image.png

بیل گیتس و بنیاد او سابقه‌ی بسیار سیاهی در استفاده از مردم کشورهای به اصطلاح «در حال توسعه» به عنوان موش آزمایشگاهی برای پروژه‌های دیوانه‌وار و به شدت مشکوک دارد.

سرویس جهان مشرق - تب دِنگی در برزیل در سال ۲۰۲۴ پس از رهاسازی میلیون‌ها پشه‌ی اصلاح ژنتیکی‌شده توسط برنامه جهانی پشه سازمان ملل، متحد چهار برابر شده است. طبق گزارش وزارت بهداشت برزیل، در پنج هفته اول سال ۲۰۲۴، بیش از ۳۶۴۰۰۰ مورد عفونت دِنگی گزارش شده است که ۴ برابر بیشتر از موارد قبلی در همان دوره در سال ۲۰۲۳ است. افزایش چشمگیر موارد دِنگی باعث شده است که برزیل میلیون ها دوز واکسن دِنگی را خریداری کند.

روزنامه‌ی گاردین در ماه فوریه گزارش داد:

" وزارت بهداشت گفت که گسترش سریع دِنگی باعث مرگ ۴۰ نفر شده و ۲۶۵ نفر دیگر نیز تحت بررسی هستند. در بیانیه وزارتخانه آمده است که برزیل ۵.۲ میلیون دوز واکسن دِنگی را خریداری کرده است که توسط شرکت داروسازی ژاپنی تاکدا توسعه یافته است و ۱.۳۲ میلیون دوز دیگر بدون هزینه برای دولت ارائه شده است. سه ایالت برزیل وضعیت اضطراری را اعلام کرده اند، از جمله دومین ایالت پرجمعیت، میناس ژرایس، و منطقه فدرال، جایی که پایتخت این کشور، برازیلیا، واقع شده و با افزایش بی سابقه‌ای در عفونت ها مواجه است. مقامات بهداشتی برزیلیا روز چهارشنبه اعلام کردند که واکسیناسیون کودکان ۱۰ تا ۱۴ ساله را با واکشن کیودنگا آغاز خواهند کرد. موارد دِنگی در برازیلیا از ابتدای سال از مجموع کل سال ۲۰۲۳ فراتر رفته است، با میزان عفونت ۱۶۲۵ مورد در هر ۱۰۰۰۰۰ نفر، در مقایسه با میانگین ملی فقط ۱۷۰ نفر. "

پشه‌های «بیل گیتس» و آزمایش مرگبار روی مردم / افزایش چهاربرابری دنگی در برزیل بعد از رهاسازی پشه‌های آلوده+عکس

برنامه جهانی پشه سازمان ملل در سال ۲۰۲۳ برنامه ای را برای آزاد کردن میلیاردها پشه‌ی اصلاح ژنتیکی‌شده در برزیل در طی یک دوره ۱۰ ساله در تلاش برای ریشه کن کردن تب دنگی در این کشور اعلام کرد. مرکز بهداشت عمومی هاروارد در اوت ۲۰۲۳ گزارش داد:

" مقامات بهداشتی برزیل در پنج شهر ابرهایی از پشه‌های aedes aegypti را که در آزمایشگاه رشد کرده و به باکتری Wolbachia آلوده شده‌اند، آزاد کردند که از انتقال ویروس دنگی به انسان جلوگیری می کند. این کشور اولین کشور خواهد بود که یک برنامه ملی برای آزاد کردن پشه‌های اصلاح شده ولباچیا را راه اندازی می کند که انتظار می رود تا ۷۰ میلیون نفر را در ۱۰ سال آینده از تب دِنگی محافظت کند. و در حال ساخت یک کارخانه برای افزایش تولید پشه است: از سال ۲۰۲۴ این کارخانه سالانه پنج میلیارد پشه تولید خواهد کرد. "[۱]

پشه‌های «بیل گیتس» و آزمایش مرگبار روی مردم / افزایش چهاربرابری دنگی در برزیل بعد از رهاسازی پشه‌های آلوده+عکس
خبر رهاسازی میلیون‌های پشه‌ی آلوده و دستکاری ژنتیکی‌شده در برزیل به بهانه‌ی مبارزه با بیماری دنگی!
پشه‌های «بیل گیتس» و آزمایش مرگبار روی مردم / افزایش چهاربرابری دنگی در برزیل بعد از رهاسازی پشه‌های آلوده+عکس
تولید روزانه سی میلیون پشه‌ی اصلاح پنتیکی و آلوده به باکتری در کلمبیا

شرکت بیوتکنولوژی «Oxitec» در آلمان، با سفارش و بودجه‌ی اهدایی بنیاد بیل و ملیندا گیتس، کار دستکاری ژنتیک این پشه‌های و آلودگی آن‌ها را با باکتری ولباچیا انجام داد.

اکنون یک سال پس از آغاز ابتکار پشه سازمان ملل در برزیل، موارد دِنگی به جای کاهش، به شدت افزایش یافته است. به طور خاص، برنامه جهانی پشه پنجاه میلیون دلار کمک مالی از بنیاد بیل و ملندا گیتس دریافت کرد. بنیاد بیل و ملندا گیتس همچنین تحقیقات مربوط به واکسن تب دنگی را تامین می کند.

دولت برزیل بیش از ۵ میلیون دوز واکسن تب کنگو Qdenga را خریداری کرد که توسط داروساز ژاپنی Takeda تولید شده است و همچنین میلیون ها دلار کمک مالی از بنیاد بیل و ملندا گیتس دریافت کرده است. به عبارت دیگر، پول بنیاد بیل گیتس در همه طرف‌های درگیر در وضعیت، دخیل است؛ از پشه‌های اصلاح‌پنتیکی که ظاهرا بحران دنگی را تشدید کرده است، تا تامین مالی شرکت هایی که واکسن تب دنگی را به برزیل ارائه می دهند.

حقیقت امر این است که برای ناظران مستقل کاملا واضح بود که رهاسازی صدها میلیون پشه‌ی مبتلا به باکتری و دستکاری ژنتیکی شده، بیشتر شبیه یک حمله‌ی بیولوژیک سراسری است تا راهبرد مقابله با یک بیماری عفونی نه چندان فراگیر. بیل گیتس و بنیاد او سابقه‌ی بسیار سیاهی در استفاده از مردم کشورهای به اصطلاح «در حال توسعه» به عنوان موش آزمایشگاهی برای پروژه‌های دیوانه‌وار و به شدت مشکوک دارد. پروژه‌ی واکسن خوراکی فلج اطفال در هند و کشورهای آمریکایی، ده‌ها هزار کودک را در این مناطق به بیماری فلج مبتلا کرد و گیتس دارای پرونده‌ی مفتوح قضایی در این کشورهاست.

پشه‌های «بیل گیتس» و آزمایش مرگبار روی مردم / افزایش چهاربرابری دنگی در برزیل بعد از رهاسازی پشه‌های آلوده+عکس
گزارش نشریه «ساینس» از اثرات مرگبار پروژه واکسن خوراکی فلج اطفال که توسط بنیاد گیتس اجرا شد

پشه‌های «بیل گیتس» و آزمایش مرگبار روی مردم / افزایش چهاربرابری دنگی در برزیل بعد از رهاسازی پشه‌های آلوده+عکس


[۱] https://harvardpublichealth.org/global-health/wolbachia-infected-mosquitoes-are-brazils-weapon-against-dengue/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 72
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 20
  • IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    12 2
    اینها کودک کشی می کنند آمریکایی ها آنطرف می رقصند و اینور CNN شایعه پراکنی می کند سیاستمداران آنها کلا غیر قابل اعتماد و خطرناک هستند من اصلا به این فرانسه اعتماد ندارم نمی دانم اینها واقعا اخبار غیر قابل اعتماد است از نظر من ، فرانسه‌ چرا حمله نمی کند به اسراعیل اگر ادعا دارد ؟!
    • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
      5 1
      آقا گزارش راجب بیل گیتس و آلمان است نه فرانسه
    • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
      1 4
      fiبه بیل گیتس اعتمادی ندارم ولی روش آلوده کردن پشه های ماده آئدس به باکتری وولباخیا یک روش تایید شده است که پشه ها را نمیکشد ولی باعث بی اثر شدن ویروس تب دنگی میشود. این کار هیچ ارتباطی با تغییرات ژنتیکی پشه ها نداره و ابتدا در یک ایالت برزیل اجرا شد و در آن ایالت میزان تب دنگی یک صدم شد و بسیار اثر گذار بود. بهتر است همیشه ابتدا تحقیق کنید. این نوشته اما برای دفاع از بیل گیتس نیست چون خودم هم اعامادی به اون ندارم.
    • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
      2 0
      فقط یچیزی شنیدی و ندیدی و الکی هی با اصرار تکرار میکنی، برفرض محال که تزریق وولباخیا موثر باشه،عقل سلیم میگه وقتی اون بیل گیتس روانی می‌تونه با گسترش شیوع دنگی تعداد بسیار بیشتری از واکسنهای مزخرفشو بفروشه، چرا باید بره پشه هاشو به باکتری وولباخیا آلوده کنه!؟ اصلن چه کسی دیده که چه چیزی به این پشه ها انتقال داده شده!!؟ از کجا معلوم به پشه هاش ویروس دنگی انتقال نداده باشه تا تعداد بیشتری رو درگیر شیوع دنگی کنه، تا با فروختن واکسنهاش دوباره پول هنگفتی به جیب بزنه؟؟؟فراموش کردی این مرتیکه مسخ شده همونیه که ویروس کرونا رو توی آزمایشگاه اجاره ای در ووهان ساخت و براحتی آب خوردن قسر در رفت و موجب پاندمی کرونا در جهان شد و سپس با فروش واکسنهاش، میلیاردها دلار به جیب زد!!!
    • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
      2 1
      یکی این بی پدر و مادر روانی رو از برق بکشه
    • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
      1 1
      وجدانا به عقل خودت رجوع کن وقتی کسی میخاد دارویی بسازه می‌ره قرص و شربت میسازه میده به بیمار تا خوب بشه ،نه پشه!! که معلوم نیست بروی کی میشینه و روی کی نمیشینه!مگه پشه عقل داره یا رفته باهاش قرار داد بسته که فقط روی بیماران دنگی بره بشینه !؟ تازه همه اینا بر فرض اینه که پشه به وولباخیا آغشته باشه ،که یقین دارم بیل گیتس بجای وولباخیا به دنگی آلودشون کرده چون آمار ها و شیوع عجیب و غیر قابل کنترل این بیمار، داره این واقعیت رو نشون میده که بیل گیتس مریض دوباره هوس کرونای جدید به سرش زده و انتقال وولباخیا با پشه ها برای درمان! رو بهانه کرده تا دوباره با پشه های آلوده مردم رو به تب دنگی آلوده کنه
    • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
      0 1
      برو ببین ملیندا گیتس برای چی توی سن پیری ازین فتوته جدا شده ؟چون نمی‌خواست بخاطر پول دستش به خون میلیاردها مردم بیگناه آغشته بشه
    • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
      1 0
      دنگی تا قبل ازین مطلقا پاندمی نبود بطور معمول و بسیار کم و در حال از بین رفتن بود ،بر فرض صحت داشتن ادعای درمان (که خودش از بیل گیتس امری بسیار بعیده)این بیشعور گیتس با ساختن پشه ها در ابعاد بسیار بالا، که حالا یا آلوده بودن یا نبودن، آگاهانه موجب افزایش درصد جفتگیری و تکثیر بیشتر پشه های حامل دنگی شده چقدر این مرتیکه خبیث کودنه
    • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
      1 0
      یکی بمب بیندازه روی بیل گیتس منگل و پشه هاش و دلارهاش تا با هم به درک برن
    • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
      0 0
      این اتفاقات و شیوع فزاینده ناگهانی دنگی و سپس هم این شیوه عجیب و توهمی مثلن درمانی؟ !با عضویت قاطع بیل گیتس در کابینه ماسونری نظم سیاه جهانی بطور قطع بی ارتباط با همدیگر نیستند بنظر این معادله کاملا واضحه اینجوری هم بیل گیتس بعد قضیه کرونا دوباره بر ثروت افسانه ایش اضافه می‌کنه و هم گلوبالیست ها به هدفشون مبنی بر کاهش جمعیت جهان به یک سوم نزدیک و نزدیکتر میشن
    • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
      0 0
      داداش اول برو تحقیق کن بعد حرف بزن. خیلی از کفشدوزک ها سوسک ها و مگس ها و زنبورها به میکروب وولباخیا آلوده هستند ولی تاثیری بر سلامت انسان ندارد ولی به طرز عجیبی بر روی ویرووس تب دنگی موثر است. وقتی یک پشه ماده به وولباخیا آلوده بشه کم کم با جفت گیری باعث آلوده شدن کل پشه های آئدس و کل تخم هایی که میذاره به این میکروب میشه و از این به بعد اگر هر پشه ای به تب دنگی مبتلا بشه نمیتونه انسان ها رو مبتلا کنه. این کاملا اثبات شده است و بهترین راه مبارزه با تب دنگی شناخته شده است. این کار در یکی از شهرهای برزیل انجام شد ونتایج خیلی خیره کننده ای داشته است. حالا چرا کار بیل گیتس برعکس شده نمیدونم. ممکنه پشه ها رو به میکروب وولباخیا آلوده نکرده و همینجوری سالم به محیط آزاد در برزیل رها سازی کرده.
  • IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    0 9
    اگر فرانسه با کودکشی مشکل دارد حتما حکومت خوبی است و قابل اعتماد است ولی خب من که اخبار موثق ندارم و اعتمادی ندارم به هیچ کدام از این حکومت ها
    • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
      1 0
      آقا گزارش راجب پشه و بیل گیتس و آلمان است نه فرانسه
  • IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    11 1
    لعنت بر این انسان بی شرف
    • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
      1 0
      آدم کشی در روز روشن این جانور موذی سر کرونا هم با پول و رشوه قسر در رفت حالا دوباره با پشه های آلودش افتاده به جون آدمها و هیچکس هم حواسش بهش نیست! تردیدی نیست که شیطان در وجود بیل گیتس عوضی جا خوش کرده و در حال پیاده کردن اهدافش هست
    • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
      1 0
      حیف از واژه انسان که برای این و امثالش بکار ببریم
  • IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    6 0
    جون انسانها ذره ای اهمیت نداره براشون
    • DE ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
      3 0
      دوست عزیز ، بنیاد بیل و ملندا گیتس اعتقاد دارند جمعیت کره زمین را به یک چهارم تقلیل دهند و نسل طلایی ایجاد شود که تحت کنترل ژنیتکی قرار بگیرد.. برای همین شرکتها و تولیدکنندگان مواد غذایی در جهان به عنوان کمک به آنها زیر سیطره این بنیاد قرار میگیرند که در مرحله بعدی به اسم بهتر شدن مواد غذایی ساختار مواد را تغییر میدهند و مواد ژنتیک مورد نظرشان را اضافه میکنند که باعث مرگ و میر انسانها در دراز مدت بوسیله بیماریهای عجیب و غریب میشود. در اینجا عکس کوچکی بشکل یک قورباغه در روی مواد غذایی اعم از نوشیدنی و غذایی گذاشته شده و این نشانه مخفی این بنیاد است. مسلمأ در حال حاضر نمیشود این را ثابت کرد ولی جنگ بیولژیک بر علیه بشریت مدتها است شروع شده که نمونه هایش کرونا ، تبهای ویروسی ، میکروبها ، باکتریها و...نام برد.
  • IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    13 0
    به رژیم های کودکش و دارای فاحشه و سارق و راهزن اعتماد نکنید
  • IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    10 0
    به رژیم های کودکش و دارای فاحشه و سارق و راهزن اعتماد نکنید
  • IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    6 0
    و همچنین شیطان انسان نمایی قراره چه بلایی سر بشریت با هوش مصنوعی که تا الان چندین میلیارد دلار برایش هزینه کرده بیاره؟
    • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
      1 0
      بیل گیتس جزو انجمن نظم نوین جهانی هست!از اهداف این انجمن شیطانی همین بس که تصمیم داره بهر شیوه ای بخش قابل توجهی از جمعیت جهان رو بطریق مصنوعی چون شیوع بیماری های پاندمی و ساخته شده در آزمایشگاه های سری ،تشدید جنگ بین کشورها و تامین سلاح برای یکی از طرفهای جنگ و ...از بین ببره!تو خود حدیث مفصل بخوان ازین مجمل!
  • IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    9 0
    به احتمال زیاد اینها بی خانواده هستند که اینقدر نسبت به جون انسانها بی تفاوتند
  • IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    14 2
    غربگدایان به پیش. یک ابرو بالای چشم بیل گیتس گزارش شد.
    • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
      3 14
      روسگدای عزیز جزایر چطورن
    • ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
      3 2
      غربگدایان احمق های بدون جیر و مواجب غرب هستند بدون توقع برایشان کار می کنند
    • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
      2 1
      روسگدا بودن صدها بار شرف داره به خدمتکار و برده ذهنی مفت کسانی چون بیل گیتس و زلنسکی کوکائینی همجنس‌باز بودن!
  • IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    2 0
    بهترین کار اولا یارو احتمالا در شرکتهای واکسن سازی سرمایه گذاری کرده دوما بهترین کار اینه ایران واکسن بسازه هم برای خودش هم به عنوان رقیب برای بیل کیتس ... تا حالش گرفته بشه نا انسان بیشرف ....
  • IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    9 0
    این مرد به دور از انسانیت. چون انسانها براش اهمیت نداره
    • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
      1 0
      این به هرچی جانور گفته زکی
  • IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    1 4
    در آزمایشگاه واکسن سازی سرمایه گذاری کرده
  • IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    4 1
    مثل کرونا که باعث مرگ این همه انسان شد
    • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
      1 1
      کرونا هم کار همین ابلیس بود
  • IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    2 2
    بعید نیست از حکومت ها
  • US ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    10 0
    این حرامیان مردم رو کردن موش آزمایشگاه برای خودشان
  • IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    6 0
    چقدر یک انسان می تونه بی رحم بشه که جون بقیه رو بی ارزش ببینه
  • IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    8 0
    مگه مردم موش آزمایشگاهین
  • IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    2 25
    این وصله ها به بیل گیتس۶۸ساله که ثروتش روبعدازمرگ به امورخیریه بخشیده نه سه فرزندش نمی چسبه
    • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
      1 1
      کرونا و دِنگی و بقیه بیماریهای انسان ساخته رسیدند بهت از تو نمی‌پرسند طرفدار بیلی یا کلنگ و اگر طرفدار بیل باشی با احترام راهشون رو کج کنن برن رسیدن بهت کارتو تموم میکنن آمو
    • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
      1 1
      واقعا سواد رسانه ای وعقل هم چیز خوبیه ،این بیل گیتس ملعون با کشتن انسانها و فروختن واکسن‌های آشغالش میلیاردها دلار به جیب زد پولی که در حالت عادی هرگز حقش نبوده، حالا چه اشکالی داره فقط یه بخش بسیار بسیار کوچکی از همون پولها رو هم برای ظاهر سازی و منحرف کردن افکار یمشت آدم نادون ظاهربین، جلوی دوربین به خیریه بده ؟!
    • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
      1 1
      میچسبه بد هم میچسبه پس خبر نداری این شیطان چکار کرده
  • IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    5 1
    اینا معلوم نیست بعد از کرونا دنبال چه مریضی جدیدی میگردند امتحان کنند..
    • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
      1 0
      دقیقا
  • محمدی IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    6 1
    نتیجه معامله با یهود همین است!
  • انسانیت IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    8 1
    خون بیل گیتس حلال است هر کس ترور کند وبکشد این سرمایه دار کثافت دست به کارهای خطرناک در جهان می زند. انشالله مامور وحشت حضرت عزرائیل به سینه اش نشست آن وقت نه پشه هست نه دلار به کمک او بشتابد
    • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
      2 0
      من تمام ثروت بیل گیتس رو میدم به کسی که اونو ببره تو قبر بخوابون براش لالایی بخونه
    • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
      3 0
      بیل گیتس رو بکشید که الهی خدا بکشتش
    • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
      2 0
      چقدر این حرومی در سیستم کثیف و فاسد کاپیتالسیمی آمریکایی براحتی برای خودش جولان میده و با جون آدمها بازی می‌کنه و کسی هم بدلیل دلارهای کثیف معترضش نمیشه وگرنه حتی کمک به ساختن پشه در ابعاد بسیار زیاد نه تنها نظم اکوسیستم برای انسانها و جانوران رو بر هم می‌زنه بلکه برای مثلن درمان هم بهیچوجه از هر نظر شیوه ای عقلانی ، منطقی و درست نیست
  • IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    1 8
    حتما هفته بعد به ایران می آیند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • محمد IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    8 0
    ظهرالفساد فی البر والبحربماکسبت ایدی الناس
  • IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    2 19
    چرندیات.. درود خدا بر بیل گیتس عزیز
    • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
      1 0
      از خواب بیدار شو
  • IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    9 2
    از امروز بیل گیتس را بخاطر انجام فعالیت های بیوتروریستی اش مهدور الدم اعلام کردم. کشتنش حلال است.
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    2 9
    باکتری وولباخیا روی حشرات زیادی وجود دارد و برای انسان ضرری ندارد. تحقیقات جدید نشان داده آلوده شدن پشه های ماده آئدس به این باکتری علاوه بر بی اثر کردن ویروس تب دنگی بر روی تخم های آلوده پشه هم اثر میگذارد و تب دنگی را بی اثر میکند. این کار ربطی به دستکاری ژنتیکی ندارد و ممکن است در آینده برای خود ایران هم وزارت بهداشت از این حرکت استفاده کند.
    • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
      0 0
      خب تو که داری اینو میگی خودت دیدی که بیل گیتس وولباخیا به پشه زده ؟ از کجا معلوم که به پشه ها ویروس دنگی رو نزده تا بتونه واکسنهاش بفروشه ؟
    • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
      0 0
      شما اصلن از خودت پرسیدی که چرا این آدم برای بقول خودش شیوه درمانیش بجای شربت و قرص و آمپول رفته پشه رو انتخاب کرده ؟چون به اسم مداوا با خیال راحتتری می‌تونه اقدام به رهاسازی پشه های حامل دنگی کنه بدون اینکه هیچکس از واقعیت مطلع باشه یا بتونه روی پشه های رها شده راستی آزمایی کنه و برای این پشه رهاسازی ها و بازی با جان مردم بدبخت کسی نتونه بهش معترض بشه
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    6 9
    فکر کنم رائفی پور و آوردن مقاله نوشته. یه سوال اینا فراماسونر و ایلومیناتی و پروژه دارن برای بشر اما راستی پراید داره بیشتر کشته میده یا اینا
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    9 1
    من انقدکه از این دانشمندای کثیف ومیلیاردرهای بیشرف میترسم وبدم میادازترامپ واسرائیل بدم نمیاد
    • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
      1 0
      دقیقا
  • قریشی IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    11 1
    هر کشوری دروازه هایش رو به روی امریکا گشود بجز ویرانی و بدبختی و بیماری چیزی نصیبش نشد .
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    2 0
    تب دنگی با رهاسازی پشه های تراریخته در برزیل شروع شد و به سایر نقاط دنیا هم رسید و حالا با می خواهند با پشه تراریخته دیگری آفت قبلی را دفع کنند؟ باور این مطلب ( که البته در ایران هم عناصر موثر و بانفوذی برای ترویج این مساله دارد)، به سطح خاصی از حماقت یا وادادگی نیاز دارد. لطفا اگر این برنامه های بین المللی را از ایران دور نگه دارید. پشه ایجاد کننده تب دنگی را هم می شود فهمید کجا تولید و رهسپار ایران می شوند.
  • رضا IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    4 2
    بیل گیتس برخلاف آنچه تبلیغ میشه یکی از جنایت کار ترین انسانهای تاریخ بشریته که فقط خدا میدونه چه جنایت ها مرتکب شده تو این دنیای خاکی.
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    4 0
    بابا اینا گلو بالاست و میگن جمعیت دنیا باید نصف بشه خودشون میگن
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    1 3
    شماها توهم توطئه دارین
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    3 0
    این بیل گیتس تا نسل بشر رو منقرض نکنه دست بردار نیست .اون از کروناش و اینم از تب دنگی. یکی نیست بگه تو برو همون باگهای ویندوز رو رفع کن
    • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
      0 0
      همون گوگل رو هم ساخت تا اطلاعات مردم دنیا و به سیا بفروشه ظاهراً این خفاش برای پول هررر کاری می‌کنه از ساختن ویروس کرونا در ووهان و فروش واکسنش گرفته تا ساختن پشه دنگی در ابعاد زیاد و رها سازی و بعد فروش واکسنها و همون سناریو قبلی، بلاخره پر واضحه که این ثروت نجومی الکی به دست نیومده
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    3 0
    به این پلید روانی چه باید گفت تا دل آدم آروم بشه خدا مرگش بده الهی
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    2 0
    خدا شاهده که این بیا گیتس خوده شیطانه
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    0 1
    مقاله دروغ و کامنتهای ابلهانه یا مزدورانه
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    1 0
    خدا لعنتش کنه بیل گیتس منفور ملعون رو
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    1 0
    خدا چه صبری داره ،این ابلیس اشغال بی دین وایمان هر غلطی میخواد میکنه کسی هم جلو دارش نیست، نوبت این که بدن متعفن تو هم خوراک مورومار بشه میرسه یه چیزی برای درامان بودن از این مور ومار هابساز البته اگر تونستی 👿👿👿👿
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۲
    0 0
    و قاتلو ائمه الکفر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس