب به اتفاق رای دهندگان جوان یعنی ۷۰ درصد آنها گفته‌‍اند که بدهی و مشکلات مالی، باعث به تعویق افتادن مراحل مهم زندگی مانند خرید خانه، خودرو و پس انداز برای بازنشستگی شده است.

با وجود نگرانی‌های گسترده درباره وضعیت اقتصاد کشور، یک سوم از این رای دهندگان جوان، بهبود شرایط مالی شخصی خود را گزارش کرده‌اند. در حال حاضر، رای دهندگان جوان بیشتر گرایش به حمایت از کامالا هریس در مقابل ترامپ دارند، اما این حمایت کمتر از انتخابات ۲۰۲۰ است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
    0 1
    امیدواریم اقتصاد و خودشون یهو نابود بشن. مرگ بر آمریکا
    • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
      0 0
      خب خدا رو شکر هم اقتصاد ایران نابود شده و هم خود ایرانی ها در معرض نابودی قرار گرفتند و راه برگشتی هم جمهوری اسلامی نداره مرگ بر ایران رو ما آمریکایی ها به معنای واقعی کلمه برا ۸۵ میلیون ایرانی معنا کرده ایم
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
    0 0
    اینجا جوان زیر 30 سال آه نداره با ناله سودا کنه، پول تو جیبی از پدرش میگیره، رفتی چسبیدی به آمریکا؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس