قرارداد مربی استقلال فسخ شد

پیگیری‌ها نشان می‌دهد که باشگاه استقلال قرارداد دستیار نکونام را دقایقی پیش فسخ کرد تا بتواند با ثبت دوباره قرارداد ایمان سلیمی، نام این مدافعش را در فهرست آسیایی برای حضور در لیگ نخبگان قرار دهد.

به گزارش مشرق، بررسی‌ها نشان می‌دهد باشگاه استقلال دقایقی پیش قرارداد حمید رجبی مربی این تیم را فسخ کرد. با توجه به اینکه تیم‌ها برای ارسال لیست آسیایی خود فرصت چندانی ندارند و استقلال باید تا فردا لیست بازیکنان خود را برای AFC ارسال کند، با فسخ قرارداد رجبی، امکان حضور دوباره ایمان سلیمی مدافع این تیم را فراهم کرد.

طبق قانون AFC تیم‌ها برای تکمیل بازیکنان برای لیست آسیایی پنج روز قبل از اولین مسابقه (۱۹ شهریور) و برای تکمیل مربیان یک روز قبل از اولین مسابقه (۲۵ شهریور) وقت دارند. به همین دلیل باشگاه استقلال چنین استراتژی‌ای را برای رساندن ایمان سلیمی به فهرست آسیایی انتخاب کرده است.

در ماده ۲۶ آیین‌نامه لیگ نخبگان شرایط بازیکنانی که تیم‌ها می‌توانند در لیستشان قرار دهند آمده است. در ماده ۲۶.۱.۲ صراحتا اعلام شده که تیم‌ها تنها بازیکنانی را می‌توانند در فهرستشان قرار دهند که قراردادشان بر اساس قوانین کشورشان ثبت شده باشد. در نتیجه باشگاه استقلال به تکاپو افتاده که قرارداد ایمان سلیمی که امروز فسخ شده بود را دوباره ثبت کند و نامش را در فهرست آسیایی قرار دهد.

فسخ قرارداد حمید رجبی در شرایطی رخ داده که هلدینگ خلیج فارس تمایلی به ادامه همکاری با جواد نکونام ندارد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
    5 8
    تیم مگر مال هلدینگ لنگی هست که تمایلی به همکاری با نکونام نداره؟ تیم مال هواداران استقلاله و هوادار پشت نکونامه سفت و محکم
    • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
      5 1
      خیتل میکنی نکونامی که فصل قبل واسه باشگاه و فدراسیون و وزارت طاقچه بالا میذاشت الان چرا اینطور توسری خور شده! پول عزیز جاان، پول! ارباب اونه که پول تو جیبشه! با سرمایه گذار در نیفتین نکونام هم ارزششو نداره.
    • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
      5 3
      کیسه بی منطق هوچیگر.بله که مال هولدینگه.اما اینجا الان صحبت از شارلاتان بازیهای مرسوم تو کیسه برای دور زدن قانون است
  • ناشناس IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
    3 0
    فعلا هرچی چرت یاچرک بگه همونه وقتی دین ک نداری مرد باش ک مردونگی ب این حرفا نیست هرچی پیش میریم نسل ادما بدتر میشه اما از روزی ک از اسب پیاده بشی اون روز دیر نیست
  • علی IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
    3 1
    هولدینگ به اون عریض و طویلی همه کار و زندگی شو ول کرده چسبیده به دعوا با نکونام؟ا
  • خسرو US ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
    2 3
    ایمان سلیمی بود و نبودش فرقی چندانی ندارد
  • لُنگی سوز IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
    0 1
    مدیران لُنگی و فدراسیون لنگی و هیئت مدیره لنگی دست از سر استقلال بر دارید
  • علی IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
    0 0
    این اساتید تحریم هارو دور میزنن،پول های نفت رو امانت دست شون هست میارن سفره مردم؟یه باشگاه رو نمیتونن اداره کنن،تاالان یه دلال فوتبالی ،یه بازیکن زمین خاکی رو انداخته بهشون،با دلال های گردن کلفت نفتی چطوری معامله میکنن؟بخاطر این هست اقتصاد ما هیچ وقت شیشه ای نمیشه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس