کد خبر 1642679
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴
مخالفت باشگاه نساجی با استعفای الهامی

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با استعفای ساکت الهامی مخالفت کرد.

به گزارش مشرق و بنابر اعلام روز یکشنبه باشگاه نساجی، علی خطیر مدیرعامل جدید باشگاه در خصوص استعفای ساکت الهامی اظهار داشت: استعفای سرمربی نساجی در نشست خبری مطرح شده و باشگاه هم قطعاً با آن مخالفت خواهد کرد و الهامی به کار خود ادامه خواهد داد. او از مربیان خوب کشور است و در همین چند سال اخیر، علاوه بر کسب مقام باارزش قهرمانی جام حذفی، دو بار نساجی را از بحران خارج کرده و به امید خدا با تلاش و همت او و سایر اعضای تیم، نساجی از شرایط فعلی خارج خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران همچنین از برنامه‌های این باشگاه برای انتقال تمرینات تیم فوتبال نساجی به استان مازندران خبر داد و گفت: با توجه به شرایط موجود و درخواست‌های متعدد هواداران پرشور نساجی برای برگزاری تمرینات در قائمشهر یا شهرهای همجوار در سال‌های اخیر، باشگاه از امروز فعالیت خود را برای در اختیار گرفتن کمپ تمرینی آغاز کرده و با یاری خداوند تمرینات تیم به‌زودی به مازندران منتقل خواهد شد. در همین راستا مذاکرات اولیه با مدیران چند کمپ تمرینی آغاز شده است.

خطیر گفت: به امید خدا با بررسی کامل شرایط باشگاه و همچنین وضعیت تیم، طی روزهای آینده پیرامون مسائل مختلف با هواداران عزیز نساجی صحبت خواهم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مسعود IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    0 0
    مربی که طاقت باخت نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس