کد خبر 1641998
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی مطالعات راهبردی آمریکا نوشت:

به گزارش نشریه آتلانتیک، در یک مناظره تلویزیونی پرتنش، کامالا هریس موفق شد بر دونالد ترامپ غلبه کند. هریس با تلاش برای از دست دادن خونسردی ترامپ، توانست او را تحت فشار قرار دهد.

ترامپ بارها با عصبانیت واکنش نشان داد، ادعاهای بی‌پایه را تکرار کرد و در پیگیری پیام اصلی خود ناتوان بود. هریس نقاط ضعف او از جمله ورشکستگی‌های گذشته و مواضع او در مسائل کلیدی را هدف قرار داد و با خونسردی کامل رفتار کرد.

در طول مناظره، ترامپ قادر به کنترل واکنش‌های خود نبود. او سخنرانی‌های طولانی و گسسته ایراد کرد و اظهارات جنجالی از جمله درباره انتخابات ۲۰۲۰ داشت. او حتی از گفتن نام هریس خودداری کرد که نشان‌دهنده ناتوانی او در حفظ آرامش در شرایط فشار بود، در حالی که هریس با خونسردی به مخاطبان خطاب می‌کرد.

استراتژی هریس برنامه‌ریزی شده و موثر بود. او مناظره را به نفع خود هدایت کرد و از واکنش‌های ترامپ علیه خودش استفاده کرد. این مناظره ممکن است تردیدها درباره توانایی ترامپ در مقابله با شرایط دشوار را تقویت کرده باشد.

عملکرد هریس همچنین ممکن است تصور او به عنوان فردی ناآماده را تغییر داده باشد و توانایی او در مواجهه مستقیم با ترامپ در برابر مخاطبان گسترده را نشان داده باشد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    0 0
    دوران ترامپیسم که همان قدرت به هر قیمت برای منافع شخصی است به پایان خود نزدیک است و این به کل جهان تعمیم پیدا میکند، بد به حال خیلی ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس