کد خبر 1640823
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۷
فیلیمو

ایرانسل دارنده بِرند «لنزایرانسل» است و در پروژه مشترک پلت‌فرم روبیکا با همراه اول همکاری دارند، مشخص نیست که چرا ایرانسل تمامی سرمایه‌های تبلیغاتی و تامین سرمایه‌اش را روی فیلیمو متمرکز کرده است.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - اخیرا ایرانسل باشماره رسمی‌اش با مشترکین خود تماس گرفته و تبلیغات فیلمیو را برای آنان پخش می کند. این تبلیغ کاملا رویه‌ای اجباری دارد، چون مخاطب نمی‌تواند آن را مسدود کند.

اما نکته‌ای قابل تامل در مشارکت‌های همه جانبه ایرانسل و فیلیمو این است گویی این اپراتور تلفن همراه تاسیس شده تا حریم امنی از حیث حمایت در تولید و تبلیغ برای پلت‌فرم فیلیمو باشد.

مشرق چندی قبل گزارشی را منتشر کرد که در آن اشاره شد بسیاری از ریلیتی شوء‌های این پلت‌فرم که عمدتا با نقدهای رسانه‌ای مواجه می‌شود متعلق به ویستا مدیا از زیرمجموعه‌های تولیدات مدیایی ایرانسل است.

در حالیکه ایرانسل دارنده بِرند «لنزایرانسل» است و در پروژه مشترک پلت‌فرم «روبیکا» با همراه اول همکاری دارد. مشخص نیست که چرا ایرانسل تمامی سرمایه‌های تبلیغاتی، ترافیکی و تامین سرمایه‌اش را رو فیلیمو متمرکز کرده است؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
    0 0
    در فیلیمو برای دیدن هر فیلم باید دو بار تبلیغ دید !!!!! پول اشتراک را میگیرند که تبلیغ نشان دهند ؟!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس