اختصاصی - توضیحات مهم مسئول پزشکی فولاد شهر

عضو کادر آمبولانس ورزشگاه فولادشهر توضیحاتی درباره چگونگی رسیدگی به هوادار درگذشته تیم فوتبال ملوان ارائه کرده است.

به گزارش مشرق، جامعه فوتبال تحت تاثیر اتفاق تلخی است که در ورزشگاه فولاشهر و در جریان نبرد سپاهان و ملوان بندر انزلی رخ داد؛ جایی که مرتضی خائفی هوادار ملوان به دلیل ایست قلبی جان خود را از دست داد.

پس از رخ دادن این اتفاق خبرهای ضد و نقیضی پیرامون چگونگی رسیدگی پزشکی به این هوادار منتشر شده که برای روشن شدن جزئیاتی بیشتر با محمدتقی شیروی، عضو کادر آمبولانس ورزشگاه فولادشهر تماس گرفتیم.

توضیحات این فرد را در ادامه بخوانید.

شیروی این‌طور حرف‌هایش را آغاز کرد: ما پای چمن بودیم. سریع وسائل مورد نیاز را برداشتیم و خودمان را رساندیم. پزشک خودشان هم دوید و آمد. این‌ها در حال تشویق بوده‌اند که این اتفاق رخ داده است. همان‌جا احیا انجام شد. البته این هوادار متاسفانه سرطان داشته و با مشکل قلبی هم درگیر بوده است. برادر ایشان در بیمارستان به تکنسین ما گفت که یکسال و نیم است که شیمی درمانی می‌شود.

عضو کادر آمبولانس ورزشگاه با تکذیب این موضوع که تجهیزات تیم پزشکی کامل نبوده، ادامه داد: تجهیزات کامل بوده و بدون تجهیزات اجازه ورود به ما نمی‌دهند ولی ریتم قلبی بیمار قابلیت استفاده از دستگاه شوک را نداشته است. ابتدا در ورزشگاه احیا را انجام دادیم و سریع ایشان را اعزام کردیم. در طول مسیر فرآیند احیا ادامه یافت. نبض ایشان در آمبولانس برگشت ولی متاسفانه جواب نداد و وقتی به بیمارستان رسید، جانش را از دست داده بود. این احتمال وجود دارد که برگشت نبض ایشان به خاطر داروهایی بوده باشد که در فرآیند احیا مورد استفاده قرار گرفت.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمیدرضا IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    0 0
    نمیدونم چرا رفعتی بازی را کنسل نکرد و با توجه به بازی بعدی سپهان در اسیا این مسابقه کلی تعویق می خورد تا اون موقع انزونزی و کامارا هم اماده بازی بودند تازه کاوه هم بازی دیروز مصدوم بود مطمعنا با گل های بیشتری برنده می شدیم جون ادم مهم تر باید بازی می رفت روز دیگری برگزار میشد قطعا به نفع ما میشد ولی چرا قطع نکردند رفعتی ترسید بازی را قطع کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس