نصیرزاده: VAR ‌برای ما شگون نداشت/ گل‌محمدی فرزند فولاد است

مدیرعامل فولاد خوزستان گفت: کمک‌داور ویدئویی(VAR) ‌برای ما شگون نداشت و هم پنالتی ما را نگرفتند و هم بازیکن پرسپولیس را اخراج نکردند.

به گزارش مشرق، هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره آخرین وضعیت گادوین منشا و کریستوفر کنت اظهار داشت: برای پایان دادن به یک قرارداد طرفین باید رضایت خود را اعلام کنند و یک طرف نمی‌تواند به تنهایی قرارداد فسخ کند و این موضوع به طور قطع تبعاتی خواهد داشت. ما توانستیم با گفت و گو و مذاکره قرارداد کنت را فسخ کنیم. درباره منشا هم منتظر هستیم تا ببینیم چه شرایطی رقم خواهد خورد.

وی افزود: در تلاش هستیم تا با منشا هم توافق کنیم. امیدواریم اتفاقاتی رخ دهد که به سود باشگاه فولاد خوزستان و هواداران این تیم باشد.

مدیرعامل باشگاه فولاد در واکنش صحبت‌های رئیس کمیته داوران مبنی بر تهیه دوربین‌های HD ‌توسط باشگاه‌های لیگ برتری برای فناوری کمک داور ویدئویی گفت: دوستان باید ویژگی‌های این دوربین‌ها و استانداردهای که باید داشته باشد را ابتدا اعلام کنند و آن را در اختیار باشگاه‌ها قرار دهند تا بعد از آن در هیات مدیره باشگاه تصویب و سپس تهیه شود. نمی‌توان که یک حرف را به همین راحتی بزنیم و اطلاعاتی را به باشگاه‌ها ندهیم!

نصیرزاده اضافه کرد: هرچند VAR ‌برای ما شگون نداشت و هم پنالتی ما را نگرفتند و هم بازیکن پرسپولیس را اخراج نکردند. جالب آنجاست که کمک داور ویدئویی کار نمی‌کرد اما داور با کمال خونسردی با دست خود چهار گوش می‌کشید و اعلام نظر می‌کرد! شما مگر چیزی دیده‌اید که این کار را کردید؟ از طرفی طبق قانون وقتی کمک داور ویدئویی کار نمی‌کند داور باید این موضوع را به ۲ تیم اطلاع دهد که داور بازی این کار را نکرد.

نصیرزاده: VAR ‌برای ما شگون نداشت/ گل‌محمدی فرزند فولاد است

وی افزود: البته ما نباید نسبت به این موضوع بدبین باشیم. حضور کمک داور ویدئویی در ایران یک امر مبارک و خوب است و قطعا رفته رفته نواقص برطرف شده و پیشرفت می‌کند. هر پدیده جدیدی با مقاومت و چالش‌هایی روبه‌رو است و با گذشت زمان جا می‌افتد. مطمئنا چند هفته که بگذرد همه چیز درست می‌شود.

مدیرعامل فولاد خوزستان در خصوص حواشی به وجود آمده در خصوص حضور یحیی گل‌محمدی در فولاد خوزستان نیز اضافه کرد: گل‌محمدی سرمربی ما است، روزگاری بازیکن فولاد بوده و فرزند این باشگاه است. قطعا ما از سرمربی خود حمایت می‌کنیم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    0 0
    بازی با لنگ کلا اینجوریه سر همه تیمها رو میبرن و ربطی به وار نداره
  • محمود IR ۰۵:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    0 0
    نصیرزاده لونگی
  • حمید IR ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    0 0
    نخیر، شما باید نق بزنی، فقط قبلا بهانه ش نداشتن VAR بود و حالا داشتنش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس