کد خبر 1642388
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۳
وعده ستاره‌های الاهلی: جبران در بازی با پرسپولیس

بازیکنان مطرح الاهلی وعده دادند که توقف برابر النصر را در مسابقات بعدی از جمله دیدار با پرسپولیس جبران خواهند کرد.

به گزارش مشرق، شب گذشته و در مهم ترین دیدار هفته چهارم رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، تیم فوتبال النصر به لطف گل بخودی ثانیه های پایانی بازیکن الاهلی، به یک تساوی خانگی رسید. این آخرین بازی الاهلی پیش از جدال حساس روز دوشنبه برابر پرسپولیس بود.

ایوان تونی، بازیکن انگلیسی تیم فوتبال الاهلی، گفت که برای تجربه بازی در لیگ عربستان بسیار مشتاق است، به‌ویژه پس از استقبال گرمی که از سوی همگان دریافت کرد.

تونی که با قراردادی ۵۰ میلیون یورویی از تیم برنتفورد انگلیس به الاهلی پیوسته، اولین بازی رسمی خود را شب گذشته در دیدار برابر النصر انجام داد. این بازی که در چارچوب هفته سوم لیگ روشن عربستان برگزار شد، با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

پس از این دیدار، تونی در مصاحبه‌ای با رسانه‌های رسمی در مورد بازی با النصر گفت: «مسابقه بسیار سختی بود. اصلاً دیدار آسانی نبود. ما تلاش کردیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم، اما در دقایق پایانی دروازه ما باز شد و دو امتیاز را از دست دادیم. باید به کار خود ادامه دهیم.»

او همچنین در خصوص اولین تجربه خود با لباس الاهلی گفت: «همه از من به‌گرمی استقبال کردند و مشتاقانه منتظر این تجربه هستم. در بازی‌های بعدی جبران خواهیم کرد.»

از سوی دیگر، مریح دمیرال، بازیکن ترک‌تبار الاهلی، افزود: «بازی سخت بود چون با تیم قدرتمندی روبه‌رو شدیم و باید باهوش‌تر و مطمئن‌تر عمل می‌کردیم؛ چراکه ما نیز تیم بزرگی هستیم.»

او ادامه داد: «هواداران برای ما بسیار مهم هستند، همان‌طور که امشب حمایتشان را دیدیم و امیدواریم در بازی‌های آینده نیز در کنارمان باشند.»

لازم به ذکر است که دیدار الاهلی و پرسپولیس قرار است روز دوشنبه در استادیوم شاهزاده فیصل شهر جده برگزار شود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس