کد خبر 1641579
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۴
دربی پایتخت در جای عجیب و شرایط عجیب‌تر!

این احتمال وجود دارد شهرآورد تهران در ورزشگاهی متفاوت و بدون تماشاگر برگزار شود.

به گزارش مشرق، وضعیت ورزشگاه‌های تهران در بغرنج‌ترین حالت ممکن است و سرخابی‌های پایتخت برای میزبانی از رقبای سرشناس در لیگ نخبگان آسیا به سراغ استادیوم شهر قدس رفته‌اند. اما در شرایطی که از مدت‌ها قبل همه منتظر آماده شدن ورزشگاه آزادی برای برگزاری دیدار حساس استقلال و پرسپولیس در چهارم مهرماه بودند، گویا پروژه بازسازی آزادی تا آن زمان به اتمام نمی‌رسد و از آن جایی که در شهرهای دیگر هم آمادگی پذیرش این دیدار بزرگ وجود ندارد، بار دیگر برگزاری دربی در تهران مورد بحث قرار گرفته است؛ اما با شرایطی نه چندان قابل قبول.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد تنها دو استادیوم شهر قدس و احتمالا تختی تهران برای انجام دیدار سرخابی‌ها در دسترس است؛ اولی که گنجایش زیادی ندارد و دومی هم که به شرط آماده شدن، با ممانعت شورای تامین برای حضور تماشاگران مواجه خواهد شد و این یعنی اگر قرار باشد بازی در تهران برگزار شود، به احتمال فراوان بدون تماشاگر و در ورزشگاهی کوچک این اتفاق رخ خواهد داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    1 0
    مسؤلین فوتبالو بايد بابت این شرايط تمسخرآمیزی که برای فوتبال کشور و نمایندگان کشور در آسیا درس کردن بايد آتیششون زد، از بی عرضگی خودشون هیچ خجالتی نمیکشن
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
    1 0
    یه زمین خاکی هست سر کوچه ما بیان اینجا
  • IR ۰۴:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۲
    1 0
    یه مشت مفتخور علاف هدر دهنده عمر و سرمایه انسانها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس