کد خبر 1642707
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰
اقبالی: حضور در تیم‌ ملی برای لژیونرها زنگ تفریح است/بازیکن سالاری آفت فوتبال ایران است

مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: متاسفانه در حال‌ حاضر تیم ملی برای لژیونرها زنگ تفریح شده است.

به گزارش مشرق، مسعود اقبالی در خصوص دو بازی انجام شده تیم ملی در مرحله مقدماتی جام‌جهانی، اظهار داشت: در بازی اول مقابل قرقیزستان بازیکنان نتوانستند بازی خوبی ارائه کنند و من در بازی اول فکر می‌کردم هر لحظه ممکن است گلی که مهدی طارمی به ثمر رسانده است بی‌فایده باشد و بازیکنان قرقیزستان بتوانند جبران کنند. در دیدار دوم خوشبختانه تیم ملی به یک شرایط آرمانی خوبی رسیده بود؛ با اینکه همه انتظار داشتند تیم ملی گل‌های بیشتری به ثمر برساند ولی به نظر من مهم‌ترین موضوع عملکرد بازیکنان در داخل مستطیل سبز بود. امیدوارم در ادامه‌ راه تیم ملی به یک شرایط ایده‌آل برسد و بتواند دل مردم شاد کند.

وی افزود:‌ در حال‌ حاضر هم لژیونرها فقط می‌خواهند در تیم ملی حضور داشته باشند و عملا هم در بازی شاهد بودیم این بازیکنان اصلا مفید نبودند و در ترکیب تیم ملی هم دیدیم که بعضی از نفراتی که در داخل زمین حضور داشتند به بلوغ تاکتیکی نرسیده‌اند. من شک ندارم اگر امیر قلعه‌نویی می‌خواهد به همین منوال کار کند قطعا در جام‌جهانی ۲۰۲۶ به جایی نخواهیم رسید.

اقبالی: حضور در تیم‌ ملی برای لژیونرها زنگ تفریح است/بازیکن سالاری آفت فوتبال ایران است

وی درباره صحبت‌های مهدی طارمی پس از بازی مقابل قرقیزستان، خاطرنشان کرد: مهدی طارمی فقط در فوتبال به یک جایی رسیده و متاسفانه در موارد دیگر تخصصی ندارد. به نظر من بازیکنان به جای صحبت کردن، باید برای تیم‌ملی کشورشان بجنگند و افتخار کسب کنند. متاسفانه در حال‌حاضر هم تیم ملی برای لژیونرها زنگ تفریح شده است.

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص حاشیه‌های به وجود آمده علیه سرمربی تیم ملی، تصریح کرد: حاشیه‌های که به وجود آمده حقیقت دارد و همه شاهد هستیم کادرفنی تیم ملی بسیار ضعیف عمل می‌کند. در حال‌حاضر هم در اردوهای تیم ملی شاهد بازیکن سالاری هستیم.

اقبالی: حضور در تیم‌ ملی برای لژیونرها زنگ تفریح است/بازیکن سالاری آفت فوتبال ایران است

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس