کد خبر 1640990
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۶
فوتبال

مربی فوتبال که با شکایت ۸ پسر نوجوان مبنی بر آزار و اذیت به اعدام محکوم شده بود، با شکسته شدن حکم از سوی قضات دیوان عالی کشور بار دیگر محاکمه و به شلاق، تبعید و محرومیت از فعالیت ورزشی محکوم شد.

به گزارش مشرق، اواخر سال ۱۴۰۰ پسر نوجوانی به همراه پدرش با مراجعه به پلیس آگاهی از مربی کلاس فوتبالش به اتهام آزار و اذیت شکایت کرد.

پدر این پسر نوجوان در تشریح ماجرا به مأموران گفت: پسرم از کودکی علاقه زیادی به فوتبال داشت و با همسرم تصمیم گرفتیم همزمان با تعطیلات تابستانی مدارس پسرم را در کلاس فوتبال ثبت نام کنیم. به همین خاطر پس از پرس و جو او را در یک باشگاه ورزشی در شرق تهران و در نزدیکی خانه‌مان ثبت نام کردیم.

وی افزود: اولین روزی که پسرم می‌خواست به کلاس برود همراهش رفتم و با مربی‌اش که مردی حدوداً ۴۰ ساله بود، آشنا شدم. او به من اطمینان داد که آموزش‌های لازم را به شاگردانش می‌دهد. اما بعد از گذشت چند جلسه متوجه رفتارهای متفاوت پسرم شدیم. او یا ساکت و آرام بود و دوست نداشت با کسی حرف بزند یا دعوا می‌کرد و خواسته‌هایش را با داد و فریاد می‌گفت. ابتدا فکر کردیم شاید به خاطر شرایط سنی‌اش چنین رفتارهایی می‌کند اما وقتی دقت کردیم متوجه شدیم او موضوعی را از ما پنهان می‌کند.

دیگر نه ذوق و شوقی برای رفتن به کلاس داشت و نه حرفی از آنجا می‌زد. وقتی پیگیر ماجرا شدیم پسرم بالاخره با اصرار زیاد ما راز هولناکی را فاش کرد و گفت که مربی فوتبالش او را آزار داده است. حالا هم من از این مرد شرور شکایت دارم.

پس از ثبت این شکایت و آغاز تحقیقات پلیسی دو پسر نوجوان دیگر هم با مراجعه به پلیس آگاهی شکایت مشابهی را از همین مرد شرور مطرح کردند.

در ادامه مربی فوتبال برای تحقیقات احضار و دستور جلبش صادر شد اما مأموران دریافتند که متهم به مکان نامعلومی متواری شده است.

به این ترتیب پلیس با ردیابی‌های تخصصی موفق شد وی را که به شهری شمالی گریخته بود، بازداشت کند.

در این میان ۵ شاکی دیگر هم به شاکی‌های پرونده اضافه شدند و مشخص شد که متهم ۸ پسر ۱۲ تا ۱۴ ساله را به قصد آموزش فوتبال و بهانه‌های مختلف به خانه‌اش کشانده و آنها را مورد آزار قرار داده است.

در ادامه تحقیقات برای مأموران روشن شد که متهم بعضی از قربانی‌ها را مجبور به برقراری رابطه با یکدیگر کرده و با تهدید انتشار فیلم آنها را مجبور به سکوت کرده است.

با روشن شدن این موضوع پلیس پیگیر فیلم‌ها شد و توانست تعدادی از این فیلم‌ها را کشف و ضبط کند.

با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست، پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

نخستین جلسه تحقیق در دادگاه

در این جلسه، متهم سعی داشت خودش را بی‌گناه نشان بدهد و به قضات گفت: من متأهل هستم و نمی‌دانم چرا چنین شکایتی از من کرده‌اند. من غیر از رابطه مربی و بازیکنی رابطه دیگری با شاگردانم نداشته‌ام.

پس از آن شاکی‌ها و والدین‌شان با دستور قاضی وارد شعبه شدند و یک به یک ماجرای آزار و اذیت فرزندانشان از سوی متهم را برای قضات تشریح کردند.

در ادامه بخشی از فیلم‌های سیاه به دست آمده از خانه متهم به وی نشان داده شد که وی در نهایت اتهامش را پذیرفت.

با پایان نخستین جلسه تحقیق، سایر شاکی‌ها نیز شکایتشان را مطرح کردند و مقرر شد تا در تاریخ دیگری به پرونده متهم رسیدگی شود.

نخستین جلسه دادگاه

در نخستین جلسه دادگاه که پشت درهای بسته و غیرعلنی برگزار شد، ۸ پسر نوجوان یک به یک به تشریح ماجرا پرداختند و برای متهم به اتهام آزار و اذیت درخواست اعدام کردند.

پس از آن متهم به جایگاه رفت و ضمن رد اتهامش گفت: من هیچ‌کدام از شاکی‌ها را آزار نداده‌ام. اما برای آموزش فوتبال به آنها نزدیک شدم که اشتباه کردم و از کارم پشیمان هستم. حالا هم از آنها می‌خواهم من را ببخشند.

بعد از اظهارات متهم همه شاکی‌ها اعتراض کردند و به اتفاق گفتند او دروغ می‌گوید و ما را آزار داده است.

در پایان جلسه قضات برای صدور رأی وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده متهم را به اعدام محکوم کردند.

با صدور حکم اعدام وکیل متهم به رأی صادره اعتراض کرد و پرونده برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی فرستاده شد تا پس از نظر کارشناسان پزشکی قانونی درباره حکم صادره تعیین تکلیف شود.

دومین جلسه دادگاه

کارشناسان پزشکی قانونی نیز در گزارشی اعلام کردند تجاوز جنسی رخ نداده و در حد «تفخیذ» بوده، بنابراین با شکسته شدن حکم اعدام وی این بار در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران پشت درهای بسته و غیرعلنی از خود دفاع کرد و بار دیگر اتهام آزار و اذیت پسران نوجوان را نپذیرفت.

در پایان جلسه قضات دادگاه با توجه به اظهارنظر کارشناسان پزشکی قانونی، متهم را به ۹۹ ضربه شلاق، دوسال تبعید به منطقه‌ای بد آب و هوا در جنوب شرقی کشور و همچنین دو سال محرومیت از فعالیت ورزشی و مربیگری محکوم کردند.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 109
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 25
  • IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    86 11
    مجازات لواط ينگ سنگساره!! چرا حكم را شكستند!!؟ وحود امثال اين مرد در جامعه باعث نا امني است
    • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
      19 14
      لواط معنی خاصی دارد و این ثابت نشده
    • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
      17 9
      در گزارش پزشک قانونی رابطه جنسی گزارش نشده. پاراگراف آخر مطلب رو بخون دقیق نوشته
    • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
      13 3
      بازی باکلمات که نیست اگراتفاقی نیفتاده دلیلش نخواستن مربی نبوده شایدعلت دیگه ای مثل عدم توانایی داشته.هیچ به وضعیت این بچه هافکرکردن؟معاینه پزشکی قانونی یعنی چی؟همین برای نابودی روح یک بچه کافیه.همه چیزدرخدمت نابودی جامعه قرارگرفته!!!
    • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
      0 0
      خانوادها باید غیرت بخرج بدن اگه خودشون جربزه ندارن یکیرو اجیر کنن قیمت این کار زیادم نیست از اتباع عزیز کمک بگیرید
    • IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
      0 0
      احکام صادره دستگاه قضایی بعضا خیلی عجیب و مشکوک است
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    42 3
    نعوذ بالله من الشیطان الرجیم
    • حمید کلباسی IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
      0 0
      املای اعوذ بالله من الشیطان الرجیم صحیح است
  • علیرضا IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    63 5
    وقتی این کار کثیف انجام داده باید اعدامش کنن تا درس عبرتی باشه واسه بقیه.مملکت ما همینه دیگه
    • ح IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
      33 3
      8 نفر جرات کرده و شکایت کرده اند معلوم نیست چند نفر دیگر هم مورد اذیت قرار گرفته و شکایت نکرده اند چگونه است که اقرار 8 نفر به وقوع جرم شنیدنی نیست اما گزارش پزشکی قانونی ملاک میشود؟!
    • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
      1 14
      کاربر 9:27 اگه 8 نفر بیان اقرار کنن که تو چشم نداری ولی پزشک قانونی بگه تو چشم داری خودت که میدونی چشم داری، اقرار 8 نفر را قبول می کنی؟ چرا در کاری که ذره ای تخصص ندارید نظر می دهید؟
  • طاها IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    56 4
    چی بگیم ما که کاری از دستمون بر نمیاد ، به شخصه امیدوارم روزی رو ببینم که قوه قضائیه محو شده ، این جماعت نه مسلمونن نه عادل
    • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
      14 6
      وکلا و قضات ما تو دنیا لنگه ندارن.
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    64 4
    در مورد حکم دادگاه خودشان میدانند اما این تبعید به منطقه بدآب و هوا در واقع توهین به مردم آن منطقه است.
  • عباسعلی سعادت IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    49 4
    اعدام بهترین راه اصلاح حیوانات است.
    • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
      35 2
      به حیوان توهین نکنید ، حیوان به لحاظ افرینش از لحاظ تفکر، چیزی به او عطا نشده ولی چنین مجود کثیفی که چنین کارهایی انجام داده باید سنگسار و بعد از کوه به پایین پرت شود ، چون شایستگی اعدام با چوبه دار را هم ندارد ، شما به اثرات بسیار مخرب روانی که برای این نوجوانان تا آخر عمرشان خواهد داشت و روحیه انان را ازرده میکند توجه کنید ، درورد بر قاضی یا قضات اول پرونده و ننگ بر قاضیان بعدی که حکم را شکسته اند
  • رضا IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    43 2
    طبق معمول قوه قضاییه از مجرمین حمایت کرده این که چیز جدیدی نیست! بچه های مردم را آزار داده !
  • ساغر IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    36 6
    وااااااااااااااااای...چرا حکم اعدام ندادند؟؟؟؟ چه ظالمانه....
  • US ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    36 4
    باید اعدامش می کردید
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    48 3
    رأفت اسلامی حتی برای لواط گران هم اعمال میشه.اسلام فقط حجاب نیست.سخت گیری در مورد احکام اسلامی اونم تو این موارد لازمه.طرف به ده نوجوان تجاوز کرده فقط دوسال محرومیت از مربیگیری؟؟؟؟؟خاک بر سر قوه قضاییه و قاضی و دادگاه
  • حمیدی IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    42 2
    همین حکم های غیر نافذ را صادر می کنند که طرف بعد از سپری کردن محکومیت ( آن هم اگر کامل سپری کند ) دوباره یه جنایت وحشتناک تر مرتکب میشه، آخه آقای قاضی ای که این حکم رو دادی، میدونی این بچه ها تا آخر عمر تبعات این کار شیطانی باهاشون هست، جای اون پدر و مادر نیستی که بفهمی تا آخر عمرشون با چه روحیه خرابی زندگی خواهند کرد
    • IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
      0 0
      کدام سپری کردن دوره محکومیت؟ طرف به جرم جعل حکم کیفری گرفته دو سال بعد دو ماه با یک فیش حقوقی اومده بیرون. این است قانون مجازات اسلامی با این اوصاف نه تنها تنبیه نمیشه بلکه جری تر میشه
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    17 2
    این هم از قاضی‌های عادلتون!!!
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    19 16
    بخدا اگر این متجاوز آدم بدبخت و بدون پارتی بود خیلی وقت اعدامش کرده بودند
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    8 11
    چرا در کامنتها کارشناس قضایی میشویم خوب آن جرم سنگین ثابت نشده. همان طور که باید هوای شاکی را داشت در حد خودش باید حواست به متهم هم باشد ضمن اینکه امکان تجدید نظر هست
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    13 2
    باید حکم اعدام می داد
    • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
      1 4
      اگر ثابت نشده که هیچ حکمی نباید درموردش صادر میشد
  • رضا IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    29 2
    تأسف برانگیزترین قسمت حکم جدید، این است که فقط دوسال از فعالیت های ورزشی محروم شده و از سال سوم می تواند فعالیت خود را آزغار و دوباره نوجوان برای آموزش بپذیرد! حتما قاضی که این حکم را داده مسئولیت نابودی آینده و انحراف اخلاقی نوجوانان قبلی و نوجوانانی را هم در آینده زندگیشان تباه خواهد شد، را قبول کرده و در روز حساب، جواب قانع کننده‌ای برای خداوند خواهد داشت!
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    16 2
    جای تاسف برای قوه قضاییه
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    18 2
    خدا ازت نگذره قاضی خدانشناس
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    13 2
    چرا شلاق؟!!!مگه مجازات تعرض وافسادفی الارض اعدام نیست
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    13 2
    قاضی پرونده باید اون دنیا پاسخگو باشه
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    13 2
    وقتی صحبت از وجود فساد حتی سیستماتیک می شود این پرونده و مورد بهترین دلیل برای اثبات این مدعاست. اول اعدام بعد ابد بعد 15 سال و بعد 5 سال آزاد و یک عفو هم شامل حالش بشود همین فردا آزاد میشه. خواهشمندم مسوولان انکار نکنند بلکه به فکر از ریشه کندن آن باشند. منتشر هم نکردید مهم نیست چون نیت نهی از منکر است.
    • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
      0 13
      اول معنای سیستماتیک را بدان بعد بگو اگه سیستماتیک بود الان باید تبعید لواط گر برات عادی شده بود ولی وقتی چنین نیست و تعجب می کنی که چطور ازاد شده پس یعنی انتظار نداشتیم به نام نهی از منکر ، سیاه نمایی نکنید
  • موریس IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    9 8
    یعنی خاک بر سر این سیستم قضایی اروپایی
    • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
      7 2
      اروپا!!! مشابه این جرایم تو اروپا احکامی ده بار سنگین تر از این داره
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    19 2
    اگر دادگاه بر این باور است که بعد دو سال خطری برای کودکان ندارند باید براش تاسف خورد
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    18 1
    تنبیه ملایم عین تشویق است سوابق آن قاضی که حکمش را تغییر داده حتما بررسی شود فقط یک خلافکار می تواند حامی خلافکار و عادی کردن خلاف باشد
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    11 3
    آن قاضی خدا لعنتت کنه
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    14 0
    آقای قاضی به نظرت اون نوجوانان باز هم مثل روز اول شاداب و سرزنده خواهند بود. برات متاسفم
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    10 1
    اینم شد حکم
  • افسانه IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    8 3
    این مرد باید اعدام شود
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    14 1
    لااقی محرومیت از مربیگری باید دائمی باشه! یعنی بعد از دو سال دوباره قرار بچه های مردم برن زیر دست این خبیث منحرف؟!
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    16 1
    اگر مردی متاهل یا در اصطلاح فقهی، محصن باشد، مجازات او سنگسار است خب قضات که میدونن این مربی متاهل بوده و ۸ نوجوان شوخی نیست واقعا صدور احکام این چنینی راه رو بر افراد مفسد که د جایگاه مربی و معلم با افراد زیادی در ارتباط هستند باز میکنه لطفا کمی تامل
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    12 3
    باید اعدام بشه
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    7 0
    ۲تاشعار اعدام لواط تبعید ممنون!
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    12 3
    لواط مساوی اعدام چرا به افراد همجنسگرا باج میدید دست من بود همشونو میکشتم
    • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
      2 5
      تو قاضی نیستی. نه علمش را داری نه عدلش را و نه سوادش را
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    17 1
    حالا خوبه نگفتن حتما خود اين پسرها كاري كرده بودن كه يارو تحريك شده بوده!
  • مریم IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    21 1
    معذرت میخوام وقتی فیلم سیاه از خونه متجاوز کشف شد چطور میگن حکم شکست و تجاوز نبوذ؟
  • حسين DE ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    9 0
    بايد از اون قاضى كه چنين حكمى را صادر كرده پرسيد اگر پسر تو هم جزء قربانيان بود آيا چه حكمى صادر ميكردى؟ زندگى ٨ نوجوان ١٢-تا ١٤ نابود شده و عامل آن فقط به دو سال تبعيد محكوم شده ، مسخره نيست؟
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    2 0
    چرا جنوب شرق؟
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    3 0
    چرا این حرومزاده رو اعدام نکردین.....خدا لعنت کنه قاضی ها را
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    3 0
    چرا این حرومزاده رو اعدام نکردین..
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    5 1
    یکی بخاطر اتش زدن سطل زباله اعدام میشه یکی هم با ۸پسر بچه زندگی شون نابود میکنه تبعید میشه این حیوان باید دیوار برج آزادی رو سرش ریخت
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    3 0
    بفرما اینم عدالت اسلامی :( متجاوزان حکم سبک میگیرن
  • مطالبه گر از مسئولین IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    7 0
    وقتی سارقان را بعد از مدتی ازاد می کنند و یا قاتلان را انقدر اعدام نمی کنند و هر روز یک عده را بنام صلح و سازش در خانه اولیای دم میفرستند تا خانواده مقتولان مجبور به رضایت شوند باید لواط کارها را هم اینگونه تبعید کنند . این همه رهبری سفارش به عدالت می کند و قوه قضاییه این احکام را می دهند فکر کنیم ایشان حرفی نمی زد چکار می کردند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اما بدانند در این دنیا میتوانند با رشوه و پارتی از مجازات فرار کنند ولی در مقابل خداوند هم می توانند رشوه بدهند و پارتی جور کنند ؟ قضات هم بدانند به خاطر ترک فعل باید منتظر عدل الهی باشند
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    7 2
    از معجزات قوانین ایران (از هر جا که استیفاد) شده اند اینستکه نوجوان 12 تا 14 ساله را به عنوان امرد در نظر می گیرد و حکم "تفخیذ" را برای این جنایتکار سریالی صادر می کند. آنهم نه صد ضربه شلاق بلکه 99 ضربه که جای اینگونه احکام صادره برای دفعات بعدی که این جانی گرفتار شد و مقابل بلا به نسبت "قاضی" قرار گرفت باز باشد. دیگر اینکه با توجه به فاصله غیر قابل پرشدن حکم اولیه (اعدام) و حکم ثانویه (شلاق و تبعید و محرومیت از مربیگری در دوران تبعید) آن قضاتی که بار اول (بدون رعایت احکام "تفخیذ" و تنها با مشاهده فیلم های سیاه محل زندگی مربی کثیر الشاکی و شهادت قربانیان رأی به اعدام دادند را از کار برکنار کرد تا بار دیگر اینچنین حکم به پایان دادن به زندگی شهروندان شریف ایران اسلامی مانند این آقای مربی ندهند.
  • Hesam IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    6 0
    بهترین حکم اینه خود ملت اجرا کنند...ملت نشون داده مجری خیلی بهتریه...
  • هادی IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    7 0
    این قوه قضائیه عامل اصلی تولید معاند و براندازه. عدالت که هیچی فقط کارشون ظلم کردنه. حکم این بی پدر و معلوم نیست با چه لطائف الحیلی تبدیلش کردن به تبعید. خدا لعنتتون کنه. امیدوارم این قوه نابود بشه
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    6 0
    در قوه قضائیه رو گل بگیرید جدا چطوری این قاضی رو استخدام کردند
  • سعید AT ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    7 0
    چرا احکام اسلام را اجرا نمی کنید این هشت جوان دیگه آبرو و روان برایشان مانده ؟ این شخص هشت نفر را نابود کرده حالا می‌فرستینش یک شهر دیگه پی الواطی ؟
  • هادی IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    6 0
    با قضاتی که این رای رو شکستن: خدا لعنتتون کنه
  • هادی IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    6 0
    این قوه قضائیه با این رییس و معاون و دادستان کل از این رای ها نده باید تعجب کنی. جناب اژه ای اون دنیایی هم هست.
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    3 0
    همییییین😡😡😠😠😳👺
  • بنده خدا IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    4 0
    قضات پرونده جزو جواسیس و نفوذیهای موساد و سیا و ام آی 6 بوده انذ
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    6 0
    واقعا چرا قوه قضائیه بع این روز وحال افتاد؟؟؟از قاطعیت دادگاه های اپل انقلاب چرا به این ضعف وترس حالا رسیدید
  • علیرضا IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    2 0
    یکبار جستی ملخک ، دوبار جستی ملخک آخر به دستی ملخک
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    2 0
    پدرومادرهادرتمام شرایط بایستی پیگیرکارفرزندان خوداعم ازمدرسه وباشگاه واماکن عمومی باشندوخیلی راحت به افرادناشناس به هرعناوینی اطمینان نکنندازطرف مقابل نهادهاحراست هاوپلیس اماکن برای دادن مجوزاینگونه افرادراتآئیدصلاحیت کنندتامجال سواستفاده اینگونه افرادفراهم نگردد
  • DE ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    4 0
    چرا اعدام نشد
  • اره برقی IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    5 0
    وکلا کلی آشنا دارن و پزشکی قانونی حتما ماست مالی کرده
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    5 0
    اصلا تبعید این شخص به منطقه جنوب،شرق کشور توهین به مردم اون منطقه نیست؟؟؟؟؟
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    8 0
    این چه حکمیه؟ اگه برای بچه های همین حضرات قضات دیوان عالی این اتفاق می افتاد این حکم می دادند؟
  • DE ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    9 0
    در پایان جلسه قضات دادگاه با توجه به اظهارنظر کارشناسان پزشکی قانونی، متهم را به ۹۹ ضربه شلاق، دوسال تبعید به منطقه‌ای بد آب و هوا در جنوب شرقی کشور و همچنین دو سال محرومیت از فعالیت ورزشی و مربیگری محکوم کردند.؟؟؟ یعنی مردم بومی که در آن شرایط بد آب و هوا زندگی میکنند همه مجرم بوده اند ؟؟؟ فقط شلاق نخورده اند ؟؟؟ شوت نکرده داخل دروازه فقط زده به نرده گل حساب نمیشه !!!!!
  • پوریا IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    8 0
    دقت کردید این فرد متجاوز رو به سیستان تبعید کردن. یعنی مردم سیستان اصلا برای قوه قضاییه مهم نیست که چه بالایی سر کودکان و زنان سیستانی میاد. حالا میفهمید چرا مردم خودشون متجاوز رو به درک فاسد میکنن و عده ای به اصطلاح روشن فکر که میگن باید از قانون پیگیری کرد.
  • موریس IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    8 0
    اونایی که منفی میدند برای اعدام این موجود بیشرف، میخوام ببینم برای بچه خودشون هم پیش بیاد بازم با اعدام مخالفت میکنن؟ حکم خدا برای این ملعون اعدام هست .گل بگیرید در این قوه تون رو که شده حامی دزد و قاتل و فاسد،عوضش پلیس اعدام میکنه
  • بویراحمد IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    5 0
    دادگاه متاسفانه عادلانه نیست اگر بود این شرایط کشور نبود
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    5 1
    هر وقت آزاد شد، شناساییش کنند و بکشندش
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    7 0
    حاشیه امن برای متجاوزین
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    8 0
    لواط بی‌چون چرا سنگسار 🤫 نگید دیوان عدالت، بهتر بگید دیوان شرارت و حمایت از مفسدان و جنایتکاران و لیبرال‌ها و غارتگران و رانتخواران جنایتکاران، با بهانه های مندراوردی مثل مصلحت نظام و.... 😳🤫
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    5 0
    این ادم کودک ازاری کرده باید حتما اعدام شود نباید امنیت کودکانمان را سرسری بگیریم گیریم حرف پزشک قانونی درست باشد خیانت در امانت کرده این بجه ها امانت هستن حتی حرف های جنسی هم با این کودکان باید جرم باشد - اگر قوه قضاییه کار کرد که چه خوب وگرنه خانواده ها یک نفر را اجیر کنن این کثافت را بکشن
  • علی IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    6 0
    یه جای کار ایراد داره. قاضی اکر اعدام داده بر چه مبنایی بوده ؟؟ اگر گزارش پزشک قانونی تایید نکرده تجاوز رو برای چی قاضی اولیه حکم به اعدام داده
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    5 0
    قاضی چرا حکم را شکسته
  • ناشناس IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    5 0
    فقط اعدام در ملا عام
  • فرح وش IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    3 0
    بايد از تمام کارهایی که با نوجوانان سروکار دارد منع شود. برای همیشه نه ۲ سال .
  • بازنشسته IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    5 0
    والدین همیشه باید در کلاس ها کنار فرزندانشان باشند. گرگ ها زیاد شده اند و باید خودخانواده ها او را بکشند
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    0 1
    شاهد برا چه می‌خواهند وقتی اصل مطلب کودک آزاری صحیحه حتما باید شاهد باشه تا اعدام بشه لااقل تبعید بیشتر بالا ۵ سال که بازدارنده باشه
  • امیر IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    0 6
    بنظر من نباید اعدام بشه فقط شلاق داره
  • ایران IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    6 0
    بجای این مربی باید قاضی پرونده اعدام شود
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    2 7
    عجیبه که خیلی ها نفهمیدن چی شده. بابا پزشکی قانونی اعلام کرد تجاوز نبوده
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    0 0
    اون قاضی ای که بار اول حکم اعدام داده رو باید برکنار کنند که حکم بی جا صادر کرده است
  • ناشناس IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    0 0
    تو این مملکت روح وروان مردم برای قوه قضاییه مهم نیست!!!
  • محمدعلی IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    0 0
    تفخیز یا تجاوز چندان فرقی ندارد .تخریب روحی وروانی این نوجوانان بی گناه تا آخر عمر ادامه دارد ومسیر زندگی آنان را پر از دست انداز خواهد کرد.اعدام مجازات مناسبی برای این جرثومه فساد است .
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    0 0
    این حکم تبعید و شلاق باید برای قضاتی باشد که حکم را شکستند
  • کوروش US ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    0 0
    اگر کاری نکرده چرا متواری شده؟ بعد لا اقل با یک‌درجه تخفیف حبس ابد می‌دادیدمردم با این‌گونه احکام!عادت کرده‌اند ایران همه نقاطش جای خوب هم دارد ممنوعیت از کار ورزشی چه ضرری را متوجه او میکند اومجدد،کار خلافش را تکرار خواهد کرد
  • سارا IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    0 0
    دلتون خوشه اونقدر ازاین بلاها سر دختران و پسران این سرزمین میاد وبا همچین حکمی سرو ته شو هم می‌آورند فقط خدا جوابشون رو بده
  • امین عابدی IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    0 0
    آشناش کلفت بوده . یعنی چی دو سال محرومیت تموم بشه این به هیچ کس رحم نمیکنه .رسما" دیوونه خونه س
  • IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    0 0
    باید اعدامش می کردید
  • IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    0 0
    گفته به خونش کشیده و تجاوز کرده
  • حقوقی IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    0 0
    نخست اون قاضی رو باید اعدام کرد و سپس دادستان و خود متجاوز
  • IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    0 0
    ور داریم بریم از این مملکت پسر بچه به دختر بچه افغانی تجلوز کرده اعدامش کردن اینو دو سال تبعید
  • IR ۰۵:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    0 0
    مجازات لواط وتجاوز به عنف اعدام هست نه ۹۹ ضربه شلاق چرا به دستورات اسلام عمل نمی کنید حتما شلاقها را هم با پول می خرد و به ریش مردم هم می خندد حکم قاضی کاملا مایه شرمساری است
  • IR ۰۶:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    0 0
    خاک بر سرتون با این حکمتون اگر به بچه خودتون جاوز شده بود همین حکم را میدادین
  • محمد IR ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    0 0
    فقط اعدام
  • IR ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    0 0
    خدا از این قضات نگذره
  • سادات رضوی IR ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    0 0
    خداز از قاضیش نگذره
  • K IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    0 0
    قبلا هم یه بار تبرئه شده. الانم تبرئه ش کنید تا این نامرد کثیف بعدا با یه جرم سنگینتر و کثیفتر دوباره در محضر شما قصات عالیرتبه بشینه.
  • IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    0 0
    بسیار بسیار تعجبم از رای صادره
  • رسول IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    0 0
    کیه که ندونه تو این سیستم فاسد حتی در پزشک قانونی هم میشه همه چیو وارونه نشون داد .چطور در دو دادگاه محکوم به اعدام میشه با وجود فیلم و شکات اعتراف خود حیوونش ولی براش شلاق و دوسال تبعید و دو سال محرومیت هز مربیگری می‌زنید. لعنت بر شماها .این کثیف باید اعدام میشد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس