به گزارش مشرق،انصاری در توئیتی نوشت:

حداقل ۵۰۰ هزار صهیونیست از شمال فلسطین اشغالی آواره شده اند، و بین ۵۰۰ هزار تا یک میلیون اسرائیلی دیگر هم به خارج گریخته اند.

چنین حجمی از آوارگی و مهاجرت به نسبت جمعیت، در سالهای اخیر، فقط در اوکراین اتفاق افتاده است.

جنگ در غزه فرسایشی شده، اسرائیل هر روز متحمل فشارهای بیشتری میشود، و نتانیاهو در حال از دست دادن زمان است بدون آنکه به اهدافش برسد.

طرح حمله زمینی به لبنان [که تمرکز اسرائیل بر غزه را مختل کرده]، از روی ناچاری و استیصال است؛ غالب کارشناسان چنین حمله ای را به مثابه گرفتاری در باتلاقی عمیق تر میدانند.

صهاینه در میدان بسیار ضعیف و شکننده، و در رسانه بلوف میزنند؛ این بلوف ها و ژست هایی که با واقعیت تطابقی ندارد، اجازه نمیدهد شکست را پذیرفته و تن به آتش بس بدهد.

اگر کمک های آمریکا نمیبود اسرائیلی دیگر وجود نداشت. حدس میزنم آزادی اسرا آخرین گزینه نتانیاهو برای زمانی است که هیچ راه در رو دیگری برای خروج از مخمصه باقی نمانده است.

آنها در واقع گروگان های نتانیاهو هستند که نزد حماس نگهداری میشوند!

به نظرم تا اسرا زنده اند، به نفع نتانیاهو است تا با حماس توافق کند و با خفت کمتری کنار برود؛ چون او به هیچ وجه پیروز میدان نخواهد بود و اگر اسرا هلاک شوند، آن وقت به ذلت بیشتری خواهد افتاد، چون در نهایت بدون هیچ دستاوردی مجبور به پذیرش شکست و عقب نشینی خواهد شد!

اسرای اسرائیلی گروگان های نتانیاهو هستند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس