کد خبر 1642693
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶
گزارش روزانه بورس ۲۴ شهریور؛ شاخص کل ۹۰۴۲ واحد افت کرد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۹ هزار واحدی روبرو شد.

به گزارش مشرق، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه، بیش از ۷میلیارد و ۹۴میلیون سهم و حق تقدم به ارزشی بالغ بر ۴هزار و ۶۶میلیارد تومان در بیش از ۲۵۳هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۹۹۶۲واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۶۵هزار و ۵۱۰واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی فولاد، شپنا و شبندر شد و در مقابل نمادهای معاملاتی رمپنا، شیران و دعبید با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۴ میلیارد و ۶۰۵میلیون ورقه به ارزش ۱۶هزار و ۹۰۱میلیارد تومان در ۱۳۱هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲۲واحد افت کرد و در ارتفاع ۲۱هزار و ۵۶۷واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی خاور، کگهر و شاوان شد و در مقابل نمادهای معاملاتی وسپهر، ساوه و زاگرس بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    1 0
    بورس ما اگه یک روز ثابط بمونه از بازارهای دیگر عقب می دونیم ، منفی بشه که فاجعه ست ،هر وقت همیشه مثبت شد صرف می کنه ...
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    1 0
    بورس سهامداران را به فلاک و خاک سیاه کشانده ! آن پس اندازی که با خون و دل با سفارش مسئولان به بورس آورده بودیم جلوی چشممان محو و نابود شده ! دریغ از کوچکترین حمایت ؛ حمایت واقعی که نیست
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    2 0
    وقتی اقتصاد ویران است حال بورس خوب نمی‌شود آقای صیدی چرا سکوت کردی همه دارایی مردم هرروز هی دود میشه میره هوا لعنت خدا بر بانیان وخاینان وضع موجود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس