مورخ آمریکایی: «هریس» «ترامپ» را شکست می‌دهد

پس از اظهارات کاملا هریس در حمایت از جنایات رژیم صهیونیستی در تبلیغات انتخاباتی خود، اکنون جنبش مردمی حامی فلسطین "غیر متعهد" در تلاش است تا با تمرکز بر جمعیت مسلمانان آمریکا، باعث کاهش رای هریس شود.

سرویس جهان مشرق - جنبش مردمی حامی فلسطین "غیر متعهد" در حال احیای کمپین "ترک بایدن" است و این بار این جنبش کامالا هریس، معاون رئیس جمهور و نامزد دموکرات ‌ها را به منظور تأثیرگذاری بر انتخابات ۲۰۲۴ هدف قرار داده است.

این کمپین که اکنون "هریس را رها کنید" نامگذاری شده است، به دلیل حمایت معاون رئیس جمهور آمریکا از رژیم صهیونیستی و به ویژه در پی حوادث اخیر و جنایات صهیونیست‌ها در غزه به راه افتاده است و بر روی کاهش رای این نامزد دموکرات در انتخابات ۲۰۲۴ تمرکز دارد. فعالیت این کمپین در شهر دیبرون، میشیگان و با تمرکز بر جامعه مسلمان آمریکایی در ایالت های کلیدی مانند میشیگان، ویسکانسین و پنسیلوانیا از سر گرفته شده است.

این جنبش از رای دهندگان مسلمان آمریکایی می خواهد که به جای رای دادن به هریس، از نامزدهای شخص ثالث حمایت کنند. این کمپین به منظور رساندن پیام روشنی به دولت فعلی آمریکا در مورد نارضایتی از نحوه رسیدگی به مسئله فلسطین و حمایت از جنایات های رژیم صهیونیستی است.

یکی از پیامدهای احتمالی این کمپین ممکن است در انتخابات ۲۰۲۴ آشکار شود، زمانی که نامزدهای حزب ثالث، مانند حزب سبز، می توانند تهدیدی واقعی برای پیروزی دموکرات ها شوند. برجسته ترین نمونه آن، جیل استاین، نامزد یهودی حزب سبز است که با اهداف جنبش طرفدار فلسطین همذات پنداری می کند.

ذکر این نکته ضروری است که ماه گذشته هریس در مصاحبه ای موضع خود را در مورد مسئله فلسطین و رژیم صهیونیستی روشن کرد. علی رغم تمام ادعاهای دروغین وی در رابطه با مسئله حقوق بشر در غزه و حمایت از مردم فلسطین، وی صریحا بر تعهد خود به دفاع از رژیم صهیوینستی و حق این رژیم برای دفاع از خود تاکید کرد. کاملا هریس در سخنان خود گفت: "اجازه دهید من خیلی واضح بگویم. من در تعهد خود به دفاع از اسرائیل و توانایی آن برای دفاع از خود صریح و سازش ناپذیر هستم و این تغییر نخواهد کرد".

کاملا هریس بدون اشاره به جنایات فجیع صهیونیست‌ها و نسل کشی بیش از ۴۰ هزار نفر در غزه گفت: اما بیایید یک قدم به عقب برگردیم. در ۷ اکتبر، ۱۲۰۰ اسرائیلی کشته شدند همانطور که در آن زمان گفتم، امروز می گویم، اسرائیل حق داشت - حق دارد از خود دفاع کند!

در همین حال، نظرسنجی جدید منتشر شده در "تایمز" تصویری به روز از رقابت بین کامالا هریس و دونالد ترامپ در ایالت های کلیدی ارائه داده است. بر اساس این نظرسنجی، هریس در چهار ایالت مهم پیشتاز است: در پنسیلوانیا (۴۶٪ در مقابل ۴۵٪ برای ترامپ)، در نوادا (۴۹٪ در مقابل ۴۶٪)، در ویسکانسین (۴۷٪ در مقابل ۴۴٪)، و در میشیگان (۴۸٪ در مقابل ۴۳٪). در مقابل، ترامپ در سه ایالت پیشتاز است: در آریزونا، جورجیا و کارولینای شمالی، که در همه آنها ۴۷ درصد در مقابل ۴۵ درصد برای هریس جلوتر است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس