حماس: عملیات «بیت ایل» پاسخ طبیعی به جنایات اشغالگران است

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با تمجید از مجری عملیات ضدصهیونیستی امروز، این عملیات را پاسخ طبیعی به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری توصیف کرد.

به گزارش مشرق، حماس در بیانیه ای تاکید کرد که عملیات ضد صهیونیستی امروز اقدام قهرمانانه جدیدی است که به کارنامه مقاومت در برابر تجاوزهای اشغالگران افزوده می شود.

حماس تاکید کرد که تداوم عملیات های ضد صهیونیستی، قدرت مقاومت را در پاسخ به طرح های خبیثانه دشمن برای تضعیف آن و آسیب زدن به ملت فلسطین نشان می دهد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در ادامه شهادت مجری این عملیات و همچنین چند شهروند فلسطینی را که صبح امروز در جریان بمباران منطقه «طوباس» در کرانه باختری توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند، تسلیت گفت.

ساعاتی پیش منابع خبری رژیم صهیونیستی از عملیات ضدصهیونیستی در نزدیکی شهر رام الله در کرانه باختری رود اردن و کشته و زخمی شدن چند صهیونیست خبر دادند.

شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که عملیات زیرگیری صهیونیست ها با یک دستگاه تانکر روز چهارشنبه در ورودی مرکز ایست بازرسی «بیت ایل» در ورودی شهرک صهیونیست نشین «جفعات آساف» در نزدیکی شمال شهر رام الله روی داد.

پایگاه خبری صهیونیستی «حدشوت حموت» نیز اعلام کرد که یک نظامی صهیونیست در این عملیات کشته و چند صهیونیست دیگر زخمی شده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مجری این عملیات به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده است.

منابع خبری صهیونیستی این عملیات را «اتفاقی بسیار بد» توصیف کردند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس