کد خبر 1641052
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰
چمران : تهران به اتوبوس های برق نیاز دارد

رئیس شورای شهر تهران به استفاده از حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوس ها و تاکسی های برقی برای داشتن هوای پاک در پایتخت تاکید کرد.

به گزارش مشرق، مهدی چمران در حاشیه دویست و شصت و یکمین جلسه شورای شهر درباره دستوران جلسه گفت: با توجه به لزوم داشتن سند و قانون از رئیس سردفتران خواسته شد تا در این محل حضور داشته و پس از آن حسابرسی داریم و در نهایت درباغ باغ بودن یا نبودن

وی درباره ترافیک سنگین تهران در روزهای اخیر گفت: این مسئله کاملا آشکار است ئ تمامی تلاش های صورت گرفته باید هماهنگ باشد و تا اضافه کردن وسایل حمل و نقل عمومی این مسئله بغرنج ادامه خواهد داشت. البته اول مهر ترافیک ۲۰ درصد بیشتر خواهد د اما امیدواریم با تدابیر این مشکل کمتر شود.

چمران درباره مشکلات بهشت زهرا گفت: پیگیری موضوع شدیم و گویا مشکل حل شد. گرچه موارد مطرح شده دلچسب نبود. مثلا برای سفر رفتن پول نقدی می دادند که مشکل رفع شد

او درباره وضعیت حمل و نقل عمومی گفت: از تنظیم ساعت تا هوشمندسازی و... در جلسه های مختلف بررسی شده است. اکنون هنوز آلودگی هوا شروع نشده است. مهمترین راه حل رفع مشلات استفاده از حمل و نقل عمومی و پاک است. به همین دلیل از اتوبوس های برقی تاکید داریم برخی معتقدند گران است اما برای جان انسان ها مفید است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    0 0
    ممنون
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    1 0
    از حرافی کشور به جایی نمیرسه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس