کد خبر 1640543
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۳
درخشش گزینه پرسپولیس دور از چشمان قلعه‌نویی؛ تارتار پاسخ اعتمادش را گرفت

گزینه باشگاه پرسپولیس دور از چشمان کادرفنی تیم ملی در حال درخشش در قفس توری گل‌گهر است.

به گزارش مشرق، علیرضا بیرانوند سنگربان ملی‌پوش پرسپولیس در روزهای پایانی خردادماه به بهانه پرداخت نشدن مطالباتش اقدام به فسخ یک طرفه با سرخ‌پوشان کرد و به تراکتور پیوست.

به دنبال فسخ قرارداد بیرانوند با سرخ‌پوشان، هیات‌مدیره باشگاه رضا درویش را مأمور کرد تا برای جانشینی وی اقدام کند. یکی از گزینه‌های مدنظر باشگاه پرسپولیس برای جانشینی بیرانوند، محمدرضا اخباری کاپیتان سابق تیم تراکتور و سنگربان کنونی گل‌گهر سیرجان بود. باشگاه پرسپولیس در چندین نوبت برای جذب این دروازه‌بان با باشگاه سیرجانی نامه‌نگاری کرد که با مخالفت مهدی تارتار سرمربی این تیم حضور اخباری در جمع سرخ‌پوشان منتفی شد تا این باشگاه برای قفس توری خود به سراغ الکسیس گندوز برود.

درخشش گزینه پرسپولیس دور از چشمان قلعه‌نویی؛ تارتار پاسخ اعتمادش را گرفت

عملکرد اخباری تا هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر نشان می‌دهد که اصرار تارتار برای حفظ این دروازه‌بان بی‌دلیل نبوده است. این سنگربان در کنار علیرضا بیرانوند و اتکیر یوسوپوف تا پایان هفته سوم رقابت‌های لیگ بیست و چهارم با ثبت ۲ کلین‌شیت در بین برترین سنگربان قرار دارد. اخباری در این فصل تنها در بازی با ملوان در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر آن هم از روی نقطه پنالتی دروازه خود را باز شده دیده و در دو بازی بعدی برابر استقلال خوزستان و نساجی مازندران با عملکرد و واکنش‌های جالب توجه خود برتری گل‌گهر را رقم زد تا سیرجانی به دو پیروزی ارزشمند برسند.

اخباری که پیش از این سابقه حضور در تیم ملی را داشته حالا بار دیگر در تلاش است تا راه خود را برای ورود به اردو را هموار کند. او می‌کوشد تا بار دیگر توسط امیر قلعه‌نویی به تیم ملی ایران دعوت شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
    16 0
    حالا واجبه این واژه های احمقانه "کلین‌شیت و هت تریک و داربی و ..." وارد زبان فارسی بشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
    12 19
    امیر خان اگه میخای موفق بشی پرسپولیسی جماعت را از دور خودت دور کن بخدا قسم تمام این حیا کن رها کن ها زیر سر این جماعت ست برای زمین زدنت لحظه شماری می کنن تیم ملی ناکام بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس