پایگاه صهیونیست‌ها در پی حمله حزب‌الله آتش گرفت

منابع رسانه‌ای صهیونیستی از وقوع آتش‌سوزی در یک پایگاه ارتش این رژیم در پی حمله عصر امروز شنبه حزب‌الله لبنان به آن خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه خبری المیادین، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که پس از اصابت پهپادهای مسلح حزب‌الله لبنان به یک پایگاه نظامی در «کریات شمونه» آتش سوزی در آن رخ داده است.

در همین راستا، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت گزارش داد که ۲ پهپاد حزب‌الله به پایگاه مذکور اصابت کردند و منجر به آتش سوزی در آن شدند.

در همین راستا، حزب‌الله لبنان نیز اعلام کرد که تجهیزات جاسوسی پایگاه «حدب یارون» را مورد اصابت قرار داده است.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین پایگاه‌های «رویسات العلم» و «زبدین» را در مزارع اشغالی «شبعا» هدف قرار داد.

حزب‌الله لبنان بعد از ظهر امروز همچنین۳ پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی و انبار تسلیحات توپخانه‌ای و موشکی این رژیم را هدف قرار داد.

ارتش رژیم صهیونیستی که از هشتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۶ مهر ۱۴۰۲) ضربات سنگینی را به صورت روزانه از حزب‌الله لبنان دریافت کرده است، برای جبران این شکست هر از چندگاهی در اقداماتی کور، غیرنظامیان در جنوب این کشور را هدف قرار می‌دهد.

حزب‌الله لبنان نیز حملات به غیرنظامیان لبنانی را بی‌پاسخ نگذاشته و در واکنش به این جنایات حملات خود به شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال اراضی اشغالی و همچنین مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه را تشدید کرده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه، از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس