کد خبر 1641851
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۲
احضار روسای نمایندگی‌های انگلیس، فرانسه، هلند و آلمان در تهران به وزارت امور خارجه

روسای نمایندگی‌های انگلیس، فرانسه، هلند و آلمان در تهران از سوی مدیرکل غرب اروپا امروز  پنج شنبه جداگانه به وزارت امور خارجه احضار شدند. 

به گزارش مشرق، در این نشست احضار، مدیرکل غرب اروپا ضمن محکومیت شدید فضاسازی، بیانات و اقدامات مخرب اخیر برخی طرف های غربی اظهار داشت: اصرار بر اتخاذ اینگونه مواضع و اقدامات در راستای تداوم سیاست خصمانه غرب علیه مردم ایران ارزیابی شده که البته با پاسخ مناسب جمهوری اسلامی ایران روبرو خواهد شد.

مدیرکل غرب اروپا با تاکید مجدد بر موضع شفاف و اعلام شده کشورمان در قبال مناقشه اوکراین افزود: همانگونه که قبلا مورد تاکید قرار گرفت، هرگونه ادعایی مبنی بر فروش موشک‌های بالستیک به روسیه از سوی جمهوری اسلامی ایران کاملاً بی‌اساس و کذب است.

مدیرکل غرب اروپا تصریح کرد: آمریکا و تعدادی از متحدین اروپایی در حالی از امنیت و صلح یاد می‌کنند که خود با فروش سلاح های مرگبار از جمله به رژیم صهیونیستی، منبع تولید تنش و تشدید بحران در جهان هستند و طبیعی است که باتوجه به پیامدهای آن، باید پاسخگوی سیاست‌های غلط خود باشند.

طرف های اروپایی در این نشست تصریح کردند که مراتب را به پایتخت های خود منعکس خواهند کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۲
    6 0
    این احضارهای خشک و خالی هیچ فایده ای نداره. بابا یک بار نشون بدید که می تونید با این رفتار اونها مقابله اساسی کنید. اقتصادی و سیاسی نمی تونید؟ جوری که می تونید مانع بذارید. تنگه هرمز مگه برای ما نیست. یک قانون بذارید تو مجلس کشتی هایی که می خوان از این تنه عبور کنند باید عوارض بپردازند. نمیدونم رفت یا برگشت، یک طرفش که برای ایران حق ایجاد میکنه. یک طرف هم برای عمان هست. یا قاطعانه بایستید بگید اگر از این اقدامات انجام بدهید امنیت کشتیهای شما در این گذرگاه از بین خواهد رفت.
  • US ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۲
    8 0
    بهشون بگویید. ما موشک ندادیم، ولی اگر شما اصرار دارید که با افترا بهانه‌ برای تحریم و فشار به ایران کار خودتون رو پیش ببرید و نتانیاهو رو خرسند کنید! با ارسال آن به روسیه مشکلی نخواهیم داشت و از شما برای دیدن آن دعوت بکنیم، چرا ارسال سلاح به اسرائیل جهت قتل و کشتار مردم فلسطین اینجوری یقه پاره نمی کنید؟! بسازید سلاح هسته‌ای رو خلاص کنید
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۲
    2 3
    بترسید از جمهوری اسلامی ایران ما قدرتمندترین کشور اسیا بعد از چین هستیم
    • DE ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
      0 0
      کی گفته ما بعد از چین هستیم؟ ما در هر موردی حداقل دویست و پنجاه سال از چین جلوتریم
  • IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۲
    6 0
    برن به جهنم پیدایشان هم نشود این چهار پنج کشور فکر می‌کنند حاکم کل دنیا هستند داداش سرابی بیش نیست
  • IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۲
    1 0
    آقا شما اول جلو حرف زدن هر مسئولی بگیر بعد بیا تکذیب کن ببین این آقای بخشایش چرا حرف زده است در جهت منافع کی حرف میزد سویا گندم میکیریم موشک میدیم
  • IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۲
    1 2
    وقتی هر ننه قمری بجای وزارت خارجه افاضات میکنه همیناست یا مزدور روسه یامزدور همین غربیها و کاسب تحریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس