کد خبر 1641983
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۰
امشب اولین گروه پزشکان حج و زیارت عازم سرزمین وحی می‌شوند

مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران گفت: متوسط دریافتی پزشکان انتقال خون، از پرستاران هم کمتر است.

به گزارش مشرق، مصطفی جمالی اظهار داشت: متوسط دریافتی هر پزشک اهدای خون حدود ۲۰ میلیون تومان است که نسبت به دریافتی پرستاران هم کمتر است.

وی افزود: نه تنها پزشکان بلکه تمامی پرسنل سازمان انتقال خون با دریافت کم نسبت به انجام امور خود اقدام می‌کنند؛ چرا که در یک سازمان مقدس مشغول کار هستند و در نجات جان هزاران انسان سهیم اند.

جمالی در ادامه با بیان اینکه سازمان انتقال خون مظهر وفاق ملی است، گفت: تمامی مردم ایران با هر مذهبی برای اهدای خون مراجعه می‌کنند و تمامی مردم هم به نوعی به خون نیاز دارند.

وی با بیان اینکه ۵۰ سال از عمر سازمان انتقال خون می‌گذرد، افزود: هم اکنون طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت کشور اول منطقه از منظر انتقال خون هستیم.

جمالی گفت: بر اساس سند چشم‌انداز کشور، تصمیم بر این بود که ایران تا سال ۱۴۰۴ در منطقه در تمام عرصه‌ها پیشتاز باشد که این هدف توسط سازمان انتقال خون محقق شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    2 0
    پر و واضح است که پرستار با آن حجم روانی کننده فشار عصبی و شب بیداری و مسئولیت جان بیماران قطعا باید از تمام مشاغل اصلی حیطه درمان بیشتر حقوق بگیرد چه رسد به انتقال خون که بیشتر شبیه کارمندند! اگر فقط یک شب همراه بیمار خودت در "بیزارستان" شب را صبح کنی میفهمی پرستاری چه شغل پیر کننده و زجرآوری است و آنکه پرستار شده شهید زنده است. خودم دیدم پیرمرد فرتوتی را آوردند بستری کردند و فوت شد و همراهانش وقتی مطلع شدند پرستاری که به آنها خبر داد را هم کتک زدند و هم فحش دادند
    • آرین IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
      1 0
      وزارت بهداشت متاسفانه پزشک سالار است ‌چرا باید همیشه یه پزشک وزیر بهداشت کشور باشد ؟ مگر پزشکان درباره مدیریت یک سازمان یه خط هم آموزش می بینند ؟؟؟!!!!! باید مثل بقیه کشورهای جهان از تحصیل کرده های مدیریت گرایش سلامت و درمان در مناصب وزارت بهداشت و بیمارستان ها استفاده کرد و دست پزشکان را از این مناصب کوتاه کرد تا فقط به وظیفه شان یعنی درمان خلق الله بپردازند ‌!!!. مافیای پزشکان سلامت و درمان مردم را به گروگان گرفته و کسی هم برای شکست این انحصار و مافیا اقدامی نمی کنه 🤦🤦🤦 سرانه پزشک متخصص را در ایران با جهان و منطقه مقایسه کنید تا بفهمید مافیای پزشکی با انحصارطلبی چه بلایی سر مردم آورده ، در بعضی از شهرها اصلا پزشک متخصص در رشته های مهمی مثل کبد یا غدد یا مغز و اعصاب اصلا وجود نداره 🤦🤦🤦
    • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
      1 0
      پرستار شهید زنده است؟!! پرستار اصلی یک بیمار همراه اون بیماره. باید چهارچشمی مراقب باشه پرستار داروی اشتباهی نده دوز اشتباهی نده. مریض همراه نداشته باشه روی همان تخت میمیره پرستارا هم فقط زحمت میکشن گزارش مرگش را مینویسند! حقوقی که میگیرن واقعا واسه کاری که نمیکنند زیاده
  • علامه IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    1 0
    ضعف قوانین پرداخت حقوق متاسفانه اقتصاد و اجتماع را در شرایط شکننده ای از لحاظ تبعیض و نارضایتی قرار داده است !! .....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس