کد خبر 1641962
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۴

به گزارش مشرق، عبدالرحیم انصاری، فعال فضای مجازی در تلگرام نوشت:

معضلی بنام "سقط جنین" در آمریکا..!

یکی از محورهای کلیدی مناظره انتخاباتی ترامپ-هریس "سقط جنین" بود؛ اینکه چرا سقط جنین به معضلی برای جامعه آمریکا بدل شده، به نحوی که نامزدها مجبورند برایش راهکار بدهند و یا بابت آن یکدیگر را تخریب نمایند به ولنگاری، هرزگی و آزادی های بی قید و شرط در جوامع غربی برمیگردد. بجای اینکه مشکل را از ریشه بخشکانند، اجازه میدهند به دردسری بزرگ تبدیل شود و بعد از آن، تازه برای عواقبش و نه حتی اصل داستان برنامه بریزند!

ترامپ موافق سقط جنین نیست، اما هریس میگوید دختران حق دارند درباره بدن خود تصمیم بگیرند! در جوامع غربی روابط نامشروع به راحتی شکل میگیرد و فرزندان حاصل از آن اگر زنده بمانند به دردسری بزرگ برای دختران تبدیل میشوند، چرا که پدران این فرزندان نامشروع در غالب موارد از پذیرش مسئولیت شانه خالی میکنند. در این میان اخلافات زیاد و پرونده های متعددی نیز شکل میگیرد که دردسری بزرگ برای سیستم به حساب می آید؛ آنقدر بزرگ که همواره بعنوان دغدغه ای مهم در مناظرات انتخاباتی مطرح میشود، چون هرکدام از نظرات، موافقان و مخالفان انبوهی دارند و در جلب آرای آمریکایی ها به شدت تاثیرگذارند.

این مسئله نیز البته همانند بحث آزادی استفاده از سلاح صرفا در انتخاباتها برجسته میشود و پس از آن باز، بدون آنکه تعیین تکلیف گردد رها میشود!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس