با عاملان حمله تروریستی میرجاوه به شدت برخورد می‌شود

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پی شهادت کارکنان هنگ مرزی میرجاوه در حمله گروهک تروریستی، تاکید کرد: با عاملان و آمران این حادثه به‌ شدت برخورد می‌شود.

به گزارش مشرق، امیر عزیز نصیرزاده، در پی شهادت کارکنان هنگ مرزی میرجاوه در حمله گروهک تروریستی، نوشت: شهادت مظلومانه جمعی از فرزندان غیور و شجاع فرماندهی انتظامی که در منطقه مرزی میرجاوه مشغول دفاع از آب و خاک این سرزمین بودند بار دیگر موجی از تأثر به وجود آورد و ملت غیور ایران را داغدار کرد.

وی تاکید کرد: دست جنایتکار استکبار و صهیونیست جهانی این بار نیز از آستین گروهک‌های بزدل تکفیری و عناصر شرور و خودفروخته تروریستی خارج گردید و باعث تحمیل اندوهی بر دل مردم صبور و شریف کشور شود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن تسلیت ضایعه اخیر به مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا و همرزمان این شهدای گرانقدر در فرماندهی انتظامی و همدردی با خانواده‌های داغدار این عزیزان، اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران با عاملان و آمران آن بی هیچ مماشات و مسامحه‌ای به شدت برخورد خواهد کرد.

شب گذشته در پی حمله تروریستی به خودرو مرزبانی هنگ مرزی میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان سه نفر از کارکنان این هنگ، ستوان‌یکم محمد امین ناروئی، سرباز وظیفه پارسا سوزنی و سرباز وظیفه امیر ابراهیم زاده به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و یکی از شهروندان نیز مجروح شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    1 0
    به شدت یعنی چی یعنی اعدام خوب حقشون اعدامه شدتش کدومه
  • ساس IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    0 0
    عاملان اصلی و سرمایه گذاران در گسترش تا امنی در امثال میرجاوه، چند دسته اند که بایستی به همگی پاسخی توبه دهنده داد ابوظبی، ریاض، عمان، اسلام آباد، دهلی، کابل، تلاویو، واشنگتن, سئول، منامه، دوحه، لندن، پاریس، پکن، آنکارا، کیف، واتیکان
  • IR ۰۴:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    1 0
    وقتی تروریست های شاهچراغ را اعدام نمیکنید انها هم پر رو شده فله ای میکشند چون میدانند اگر دستگر شوند رافت اسلامی شامل حالشان شده ازاد میشوند.
  • مهدی US ۰۶:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    1 0
    زیاد زحمت نکشید. مظلوم ترین افراد این مملکت هر روز دارند کشته می‌شوند شما بی غیرتها همه اش میگوئید انتقام می گیریم. دشمن هم فهمیده شما ها بی وجود ها هیچ کاری نمی کنید. حیفه خون این شهدا که ریخته می شود و یک مشت آدم ترسو و بز دل بر مسند قدرت و ثروت نشسته اند.
  • US ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    1 0
    چهارتا ترورسیت رو وسط شهر اعدام کنید حساب کار دست بقیه میاد
  • سیامک IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    1 0
    بر گفتن باشه ما هم کل دشمنان را حریف هستیم تا کی باید شاهد مرگ فرزندانمان باشیم و حرف بی خود مسئولین که ما انتقام می گیریم اگر نمی توانید واقعا شعار ندهید و داغ دل داغدیدگان را بیبشتر نکنید
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    0 0
    نمیدونم ملاک گزینش مسئولین چی هست که اییین قدر بی غیرت بی بخار بی مسئولیت بی رگ وبی حال و بیخیال هستند اییین همه سال هر هفته داریم شهید میدیم دقیقا هر هفته...اونوقت به فکر تجهیز وآموزش حرفه ای نیروها در سیستان و بلوچستان نیستند خب چرا؟؟؟درد شما چیه؟؟مشکل کجاست؟؟عزیزان مسئول شما دارید حقوق میگیرید از بیت‌المال خب چیکار میکنید؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس