image.png

در روز دوم و سوم نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست، غرفه‌ی پتروشیمی جم میزبان تعداد زیادی از مشتریان و تأمین‌کنندگان بود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم؛ مدیرعامل و مدیران پتروشیمی جم در نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست میزبان مدیران صندوق بازنشستگی کشوری، نماینده اقتصادی مجلس و شرکت‌های تولیدکننده داخلی بودند.

مشتریان با تیم فروش و بازاریابی و تأمین‌کنندگان با تیم بازرگانی و تدارکات مستقر در نمایشگاه ایران‌پلاست مذاکره و جلسات متعددی در راستای حفظ مشتریان وفادار قدیمی و جذب مشتری‌های جدید، و همچنین تکمیل منابع موجود برگزار شد.

به منظور تأمین مواد شیمیایی، با شرکت‌هایی از کشورهای چین و ترکیه، تولیدکنندگان داخلی در شاخه مکانیک و ابزار دقیق مذاکره و پیگیری مشکلات و درخواست‌های ایشان انجام شد.

شایان ذکر است با رونمایی از سامانه جدید SRM پتروشیمی جم شاهد افزایش سرعت پاسخگویی و تسهیل ارتباط با مشتریان بودیم و رضایتمندی مراجعه‌کنندگان از این سیستم را در بر داشت.

در حاشیه مذاکرات صورت گرفته نمایندگان شرکت‌های حمل و نقل و تولیدکنندگان داخلی در خصوص مسائل جاری و جزئیات همکاری‌های آینده گفتگو کردند.

گفتنی است نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست از روز یکشنبه ۱۸ شهریورماه تا چهارشنبه ۲۱ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است و شرکت پتروشیمی جم در غرفه‌ی شماره ۴۴ سالن ۹-۸ این نمایشگاه میزبان بازدیدکنندگان می‌باشد.

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس