هریس یک تور انتخاباتی به مقصد ایالت‌های رقابتی آغاز می‌کند

کامالا هریس قصد دارد پس از برگزاری مناظره با ترامپ، یک تور انتخاباتی را به مقصد برخی ایالت‌های رقابتی آغاز کند.

به گزارش مشرق، کمپین کامالا هریس اعلام کرد نامزد دموکرات‌ها برای انتخابات ۲۰۲۴، قصد دارد پس از برگزاری مناظره با ترامپ در تاریخ ۱۰ سپتامبر، به همراه معاونش تیم والز، یک تور انتخاباتی را به مقصد برخی ایالت های رقابتی آغاز کند.

در حالی که کمتر از ۶۰ روز تا انتخابات ریاست جمهوری ۵ نوامبر باقی مانده، هریس روز پنج شنبه ۱۲ سپتامبر، یک تور انتخاباتی را به مقصد کارولینای شمالی آغاز و سپس روز جمعه به پنسیلوانیا خواهد رفت. تیم والز نیز به ایالت های میشیگان و ویسکانسین خواهد رفت.

دونالد ترامپ و کامالا هریس نخستین مناظره انتخاباتی خود را روز سه شنبه ۱۰ سپتامبر برگزار خواهند کرد. مناظره قبلی بین ترامپ و جو بایدن بود که در تاریخ ۲۷ ژوئن برگزار شد. پس از این مناظره، بایدن به علت عملکرد ضعیفش با فشار گسترده هم حزبی هایش از رقابت های انتخاباتی کناره گیری کرد.

دونالد ترامپ رقیب جمهوری خواه وی، روز گذشته یک گردهمایی انتخاباتی به ویسکانسین داشت. وی در آنجا متعهد شد که تعرفه ها را افزایش داده و سختگیری بیشتری را بر مهاجران اعمال کند.

این در حالی است که نتایج نظرسنجی های جدید در آمریکا حاکی از پیشتازی کامالا هریس در برابر دونالد ترامپ در سراسر آمریکا و در ایالت های چرخشی و رقابتی است.

ایالت های چرخشی و رقابتی نقش مهمی در پیروزی هر یک از نامزدهای انتخاباتی ایفا می کنند و در واقع تعیین کننده اصلی نتیجه انتخابات هستند. جورجیا، نوادا و آریزونا دیگر ایالت های چرخشی هستند.

در حالی که زمان اندکی تا انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا باقی مانده است، دموکرات‌ها امیدوارند که این موج پیشتازی ادامه پیدا کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس