السنوار

رژیم صهیونیستی بیش از ۱۱ ماه است که در آرزوی یافتن برادران نامرئی حماس است تا بتواند بر روی شکست‌ها و ناکامی‌های خود در جنگ غزه سرپوش بگذارد.

به گزارش مشرق، «یحیی السنوار و برادرش محمد در امان نیستند، بالاخره اشتباه می‌کنند». این را وزیر جنگ رژیم صهیونیستی یوآو گالانت در هنگام بازدید از گذرگاه نیتساریم در مرکز نوار غزه بر زبان آورد.

وی با این اظهارات به‌صورت تلویحی، اعتراف کرد که ارتش تا بن دندان مسلح اسرائیل، با بیش از یازده ماه جنگ در غزه و برخورداری از بهترین تجهیزات جاسوسی و نظامی، هنوز نتوانسته به رئیس‌دفتر سیاسی حماس یحیی السنوار و برادرش محمد که او نیز از فرماندهان ارشد کتائب القسام است، دست پیدا کند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تکرار ادعای ترور فرمانده کتائب القسام محمد الضیف و معاونش مروان عیسی در جریان جنگ غزه، گفت: «آنها نیز بالاخره مرتکب اشتباه خواهند شد و ما به آنها دست پیدا می‌کنیم».

ارتش اشغالگر اواخر مارس گذشته مدعی ترور عیسی و در ژوئیه گذشته مدعی ترور محمد الضیف شد. ادعاهایی که تا به امروز اثبات نشده و حماس نیز آن را رد می‌کند.

چند روز پیش نیز سخنگوی حزب جمهوری‌خواه آمریکا لیندسی گراهام به رژیم صهیونیستی متعهد شد که السنوار را در صورت دستیابی دونالد ترامپ به ریاست‌جمهوری ترور کنند.

وی در اظهارنظری خطاب به السنوار مدعی شد: «روزهای تو رو به پایان است، ما تو را ترور خواهیم کرد، همان‌طور که قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را در سال ۲۰۲۰ ترور کردیم. به تو خواهیم رسید و تو را ترور خواهیم کرد».

از روز نخست عملیات طوفان‌الاقصی، رژیم صهیونیستی وعده داد که یحیی السنوار را به‌عنوان معمار این عملیات نابود کند اما با گذشت ماه‌ها از جنگ غزه و استفاده ارتش اشغالگر از تجهیزات راداری ویژه و پیشرفته آمریکا، این ارتش نتوانسته سرنخ مهمی از السنوار به دست آورد و با آن ادعای پیروزی کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سلو لور IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۹
    0 0
    خوب دیگه چ می‌خوان ،اعتراف کرد ک شهید سلیمانی و همراهانش را ما ترور کردیم ،بسم اله پ گوندش را ببرید.
  • IR ۰۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    0 0
    آمریکایی‌ها واسراییلیها دنیا به کامتان است ولی آن روز خواهد رسید که دنیا بر علیه شما به پا خیزد و کاخ همه شما را نابود کند انشالله .
  • لُنگی سوز IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    0 0
    و ایران همچنان در خواب ...!!! وقتی صهیونیستها صراحتا اعلام میکنن سردار سلیمانی و ....ترور کردند ، چرا کاری نمیکنید؟؟؟؟ آیا این انفعال نشانه ترس نیست؟؟؟؟؟ آیا زدن چهار تا موشک به سوله خالی ، انتقام خون حاج قاسمه؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس