حزب الله

ژنرال صهیونیست در مصاحبه خود به این مسئله اشاره کرد که نبرد با حزب الله بسیار مخرب خواهد بود.

سرویس جهان مشرق - وب سایت صهیونیستی nziv درباره تنش میان رژیم صهیونیستی و حزب الله لبنان در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی نوشت:

همکاری حزب الله با کشورهایی مانند ایران مدت ها پیش آن را به تهدیدی بزرگ برای اسرائیل تبدیل کرده بود. به گفته ژنرال یعقوب عمیدرور، سرلشکر بازنشسته و مشاور سابق امنیت ملی رژیم، قدرت رو به رشد حزب الله باعث شده است که او در صدر فهرست در مورد تهدیدات امنیتی اسرائیل قرار گیرد. عمیدررور به شبکه آمریکایی فاکس نیوز گفت: «دولت لبنان نمیتواند در مقابل حزب الله قرار بگیرد، هر چیزی که مهم است را حزب الله تعیین می کند نه دولت».

عمیدرور، صهیوینستی گفت: «من معتقدم که اسرائیل باید در مورد مبارزه با حزب الله اقدامی پیشگیرانه انجام دهد». وی با بیان اینکه زمان شروع آن متغیر اصلی این مسئله است که باید مشخص شود، گفت: «باید جنگ علیه حزب الله را آغاز کنیم. این یک نبرد بسیار مخرب برای ما و لبنان خواهد بود. تلفات بسیار زیاد خواهد بود. جنگ برای ما و آنها ویرانگر خواهد بود.»

نبرد ما و حزب الله بسیار مخرب خواهد بود
جنگ با حزب الله برای اسرائیل بسیار مخرب خواهد بود

پیشتر نیز گرشون هاکوهن رئیس سابق ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی هشدار داد که جنگ بعدی با حزب الله به دلیل تقویت نظامی این سازمان کاملاً متفاوت از جنگ های قبلی خواهد بود و اگر اکنون با حزب الله نجنگیم، ظرف یک سال، حزب الله را مجهز به سیستم های رزمی خواهیم دید که جنگ را در سطح دیگری قرار میدهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۲
    1 0
    ظرف یک سال، حزب الله را مجهز به سیستم های رزمی خواهیم دید که جنگ را در سطح دیگری قرار میدهد.
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۲
    5 0
    صهيونيست برای نابودیشون عجله دارن ازاول حلیل می افتن تودیگ
  • ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۲
    3 0
    مرگ براسراییل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس