مدیربهداشت، ایمنی، محیط‌ زیست و پدافند غیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: طرح ها و مجتمع های پتروشیمی برای تحقق اهدف پیش بینی شده در مسیر توسعه صنعت پتروشیمی و با هدف تولید پایدار باید قوانین و دستورالعمل های ابلاغی را با جدیت مورد توجه قرار دهند.

به گزارش نیپنا ، داودعمادی مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت ملی صنایع پتروشیمی در حاشیه نمایشگاه ایران پلاست با بیان اینکه بر اساس برآوردهای انجام شده تعداد شرکت‌های شرکت‌کننده در هجدهمین نمایشگاه ایران‌پلاست در مقایسه با سال‌های قبل افزایش یافته است، گفت: تمامی شرکت‌های پتروشیمی، زنجیره‌های ارزش و شرکت‌های پایین دست از این مهم استقبال کرده‌اند و این گواه پویایی این صنعت است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه وجه تمایز نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته چیست، اظهار کرد: شرکت‎‌ها امسال در مقایسه با سال گذشته با برنامه‌تر و قوی‌تر در نمایشگاه ایران پلاست شرکت کرده‌اند.

مدیر بهداشت، ایمنی، محیط‌زیست و پدافند غیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به اینکه در بخش تخصصی سعی بر آن است که شرکت‌ها اقدامات درخوری را جهت توسعه صنعت پتروشیمی انجام دهند، ادامه داد: به عبارت دقیق‌تر ما هر سال برنامه‌ریزی خوبی را تدوین و در همایش‌های پیش‌رو ارائه می‌کنیم. یک بخش مهم دیگر از کار ما ارائه فعالیت‌های از پیش انجام شده به شرکت‌ها و تدوین استراتژی برای ادامه راه است.

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست با حضور ۲۸۸ شرکت خارجی و ۵۲۵ شرکت داخلی به‌مدت چهار روز (۱۸ تا ۲۱ شهریور) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس