تاکید «کتائب حزب‌الله» بر بیرون راندن «جنایتکاران» از منطقه

کتائب حزب‌الله عراق در بیانیه‌ای در واکنش به جنایت جدید رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا در منطقه «المواصی» نوار غزه، خواستار بیرون راندن جنایتکاران از منطقه شد.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه‌های عراق، کتائب حزب‌الله عراق جنایت تازه رژیم صهیونیستی در حمله به منطقه «المواصی» در جنوب نوار غزه را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: کشتار کودکان و زنان توسط رژیم صهیونیستی با بمب‌ها و موشک‌هایی که آمریکا برای این رژیم صادر می‌کند تا مرتکب بزرگ‌ترین و فجیع‌ترین جنایت‌ها علیه ملت بی‌دفاع شود، بار دیگر وحشی‌گری مطلق رژیم‌های استکباری و عدم مشروعیت آن‌ها در جوامع بشری را نشان داد.

در بیانیه مذکور همچنین آمده است: کشتار امروز در منطقه مواصی به شهادت و زخمی شدن یکصد آواره فلسطینی منجر شد؛ آوارگانی که پس از ترک خانه‌های خود و سکونت در چادرها از بمب‌های آمریکایی در امان نبودند. این امر ایجاب می‌کند که آزادگان برای بیرون راندن این جنایتکاران از منطقه و رهایی ملت‌ها از شر آن‌ها، عزم خود را جزم کنند.

در حمله امروز رژیم صهیونیستی به چادرهای آوارگان فلسطینی در منطقه المواصی خان‌یونس ۶۰ تن شهید و ۴۰ تن دیگر نیز زخمی شدند.

«محمود بصل» سخنگوی امداد و نجات غزه تأکید کرد: چندین خانواده به صورت کامل در قتل عام «المواصی» در زیر شن ها ناپدید شدند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس