image.png

پدافند پر ادعای رژیم صهیونیستی که ادعاهای خنده داری نظیر رهگیری بالای ۹۰ درصدی علیه موشک های ایرانی در عملیات وعده صادق را داشت در برابر شلیک تنها یک موشک بالستیک هایپرسونیک تسلیم شد!

سرویس دفاع و امنیت مشرق _ بامداد امروز انصارالله یمن در عملیاتی درخشان و غافلگیرکننده شهر تل آویو مرکز رژیم صهیونیستی را هدف حمله موشکی خود قرار داد.


یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن در تشریح جزئیات این عملیات گفت:

۹ ماخ سرعت برای شکست همزمان ناوشکن‌های آمریکایی و پدافند اسرائیل/ هایپرسونیک یمنی که ۲ میلیون صهیونیست را به پناهگاه فرستاد +فیلم و تصاویر


_ نیروی موشکی به یاری خدا عملیات ویژه‌ای را علیه یک هدف نظامی در منطقه یافا (تل آویو) اجرا کرد.

_ این عملیات با موشک بالستیک مافوق صوت جدیدی انجام شد و موفق شد به هدف خود برسد و سامانه‌های پدافندی دشمن در مقابله با آن ناکام بودند.


_ این موشک مافوق صوت مسافت تخمینی ۲۰۴۰ کیلومتر را در ۱۱ و نیم دقیقه طی کرد.

_ این موشک موجب ترس و وحشت صهیونیست‌ها شد و بیش از دو میلیون نفر صهیونیست را برای اولین بار در تاریخ مجبور به فرار به پناهگاه‌ها کرد.

_ عملیات ویژه یافا در چارچوب مرحله پنجم و نقطه اوج تلاش قهرمانان نیروی موشکی در توسعه تسلیحات موشکی بود.

۹ ماخ سرعت برای شکست همزمان ناوشکن‌های آمریکایی و پدافند اسرائیل/ هایپرسونیک یمنی که ۲ میلیون صهیونیست را به پناهگاه فرستاد +فیلم و تصاویر


_ نیروی موشکی توان خود را در پاسخ به الزامات نبرد و چالش های مقابله با دشمن برای دستیابی به اهداف و دور زدن تمامی سامانه های رهگیری توسعه داده است.

_ موانع جغرافیایی، تهاجم ائتلاف آمریکایی-انگلیسی و سیستم های نظارتی، جاسوسی و... مانع حمایت یمن از فلسطین نخواهد شد.

_ دشمن اسرائیلی باید منتظر عملیات‌های باکیفیت تری باشد، زیرا در آستانه اولین سالگرد عملیات مبارک هفتم اکتبر هستیم.

_ دشمن همچنین باید منتظر پاسخ به تجاوز جنایتکارانه خود به الحدیده باشد؛ عملیات پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین ادامه خواهد یافت.

هایپرسونیک یمنی که ۲ میلیون صهیونیست را به پناهگاه فرستاد

پس از حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در ۲۰ جولای به بندر الحدیده و انهدام زیرساخت ها و مخازن نفتی این منطقه، همگان چشم انتظار عملیات انتقامی انصارالله در پاسخ به این جنایت بودند.

رهبران یمن به جای پاسخ عجولانه با تسلیحات عادی، به دنبال طراحی عملیاتی خاص با پیامی ویژه برای صهیونیست ها بودند تا قبل از تکرار ماجراجویی جدید به عواقب آن فکر کنند؛ ارتش اسرائیل در حملات قبلی انصارالله به مناطقی نظیر بندر ایلات مدعی رهگیری موشک های کروز، بالستیک و پهپادهای انتحاری یمنی می شد؛ ناوشکن های امریکایی نیز هر از چند گاهی بدون نشان دادن شواهد خاصی مدعی انهدام پرتابه های یمنی در مسیر جنوب سرزمین های اشغالی می شدند.

۹ ماخ سرعت برای شکست همزمان ناوشکن‌های آمریکایی و پدافند اسرائیل/ هایپرسونیک یمنی که ۲ میلیون صهیونیست را به پناهگاه فرستاد +فیلم و تصاویر


بنابراین عملیات جدید ارتش یمن قرار بود پاسخی به تمامی ادعاهای کذب دشمن باشد؛ شلیک تنها ۱ تیر موشک بالستیک هایپرسونیک به قلب تل آویو که ۲ میلیون سکنه این شهر را به پناهگاه ها فرستاد و دفاع هوایی دشمن فرصتی برای مقابله و رهگیری این موشک پیدا نکرد.

۹ ماخ سرعت برای شکست همزمان ناوشکن‌های آمریکایی و پدافند اسرائیل

اما تک موشک یمنی چگونه از سد دفاع هوایی اسرائیل و متحدانش عبور کرد؟

بنابر اعلام منابع صهیونیستی موشک یمنی از فاصله حدود ۲ هزار کیلومتری به سمت تل آویو شلیک شده است و در مسیر پروازی خود بر فراز دو ناوشکن امریکایی و یک ناو فرانسوی عبور کرده است.

۹ ماخ سرعت برای شکست همزمان ناوشکن‌های آمریکایی و پدافند اسرائیل/ هایپرسونیک یمنی که ۲ میلیون صهیونیست را به پناهگاه فرستاد +فیلم و تصاویر


نکته مهم اینجاست که دست کم ناوشکن های امریکایی مجهز به سامانه دفاعی ایجیس و موشک های پدافندی SM-۳ روی کاغذ توانایی رهگیری موشک یمنی در میانه مسیر را داشتند یا حداقل ادعای این توانایی را بارها اعلام کرده اند؛ اما شاهد هیچ واکنشی در قبال رهگیری موشک یمنی پیش از رسیدن به آسمان سرزمین های اشغالی نبودیم.

در سمت دیگر نیز پدافند پر ادعای رژیم صهیونیستی که ادعاهای خنده داری نظیر رهگیری بالای ۹۰ درصدی علیه موشک های ایرانی در عملیات وعده صادق را داشت در برابر شلیک تنها یک موشک بالستیک هایپرسونیک تسلیم شد!

بر اساس برد ۲۰۴۰ کیلومتری و زمان پرواز ۱۱ و نیم دقیقه‌ای اعلام شده توسط ارتش یمن، موشک هایپرسونیک یمنی تقریبا سرعت میانگینی برابر با ۹ ماخ ( ۹ برابر سرعت صوت) داشته است که برای شکست تمامی سامانه های پدافندی اسرائیلی نظیر Arrow و فلاخن داود کافی بوده است؛ همچنین احتمال اینکه موشک یمنی مجهز به کلاهک پیشرانه دار و مانوردهنده برای فریب موشک های رهگیر اسرائیلی باشد نیز وجود دارد که ترکیب سرعت بالا و مانور فرار موجب می شود تا پدافند اسرائیل هیچ شانسی برای رهگیری نداشته و عملا در شلیک های انبوه این موشک نه تنها مناطق شهری بلکه حساس ترین تاسیسات نظامی نیز بایستی تخلیه شده و ساکنان آنها به پناهگاه بروند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 99
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 66
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    ای جانم، چقدر هم ظاهر شیکی داره.
    • IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
      12 1
      دلاورمردان یمنی اگرسرعتش برسونندبه۳۰سی ماخ،به همراه یک کلاهک انفجاری باوزن۵پنج تن معادل۵٫۰۰۰کیلوگرم،دیگه خیالمون راحته راحت هست،هرچندکه لیاقت این دلاورمردان دستیابی به زیردریایی اتمی اقیانوس پیماست برای حضورقدرتمندانه بیخ گوش آبهاوشهرهای ساحلی آمریکاوانگلیس درآنسوی اقیانوس ها، نه اینجادرخلیج عدن ودریای سرخ!فقط تاکتیک واستراتژی هجومی به کاردلاورمردان یمن میاد
    • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
      2 19
      بندر حدیده چه خبر 🤣🤣🤣
    • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
      4 11
      اسباب بازی بدون درد و خونریزی
    • DE ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
      1 146
      شیک تر آخرش هست بدبخت! بهترین کادو برای نتانیاهو بود! البته تقصیر تو نیست نوکر کرملین باشی غیر از بی غیرتی، خنگ هم می شوی
    • IR ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
      2 21
      فقط ظاهرش خوبه
    • IR ۰۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
      3 10
      یه نگاه به وضع مملکت و زیر ساخت های پوسیده شده اش بندازید هم بد نیست.موشک و سلاح لازمه امنیت مردم و کشوره نه همه چیز.لعنت بر کسی که بگوید موشک های ایران فتوشاپ هستتد ویا به سلاح های ساخته شده وحتی خریداری شده به چشم اهن پاره نگاه کنه.اون شخص ادم احمقیه ویا خائن به میهن.یادمون باشه باید این نظام مقدس حفظ بشه و سیستم قربانی فساد و ناکارامدی افراد نالایق نباشه.فراموش نکنید که اولین کشوری که فضا رو فتح کرد واولین ماهواره رو در مدار قرار داد و بزرگترین بمب اتمی رو تست کردو.....زمانی که فضا نوردانش در تنها و بزرگترین ایستگاه فضایی روزی رو دیدند که کشورشون از هم پاشید و اونها ماهها چشم انتظار ماندند تا کسی به داد اونها برسه.پیشرفت ها خوبه ولی تا وقتی که تورم و گرانی و فقر و کوچک تر شدن سفره مردم به دست عده ای سرمایه دار زالو صفت با همدستی سیاسون فاسد ادامه داره هیچ کدوم از این پیشرفت ها به چشم عمده مردم نمیاد.این فقط یه نصیحت برادرانه بود که چشمتونو به بخش کوچکی از دلایل عدم شرکت بیش از نیمی از مردم در انتخابات و بی توجهی به سرنوشت ایران روشن کنم.باشد که از تاریخ و سرنوشت حکومت ها عبرت های درست بگیریم.یا حق
    • هانی IR ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
      3 2
      دمت گرم
    • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
      2 0
      عرصه شطرنج رندان را مجال شاه نیست .ــــ سنت الهی است:
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    59 7
    قدس!بزودی خواهیم آمد
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    5 58
    ایران خیلی زود اخرین برگ برنده خودش و رو کرد.
    • An IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
      2 9
      کفگیر کف دیگ خوده بود...
    • علی IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
      6 2
      دوست عزیز منظورت از برگ برنده موشک تولیدی سال ۱۳۹۸ هست؟!!! برگ برنده هایپرسونیک فتاح هست که جدیدترین دستاورد موشکی محسوب میشه.
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    10 45
    باشه شما درست میگی. ابرقدرت منطقه شمایید
    • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
      46 11
      ایران مقتدر اینو بدون ایران همیشه سرافراز بوده و هست
    • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
      27 5
      خوشحالم لااقل اینو فهم کردی
    • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
      42 8
      برو از حقارت بمیر
    • ایرانی GB ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
      5 2
      خطاب به ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵ : نه الان کشور ایران ابر قدرت نیست بلکه به عقل تو , ابر قدرت بودن به اینه که همه جا دیسکو باز بشه و مشروبات الکی مثل جوب آب تو کوچه ها جاری باشه , خانوم ها هم لخت و مادر زاد تو خیابون ها قدم بزنند , گوشت مرغ و دلار هم بشه به قیمت کاغذ باطله , رضا پهلوی جانت هم بشه پادشاهت , همونی که ۴۴ سال از ایران رفته و مشکل مالی هم نداشته و یک مدرک فوق دیپلم هم تابحال نگرفته و به دوست دختر برادر خودش هم تجاوز کرده , اونوقت به عقل تو , مملکت میشه ابر قدرت ... جماعت بدبختی که به همه چیز دنیا یا از تو شکم شون نگاه میکنند یا از زیر شکم شون , چیزی نیستند جز گاوان شیر ده عربستانی واسه آمریکایی ها
    • IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
      0 1
      حرف راست رو باید از بچه شنید
    • IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
      7 1
      فعلا که احقر قدرت شما که نتوانست یک موشک را با ۲۰ موشک پدافندی سرنگون کند و بر سگیونیست ها افتاد
    • محمود IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
      7 0
      به قول گفته قدیما چون نمدونیم این موشک از کجا اومده!!! پیدا کنید پرتغال فروش را.زنده باد مجاهدان صبور و متخصص یمن عزیز یک تار موی این مجاهدان بیشتر از هیکل منحوس سران عرب منطقه ارزش دارد.
    • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
      0 1
      شل کن لذت ببر.....‌
    • IR ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
      2 6
      ابر قدرت منطقه کجا بود اونا یه دونه موشک زدن هنیه رو تو خود پناهگاه شکار کردن
    • ناشناس IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
      0 0
      موشک رهگیری و منهدم شد
    • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
      0 0
      ۱۷:۴۱ چه ربطی داره جناب تو که منطق نداری جواب هم نده چه ربطی به مشربات الکی واین شرو ورا داره..
  • وحید IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    30 4
    الحمدلله
    • IR ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
      3 0
      چی شد الان؟
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    37 3
    ماشالله انصارالله ومتخصین ساخت این موشک رادار گریز وتمامی یاری دهندگان مظلومین غزه حال کردم بخدا
    • IR ۰۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
      0 8
      دمشون گرم که برای کل جمعیتشون پناهگاه دارن و اماده هستن و پدافند قوی دارن اگه همین موشک ها به ایران شلیک بشن ما پدافند و پناهگاه داریم؟
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    5 4
    1 ماخ برابر با 1234.8 کیلومتر بر ساعت است. در واقع سرعت موشک در موقع فرود به سمت هدف دارای 9 ماخ است نه در طول مسیر.
    • محمد IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
      3 0
      شما تبدیل واحدها را درست انجام نداده اید در کل مسیر سرعت موشک کمی بیش از 2900 متر بز ثانیه بوده است که بیش از 8,5 ماخ و هاپپرسونیک. است
    • IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
      1 2
      این موضوع از درک و فهم سر دبیران دفاعی مشرق خارج هست،
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    33 3
    دمشون گرم امروز کمی خوشحال شدیم
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    8 3
    ای کاش از زدنش فیلم داشتیم ...
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    33 2
    الهم عجل الولیک الفرج
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    29 5
    عالی بود فقط بهتره بجای دومیلیون صهیونیست بفرمائید دومیلیون اشغالگر.
    • IR ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
      2 2
      اینا رو ول کن وعده صادق 2 رو کی اجرا میکنید.انتقام هنیه چی شد؟
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    35 4
    حاضرم قسم بخورم اثرهمین یک موشک از سالها مذاکره آتش بس سران دین فروش و ذلت پذیر مصر و اردن و سعودیه بیشتر است.
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    27 8
    الحمدلله که این موشک با زدن اسرائیل امتحان خودشو پس داد . قابل توجه استاندار کم خرد باکو
    • ناشناس US ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
      2 1
      موشک رهگیری شده
  • M IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    21 3
    مرگ بر رژیم کودک کش اسرائیل به زودی همانند عقاب بر سر توله سگ های صهیونیست فرود خواهیم آمد
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    25 2
    جانم يمن روزي يه موشك بزنيد بعد از يك هفته تل اويل گورستان مي شود
    • IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
      0 5
      حماس هم همنو گفت الان دیگه نه حماسی مونده ، نه غزه ای یمن هم غزه نشه ؟ بهترین کار دیپلماسی هست اسرائیل دنبال جنگه ما هم اینو میدونیم که از انتقام هنیه منصرف شدیم
  • مهدی IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    19 5
    فتوشاپ یمنی!!! انشاءالله فردا فتوشاپ عراقی و ایرانی هم خودنمایی کنند!
    • IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
      1 0
      دنیا دنیای فوتو و هوش مصنوعی هست. وقتی امریکای ها با فتوساپ ناوشکن و اف ۳۵ درست میکنن و‌به دنیا نشون میدن و‌همه را میترسونن چرا ما نکنیم. ماهم از این به بعد با فوتوشاپ و هوس مثنوعی اونارو‌میترسونیم
    • علی IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
      1 0
      ی چندسالی هست که وطن فروشان و مزدوران صهیونی امریکایی ،دستاورد های مهم کشور را با فتوشاپ خطاب میکنند. تنها بخاطر اینکه نمیتونن تحمل اینهمه پیشرفت را داشته باشن!!!!
    • ناشناس IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
      1 0
      فتوشاپ بود ک
  • بی طرف IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    0 0
    این که از این ناو ها که حتی موشک های ایران رو توی وعده صادق زدن رد شده خودش خیلیه
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    3 1
    آزادی قدس با مقاومت یمن عراق و لبنان حتمی است انشاالله
  • جلالی IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    2 0
    سلام، فقط انصارالاه یمن مشخصات این موشک را به غرب زدگان ایرانی ندهد، که بلافاصله تمامی مشخصات موشک هایپرسونیک در اختیار آمریکا قرار میگیرد
  • Kurd IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    19 5
    گنبد پشمکی باز هم کاری از پیش نبرد
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    0 0
    دم دلاورمردان یمنی گرم ، درود بر ایمان راسخ آنها ، ای کاش بتوانند مواد منفجره این موشک ها را سنگین تر کنند به گونه ای که درشعاع چندصدمتری اصابت موشک ، اثری از هیچ بنا و سازه ای باقی نماند ....
  • حاج محمود IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    2 0
    دست علی به همراهتان .
  • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    1 0
    خخخ رهگیری شده یا خورده وسط بیابان
  • DE ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    2 1
    ماشاالاه منقش به پرچم فلسطین
  • حسین IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    0 0
    الان فردا رهبر انصار الله ترور میشه. باید خیلی مراقبت کرد
  • حمزه IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    2 0
    الله اکبر
  • IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    0 2
    چقدر شبیه موشک اسکندر روسها است . انگار روسیه هم داره از اسراییل بخاطر جنگ اکراین انتقام میگیره .
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    1 0
    زدن طرح چفیه بر روی کلاهک خیلی جالب و معنا داره. افرین به ایده دهندش
  • عال IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    0 0
    جسارت و دلیری اش از ایران پر ادعا بیشتر بود
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    0 0
    به ریل نقاله کارخونه سیمان خورده؟ شما که شلیک کردید پالایشگاهی پتروشیمی چیزی میزدید.
  • DE ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    0 0
    بوی انتظار طرف مقابل برای حمله ایران میاد، « بدون واکنش » ، قابل تامل هست. پس هنوزم زمان حمله نیست
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    0 0
    نمیشه هر روز بزنن که جنایت های اسراییل تموم بشه
  • TR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    2 5
    دیگه وقت استفاده از ۱۰۰۰ بمب اتمی در کل این منطقه رسیده . انشالله که که این اتفاق در آینده نزدیک خواهد افتاد و فقط طی یک هفته ، دو میلیارد نفر از سکنه این منطقه پودر و خاکستر خواهند شد . این حجامت برای سلامت کره زمین واجب و لازمه . انشالله و بحق صاحب الزمان (عج )
    • شاهرخ IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
      1 0
      به نظرم خیلی اعلاست
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    0 0
    همه این لاتین ها خاعن و کارتل هستند و غیر قابل تحمل هستند با فرانسه ، فرانسه از همه اینها بدتر است
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    1 0
    ظاهرش شیک است ولی ظاهر موشکهای شما خیلی بد است رنگ بندی این موشک جالب است واسه شما نه
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    0 0
    روسیه هم می خواهد ولی به روسیه هم نمی دهند
  • هاتف IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    1 0
    ای من به فدای شیرمردان یمنی
  • IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    0 0
    اگر موشک های کوچک تر ولی با همین سرعت در اختیار حزب الله باشد چه بلایی سر صهیونیست‌ها خواهد امد؟
  • IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    1 0
    نفهمیدیم چه هدفی زده؟بازم عالی ولی دشمن اصلی و خطرناک توی سازمان برنامه بودجه وزارت اقتصاد و بانک مرکزی و دانشکده های اقتصاد مدیریت هستن که کشور رو ضعیف کردن.نفوذی های انگلیس و اسرائیل اونجان.شاه مهره نفوذ هم مسعود نیلی
  • مجید IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    0 0
    ان الذین امنو و عملو صالحات ..... حالا بقیشو یادم رفت بعدا میگم درود به برادران یمنی خدا قوت و دورود به سپاه پاسداران همیشه قهرمان
  • انصار المهدی CH ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    1 0
    این عکسها و فیلمها میتونه مال هر کجای دنیا باشه ، یعنی هیچ عکس واضح از تخریب نبود؟ این یک پل هست که در حال دود کردن هست و اگر موشک واقعا قدرت داشت باید این تأسیسات تخریب می شد. کاش این قدر ساده نباشیم
    • علی IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
      0 0
      اینها فقط تصاویری هست که منتشر شده . اسرائیل در چنین مواقعی با سانسور شدید مانع از انشار خیلی از تصاویر و اخبار میشه سطح درک را ارتقا دهید!!!!
  • حمید IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    0 0
    فیلم دوم که هیچ نشانه ای از شهر تل‌آویو را نمایش نمی دهد بیشتر به کارگاهی در بیابان شباهت دارد و همان هم نه تخریبی که حاصل انفجار باشد را نشان می دهد و نه اثری از انفجار موشک فراصوت دارد. به آتش سوزی می ماند که حاصل خطای انسانی است . به عبارتی همان راکت های دست ساز فلسطینی ها بیشتر از این موشک که با آب و تاب از آن تعریف کردید قدرت تخریب داشت . حالا می فهمم که چرا صهیونیستها از شرارت های شان در منطقه دست نمی کشند .چون آنها هیچ قدرت باز دارنده ای را در مقابل خود نمی بینند .اگر قدرت تخریب صدها موشکی که به سمت اش شلیک می شود در حد و اندازه ای بود که ساختمانی را بر سر آنها آوار می کرد مثل بمب های خود شان که به ساختمان ده طبقه نخورده کل آن را ویران می کند آنوقت شاید ترس و وحشتی بر دل سیاه شان می نشست . شاید هم همین تخریب کم و قدرت انفجار ناچیز موشک های مقاومت موجب شده تا صهیونیست ها و دار و دسته حامی شان به این نتیجه رسیده باشند که حالا که قرار نیست با اصابت این موشک ها جایی ویران شود و کسی کشته شود همان بهتر که به زمین اصابت داشته باشد تا اینکه برای رهگیری و ساقط کردن شان هزینه گزافی بدهند 😄
  • IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    1 1
    دروغ بمرد نگید،پدافند اسراییل موشک رو زده و قطعات موشک منهدم شده پخش شدن و آسیب جزعی رسوندن
  • IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    0 0
    عبری ها بگن که درصد بالایی از موشک از ترس سامانه های اسراییل سوخته و از بین رفته و فقط حدود 10 درصد سر موشک (سر جنگی) به زمین اصابت کرده !!
  • IR ۰۴:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    1 0
    اسپوتنیک 1 را سرقت کردند وای
  • IR ۰۴:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    0 0
    ولی اسراعیل و فرانسه حامی دموکراسی هستند متاسفانه در روسیه مردم ختی نمی توانند کوچکترین اعتراضی بکنند
  • IR ۰۴:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    1 0
    موشک های آمریکایی اصلا پوشک است ، رقابت بین دو گروه یهودی ها و یونانی ها است شما اصلا توان رقابت ندارید
  • IR ۰۴:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    0 0
    یک موشک هم من دادم به ایرانی ها گریه نکنند از ترس
  • IR ۰۵:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    0 4
    موشکی که با قطعات و فناوری چینی و روسی ساخته میشه رنگش میزنید میگید ساخت خودمونه بعد میفرستید یمن اونا دوباره رنگ می کنند به اسم خودشون همه دیگه فهمیده اند گروه مقاومت سرباز پیاده نظام ارباب پوتین هست فلسطین و غزه بهانه است
    • علی IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
      1 0
      روسیه که تو اوکراین گیر کرده چین هم درگیر رقابت اقتصادی با دنیاست. تو این شرایط بیشتر اونها به کمک ایران نیاز دارن. کوچک جلوه دادن دستاورد ها، هدف شماست وگرنه کمک روسیه و چین بهانه هست!!
  • IR ۰۵:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    0 0
    گنبد رو سرشون خراب خواهد شد آفرین بر مغز متفکر جنگ ترکیبی امام خامنه ای عزیز که دشمن را بذلت کشانده است
  • Hamid IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    0 0
    این یک هشدار جدی به رژیم کودک ش صیهونیست بود که به آنها بفهمونه دست از پا خطا کنن و دوباره بخوان به یمن حمله کنن اینبار موشک به مراکز حساسشان برخورد خواهد کرد و انشالله ایران عزیز چنان پاسخ دردناکی به اسرائل خواهد داد که تمام دشمنان این آب خاک بفهمند که با دم شیر بازی نکنن . ما همچنان با بصیرت و صبر منتظر میمانیم و شیرینی ها رو آماده کردیم چون بزودی زود خبرهای خوشی خواهید شنید .
    • ناشناس IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
      0 0
      موشک رهگیری و منهدم شده عمد داستان نگو
  • شاهرخ IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    2 0
    دست شیر بچه های حیدر کرار درد نکنه اینو میگن جنگ
  • کلیم IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    0 1
    "نیروی موشکی به یاری خدا...." ؟؟؟!!!!!1 یعنی خدا طرف ایناست؟ وضع اقتصادی رفاهی و دنیوی و اخروی و... اون طرف که خیلی خوبه... یمنیا با لنگ و دمپایی حالا ادعا میکنن خدا طرفشونه؟ حالا گیرم دو نفر اسراعیلی کشتن 50 هزار فلسطینی کشته شده اعدادو داری؟
    • علی IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
      2 0
      تعداد تلفات اسرائیل از ماههای اول جنگ به بعد دیگه اعلام نشد یا اگه چیزی اعلام شد درست نبود و توسط مقامات صهیونیست شدیدا سانسور شده بود. پس نباید به این سادگی مقایسه کرد!!! ضمنا خدا طرف حق نشسته. طرف حق هم یعنی کودکان مظلوم فلسطین.بنظرم درک این موضوع زیاد سخت نیست!
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    0 0
    سرعت 9 ماخ
  • فرامرز IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    1 0
    خدا روشکر - محور مقاومت چقدر قوی شده - الهی شکر - به پایان اسرائیل نزدیک میشیم به لطف خدا
  • نظری IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    0 0
    شما به ان شهدای تفحص شده فکر نمی کنیداز همه چیز گذشتن اما خال کوبی بلد نبودن فقط خاک را دوست داشتن باورشان ایران بود نه لوسانجلس مرگ بر امریکا توخالی
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    0 0
    الان جاش داغه
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    1 0
    دم حوثی ها گرم
  • سیدمهدی موسوی IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    0 0
    رادار ناو آمریکایی این پیام رو روی مانیتور می داد : من هم خودم صبح جمعه خبر دار شدم بچه های هوافضا دم همه شما گرم تازه این اون قدیمی تره بود جدیدها مشتی تر هستند مثل خود شما
  • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    0 0
    موشک فتاح
  • م. گودینی IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    0 0
    یمنی‌ها درست ترین مسیر را در برخورد با صهیونیست ها طی ميکنند. اگر همین جور پیش بروند ساختن و پرتاب کردن موشک با کلاهک هسته‌ای طی چند سال آینده برایشان دور از دسترس نیست و یقینا اسرائیل را برای همیشه از گستره خاورمیانه پاک خواهند کرد . امیدواریم که ایران و لبنان و یمن به زودی تبدیل به مثلث سلاح هسته‌ای اسلامی بشوند و خیال ما را برای همیشه راحت کنند. ایدون باد.
  • هانی IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    0 0
    آن زمان که امام خامنه ای میگفت تولید ملی، این ملت شریف ما بودند که با صبر خود به پشتیبانی از صنعت دفاعی شتافتند و امروز میوه این صبر جمیل شده موشک هایی که بدنه ی نظام استکباری را به لرزه انداخته، انشالله با توکل به خداوند و تکیه بر تدبیر امام خامنه ای اقتصاد را هم درست کنیم.
  • DE ۰۶:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    0 0
    حتما قیمت این موشک خیلی زیاده.نمیشه شلیک انبوه انجام داد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس