حزب‌الله: پایگاه «جبل نریا» را با موشک کاتیوشا بمباران کردیم

رئیس سابق ارتش رژیم صهیونیستی هشدار داد که حزب الله لبنان مدام در حال بالا بردن سطح نظامی خود است و اگر اکنون با آن مقابله نشود، در آینده چالش های جدی پیش روی این رژیم خواهد بود.

سرویس جهان مشرق - گرشون هاکوهن رئیس سابق ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای به تشریح تنش ها در شمال پرداخت و به چالش های پیش روی رژیم صهیونیستی در مبارزه با حزب الله و ایران اشاره کرد. هاکوهن هشدار داد که جنگ بعدی با حزب الله به دلیل تقویت نظامی این سازمان و سازمان های طرفدار ایران در منطقه، کاملاً متفاوت از جنگ های قبلی خواهد بود. به گفته وی، زمان انجام عملیات گسترده در لبنان به شرایط بین المللی و به ویژه به تایید آمریکا برای عملیات گسترده بستگی دارد.

اگر الان با حزب الله نجنگیم، در آینده با یک حزب الله قوی تر روبه رو خواهیم بود

به گفته این ژنرال صهیونیست، حزب الله دائماً برای نبرد آماده می شود و خود را به سیستم های پیشرفته مسلح می کند. وی همچنین با هشدار اینکه اگر اسرائیل به زودی اقدام نکند، ممکن است با حزب الله بسیار قوی روبرو شود، گفت: «اگر اکنون با حزب الله نجنگیم، ظرف یک سال، حزب الله را مجهز به سیستم های رزمی خواهیم دید که جنگ را در سطح دیگری قرار میدهد.»

رئیس سابق ستاد مشترک ارتش تاکید کرد که حزب الله در حال تجهیز خود و پیشرفت فناوری در مسائل نظامی است و بدون اقدام پیشگیرانه، ارتش این رژیم در جبهه شمال با چالش کاملا جدیدی روبرو خواهند شد. وی تاکید کرد که این رژیم باید برای رویارویی نظامی با دشمن قوی‌تر و پیچیده‌تر از همیشه آماده باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس