مرگ مرموز غول 165 کیلویی بدنسازی دنیا

ایلیا گولم، بدنساز معروف، در ۳۶ سالگی درگذشت و دلایل مرگ او یک راز باقی مانده است.

به گزارش مشرق، دنیای بدنسازی عضو دیگری را به طور غیرمنتظره و زودهنگام از دست داد. ایلیا گولم که همه او را با نام "موتانت" (جهش یافته) می شناسند، در سن ۳۶ سالگی به دلایلی که هنوز ناشناخته هستند درگذشت. او علیرغم اینکه یک ورشکار حرفه ای نبود، به دلیل شرایط بدنی باورنکردنی یکی از پرطرفدارترین چهره ها بود و به دلیل کالری زیادی که روزانه مصرف می کرد، ۱۶۵ کیلو وزن داشت.

فرضیه های اول، او را قربانی جدید بسیاری از موادی که ورزشکاران بدنسازی باید مصرف کنند، مانند آنابولیک ها، استروئیدها یا سنتول می دانند و اگر اینطور باشد، مرگ او شبیه به مرگ دیگر بدنسازان مانند متئوس پاولاک، سینتیا گلدانی و آنتونیو لسو براس د سوزا بوده است.

مرگ مرموز غول ۱۶۵ کیلویی بدنسازی دنیا

گولم و خطرات دریافت کالری باورنکردنی روزانه

گولم قبلاً اعتراف کرده بود که شیوه زندگی او ناسالم است و مطمئناً چیزی برای توصیه به دیگران در این زمینه ندارد. با این حال، او از مصرف مقادیر زیادی کالری روزانه، (بیش از ۱۶۰۰۰) و درصد بالایی از پروتئین در دوزهای بالا که عواقب کشنده ای بر اندام هایی مانند کبد دارد، دست برنداشت.

تصاویر و ویدیوهای او در شبکه های اجتماعی پربیننده بود، ورزشکاری با ۱.۸۵ قد و ۱۶۵ کیلو وزن.

در حالی که دلایل واقعی مرگ او مشخص نشده است، طرفداران او غم و اندهشان را با اسال پیام هایی در شبکه های اجتماعی نشان دادند: «یک بدنساز دیگر که خیلی زود می میرد» یا «در اوج پرواز کن» تنها بخشی از پیام هایی است که می توان زیر پست های او خواند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۲
    2 8
    آخه این کجاش به سینتول میخوره؟ بابا خبر میزنید به قیافه یارو هم نگاه کنید
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۲
    4 1
    یک دلیل عمده میتونه ضعف قلب در پمپاژ خون به این حجم بدنی باشه ، قلب انسان برای چنین حجمی ساخته نشده و معمولا بدنسازان تمرینات هوازی را انجام نمیدهند در نتیجه ۱.رسوبات خونی ۲.تنگی عروق ۳.ضعف قلب
  • ZA ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۲
    1 6
    ویروس امریکایی-صهیونیستی کرونا را هم نباید دست کم گرفت
    • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
      0 0
      خدا بیامرزدش
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۲
    6 1
    چرا اسم اینها را بدنساز می گذارند؟! «بدن له کن» یا «بدن خراب کن» هستند، به جای بدن ساز
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۲
    2 4
    کم اما با کیفیت زندگی کرد! جالبه که بدن رو برای نشان دادن میسازن ولی این بنده خدا روی تابلوی بدن دیدنی خودش اینهمه خط خطی کرده بود!
  • DE ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۲
    4 1
    بدنسازی به هیچ وجه ورزش سالمی نیست، اولا فشار بیش از حدی به مفاصل و عضلات وارد میکنه در حالیکه ورزش برای تاثیر بر سلامتی شدتش باید متوسط باشه. ثانیا اونقدر داروهای شیمیایی و استروئیدی و تقویت کننده مصرف می کنند که دچار مشکلات جدی میشن...نمونه اش آرنولد که عمل قلب باز انجام داده یا رونی کلمن که بدون عصا نمیتونه راه بره، اکثرشون مریض شدند افتادند گوشه ی منزل... والدین هم اگر فرزند نوجوان دارند که به باشگاه بدنسازی میره به شدت مراقب باشند تا خدایی نکرده داروهای غیرمجاز و مخصوصا استروئیدی تزریق یا مصرف نکنند.
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۲
    3 2
    کجاش شبیه انسانهاست!؟
    • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
      1 0
      تفکرات داغونت رو بذار به کنار
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۲
    3 0
    یکی از خطرات بدنسازی بصورت حرفه ای و سنگین اینه که این ورزش بی هوازی ست. اگر همراه با یک ورزش هوازی نباشه به مرور زمان قلب را بزرگ می کنه ولی حجم قلب افزایش پیدا نمیکنه. اگر ورزش های هوازی انجام نشه همراه با این ورزش. مثل شنا و دو و امثالهم. عضلات قلب حجیم تر میشه ولی حجم داخلی قبل یعنی دهلیزها و بطن ها افزایش پیدا نمیکنه. مثل یک اتاق که مساحتش مثلا ده مترمربع باشه حالا دیوارهای این اتاق رو ضخیم تر کنند منتها از داخل. دیوار اتاق از یک ردیف آجر ساخته شده بکنندش سه ردیف آجر منتها دو ردیف بعدی رو از داخل بچینند. دیوار اتاق قوی تر شده ولی مساحت اتاق خیلی کمتر میشه. عین همین حالت برای قلب یک بدنسازی که ورزش های هوازی نکرده باشه پیش میاد. قلبشون خیلی قوی هست تا گوشی بذارید رو سینه این افراد متوجه میشید اما همین ورزشکار از ده تا پله نمیتونه بالا بره و نفسش کم میاد. اونایی که بدنسازی حرفه ای انجام میدن اگر به فکر این موضوع نباشند هرآن ممکنه دچار سکته قلبی بشوند.
    • کریم IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
      0 0
      در صورتی حرف شما (18.11) میتونه درست باشه که از هورمون مصنوعی استفاده بشه . یعنی قلب تنها با ورزش بی هوازی مثل بدنسازی بزرگ نمیشه . همینطور که مصرف بی رویه و زیاد میوه باعث مسمومیت ویتامینی نمیشه بر خلاف مصرف مکمل ها و قرص مولتی ویتامین ها . پس مصرف مکمل پودر پروتئین و کربوهیدرات و مولتی ویتامین در حد زیاد ممنوع . همچنین مصرف هورمون مصنوعی حتی در سطح خیلی کم هم ممنوع . به همین سادگی و به همین خوشمزگی
  • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۲
    0 1
    بدنسازی وقتی زیاد سنگین کار نکنی و دارو و استرئوید مصرف نکنی و زیاد به بدنت فشار نیاری مفیده ولی اگه اینکارها رو بکنی باید شاهد ینگ کلیه اسیب به کبد قلب روده معده تاندونها مفاصل باشی
  • IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
    0 0
    ایرانیه
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
    0 1
    من با اینکه ۸۰ کیلو وزن دارم، زورم از این خیلی خیلی زیادتره. بیاد جلوم یکجوری می‌زنمش که با جارو از زمین جمعش کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس