طرح‌های دولت و سپاه بخاطر تأمین مالی تعطیل نمی‌شود

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه تحمل بیشتری در بحث تامین مالی طرح‌ها دارد و اگر دولت به هر دلیلی در پرداخت هزینه‌ها دچار تاخیر شود، کار به تعطیلی نمی‌کشد.

به گزارش مشرق، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، در حاشیه بازدید از طرح‌ها و توانمندی‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با اشاره به اینکه این قرارگاه حاصل ابتکار سپاه در بکارگیری بخشی از توان مهندسی دوران دفاع مقدس است، اظهار داشت: «قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا امروز به یک بازوی توانمند و یک مشت پر و قدرتمند برای رهبر انقلاب و دولت‌های جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است.»

به گفته رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، یکی از ویژگی‌های قرارگاه تحمل بیشتر در بحث تأمین مالی طرح‌هاست و اگر دولت به هر دلیلی در پرداخت هزینه‌ها دچار تأخیر شود کار به تعطیلی نمی‌کشد.

سرلشکر باقری در ادامه با بیان اینکه امسال قرارگاه پیشرفت‌های قابل توجهی نسبت به سال گذشته داشته، گفت: طرح‌های قرارگاه با هدف توسعه کشور و محرومیت زدایی، با رعایت استانداردهای لازم و کیفیت بالا در حال اجراست و در اجرای آن هم نیروی مردمی با استعداد بالا در حال بکارگیری است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا این طرح‌های سنگین را در مناطق مرزی، محروم و دارای خطر که دیگر مجریان کشور کمتر به حضور در آنجا و انجام طرح‌های سازندگی رغبت دارند، انجام می‌دهد، یادآور شد: این اتفاق در هماهنگی کامل قرارگاه با نیروهای مدافع و رزمی ارتش و سپاه در جریان است.

سرلشکر باقری در ادامه این گفت‌وگو یادآور شد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در حال حاضر جوانان دانشجوی کشور را به واسطه برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت با مجموعه و اقدامات خود آشنا می‌کند و حتی آنان را به واسطه بکارگیری در شرکت‌های دانش بنیان در فعالیت‌های خود سهیم می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 3
  • US ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    1 1
    ایران ایر هم که تحریم شد؟! با چه سفر خواهید کرد!؟
  • زائر امام رضا ع IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    1 1
    سردار عزیز! شما را به روح بزرگ اخوی قسمتان می دهم .قطار سریع السیر به مشهد هر چه زودتر اجرایی شود. انتظار مردم طولانی شده است از قرار گاه خاتم الانبیاء درخواست دارم فکری برای این مساله بکنندو خودشان به شکل جهادی کار را در دست بگیرند.
  • IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    0 1
    بالاخره یه روز بساط قرارگاه خاتم برچیده خواهد شد
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    0 0
    اقایان بخش مدرسه سازی را ندند دست بسیج و بخش مدنی را برای خودشون بگیرند ذیل وزارت ارشاد و بعد عرهنگ کشور را نابود کنند که این برنامه دارند و دارند انجام میدهند پس لطف کنید سازمان بسیج نه قرار گاه خاتم را تبدیل به همون سازمان مدنی و انقلابی کنید تا حمال دولت .. خطر اینو نمی فهمید که شما مرتبا این بخش ها را گرفتید و فرهنگ و ایدولوژی و بخش مدنی را به دیگرانی دادید که انقلابی نبودند منتظر جواب هستم .....داشتن بخش فرهنگی و مدنی یعنی مردم مهمتر از امنیتیست انقلاب را دارند از بین میبرند و شما در خواب هستید ...جواب بدید لطفا واضح منتظر جوابم .....
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    0 1
    ایجاد پایگاه های نظامی ایران در خاک استان های جدا شده از ایران، بسیار برای صلح جهانی مهم است. از مرز چین تا مصر و یونان
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    0 1
    از وزیر راه بپرسید برنامه اش برای جلوگیری از رفتارهای اروپا در خدمات هوایی چیست ..نباید بایسته تا اتفاق بیفته بعد دنبال کار بره یک دو اقای غریب ابادی بهتره پرونده مذاکرات را نداشته باشه با چه صنمی اخه ... بیشتر به مذاکرات حقوق بشری می خوره تا مذاکرات دیگری ...
  • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    0 0
    اقایان کاظم غریب ابادی برای مذاکرات حقوق بشری میره .. مذاکرات هسته ای را مورا پیش میبره فشار برای روسیه را با کار های دیگه جلو میبرند متطقه ای را هم از طرف دیگری جلو میبرند ....درسته .......خوب راهها و .. که با وجود این وزیر راه بی خیال بشید ....تازه کارشونو در مجلس بعدی شروع می کنند ...
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    1 0
    هر رییس جمهوری به دیدار قرارگاه سازندگی خاتم میرود متوجه میشود هیچ شرکتی هیچ مجموعه ای نمی‌تواند خدماتی که سپاه به دولت ها می کند را تکرار کند و برای آنکه بتواند در دولتش چند پروژه بزرگ را به اتمام برساند راهی بهتر از قرارگاه خاتم ندارد
  • ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    0 0
    روسها در زنگزور و قضیه جزایر همه رقمه دارن به خون شهدا و تمامیت سرزمینی ما تجاوز میکنن
  • IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    0 0
    اشتباه در دولت روحانی را تکرار نکنید که آخر دولت بخای تشکر از قرارگاه با طعنه رفتند و با بدهی سنگین به قرار گاه
  • DE ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    0 0
    چرا تعطیل بشود ؟؟
  • IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    0 0
    باشه نمی گم کار عمرانی کار دولته ولی بسیج مدرسه ساز نیست بلکه مسئول کار فرهنگیست ....
  • حقوق ناچیز IR ۰۵:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    2 0
    تامین مالی؟؟؟ به چه قیمتی طرح ها تعطیل نمی شود سردار؟؟؟ از وضعیت معیشتی نیروهای مسلح خبر دارید!!!!!! لطفا بجای دنبال کردن طرح؟!! دنبال راهی برای برطرف کردن مشکلات معیشتی نیروهای مسلح باشید..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس