کد خبر 1641763
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷
قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ پنجشنبه ۲۲ شهریور

در معاملات امروز (پنجشنبه، ۲۲ شهریور) مرکز مبادله ارز و طلای ایران هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۹ هزار و ۳۸۴ تومان و نرخ حواله دلار نیز به ۴۵ هزار و ۸۵۳ تومان رسیده است.

به گزارش مشرق، در معاملات امروز (پنجشنبه، ۲۲ شهریور) مرکز مبادله ارز و طلای ایران هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۹ هزار و ۳۸۴ تومان و نرخ حواله دلار نیز به ۴۵ هزار و ۸۵۳ تومان رسیده است.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران به ۵۴ هزار و ۴۵۲ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۵۰ هزار و ۵۵۹ تومان رسیده است.

از سوی دیگر اسکناس درهم امارات ۱۳ هزار و ۴۴۷ تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز ۱۲ هزار و ۴۸۵ تومان است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین حسین زاده فومنی IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۲
    1 0
    یک نفر نیست به این رئیس بورس بگوید آلان بیش از یکماه است و اندی است که دامنه نوسان بورس سه در صد است . آقای رئیس لطفا دامنه نوسان بورس را آزاد و به شش در صد برسانید آلان که بازار خوب و اوضاع کشور آرام و دولت استقرار یافته و رئیس بورس هم معرفی و وزیر اقتصاد هم وعده رشد و بورس را داده و گفته که از اولویت برنامه اش است . پس چرا اینقدر تاخیر می اندازید اینکه معنی ندارد مردم را علاف نموده اید . در حالی که همه سهامداران منتظر گشایش دامنه نوسان به شش در صد می باشند. امید وارم سریعا مبادرت ورزید .
  • حسین حسین زاده فومنی IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۲
    1 0
    با سلام وادب خدمت عوامل فعال و زحمتکش مشرق نیوز عزیز. این انتظار است از مشرق نیوز که اخبار بورس را به جهت حساسیت و دنبال کردن آن توسط عده زیادی ازافراد جامعه حداقل از ساعت ده صبح ها اطلاع رسانی کنند و بعدتا یایان وقت کاری بورس کاملتر اطلاع رسانی نمایند . چرا که در این بین افرادی هستند می خواهند مطالبی را بگویند لااقل مسئولین بورس هم مطلع شوند و آنرا بخوانند . با سپاس فراوان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس