اذعان رسانه‌های رژیم صهیونیستی به ناتوانی ارتش برای نابودی گردان‌های القسام

علی رغم موضع سران رژیم صهیونیستی مبنی بر لزوم استفاده از فشار نظامی برای آزاد کردن اسرا، ارتش این رژیم تاکنون تنها هشت اسیرا آزاد کرده و در مقابل عامل مرگ ده‌ها اسیر دیگر شده است.

سرویس جهان مشرق - اوفر شِلا،‌ کارشناس و محقق موسسه مطالعات امنیت ملی رژیم صهیونیستی در رابطه با موضع سران رژیم صهیونیستی مبنی بر لزوم فشار نظامی برای آزاد کردن اسرا نوشت:

«حتی قبل از شش اسرائیلی در اسارت، که برخی از آنها می توانستند در مرحله اول توافق پیشنهادی، زنده به اسرائیل بازگردانده شوند، واضح بود که این موضع نخست وزیر و نهادهای امنیتی از ۷ اکتبر مبنی بر اینکه "تنها فشار نظامی باعث بازگشت اسرا میشود"، اساساً پوچ است.»

«حقایق تلخ خود گویای این موضوع است: هشت اسیر از طریق عملیات نظامی از ۷ اکتبر تاکنون زنده به اسرائیل بازگردانده شده اند. اما ده ها نفر در نتیجه این عملیات ها، هم توسط حماس و هم توسط آتش حملات ارتش اسرائیل کشته شده اند. در واقع اقدامات اسرائیل عامل اصلی مرگ شهروندان و سربازان آن است.»

«اینکه گفته میشود باید در مورد محور فیلادلفیا بحث شود، یک مسئله فرعی است، چرا که در حال حاضر این موضوع مانع از حصول توافق نیست. هیچ توافقی بدون پایان نبرد در غزه به شکل فعلی آن وجود نخواهد داشت. بنابراین، آنچه امروز از نهاد امنیتی خواسته می‌شود - از آنجایی که نمی‌توان به مقامات سیاسی اعتماد کرد - این است که صریحاً بگویند که جنگ فعلی در غزه باید پایان یابد، مسئله که ممکن است به توافق تبادل اسرا منجر شود و آرامش و نظم را در شمال به ارمغان بیاورد. هر اظهار یا اقدام دیگری چیزی بیش از تظاهرهای دروغین و اتلاف وقت نیست.»

به گزارش مشرق، سازمان حماس پیام ویدئویی جدیدی را خطاب به شهرک‌نشینان صهیونیست منتشر کرده است. حماس در این پیام ویدئویی تصاویری از اسرای صهیونیست را که در جریان بمباران‌های ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت رسیده‌اند را منتشر کرده است.

سازمان حماس در این ویدئو اعلام کرد که این صهیونیست‌ها هستند که تصمیم می‌گیرند اسرای صهیونیست د غزه از طریق توافق تبادل اسرا آزاد شوند یا از طریق بمباران‌های ارتش رژیم صهیونیستی و تلاش‌های شکست‌خورده آنان برای آزادی اسرای صهیونیست به هلاکت برسند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
    0 0
    مرگ بر اسراییل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس