کد خبر 1642764
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۷
مفت بر

فیلم مفت‌بر علی رغم تمامی تیزرهای پرشمارش که از شبکه‌های GEM، پرشیانا و سایر شبکه‌های ماهواره‌ای پخش می‌شود با واکنش‌های بسیار منفی در فضای مجازی مواجه شده است.

به گزارش مشرق، حضور حامد بهداد و سحر دولتشاهی در فیلمی با عنوان «مفت‌بر» که تیزرها آن متکی بر لب‌خوانی حامد بهداد با ترانه‌های کوچه بازاری و غمزه های بازیگر زن منتشر است با انبوهی از کامنت‌های منفی مواجه شد.

در صفحات مجازی منتشر کننده تبلیغات فیلم بسیاری از کابران فضای مجازی به محتوای اثر اعتراض کرده‌اند.

در یکی از صفحات تبلیغ کننده در کامنتی آمده است : "دوست دارم فکر کنم تیزر بد شده. " مخاطب دیگری با استفاده از عبارت فاخر، نقد خود را به طنز مطرح کرده است. مخاطب دیگری درباره بازیگران این فیلم نوشته است: امیدوارم حامد بهداد بخاطر پول کار قبول کن نشده باشه چون این جور که بوش میاد انتخاب تازه ش مفت نمیرزه.

کامنت‌های منفی مخاطبان علیه بهداد و مفت‌بر

مخاطب دیگری اشاره می‌کند: چرا وقتی میخوان تیزر بسازن فکر میکنن بهترین بخش رقص مرداس؟ بسیاری از مخاطبان با طرف قراردادن حامد بهداد او را به خاطر رقصیدن در این فیلم نکوهش کرده‌اند و نوشته‌اند: حامد بهداد نکن بهت نمیاد.

یکی از کامنت‌گذاران اشاره می‌کند: چرا سحر دولتشاهی همه جا هست؟ از افعی تا داریوش و حالا اینجا؟

لازم به ذکر است فیلم مفت‌بر علی رغم تمامی تیزرهای پرشمارش که از شبکه‌های GEM، پرشیانا و سایر شبکه‌های ماهواره‌ای پخش می‌شود با واکنش‌های بسیار منفی در فضای مجازی مواجه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    2 3
    حامد بهداد انسان مورد تاییدی نیست
    • حمید IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
      1 0
      شرافتا و وجدانا خودت مورد تایید هستی؟ به فرض هم که کاملا مورد تایید باشی دور از اخلاق است که ابروی کسی را ببری . لطفا رعایت کنیم
  • طبا IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    2 1
    واکنش فضای مجازی مهم نیست اونی که مهمه، فروش گیشه است !!!!
  • ج د ا IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    0 0
    یکی از کامنت‌گذاران اشاره می‌کند: چرا سحر دولتشاهی همه جا هست؟ از افعی تا داریوش و حالا اینجا؟ پاسخ : چون مزدور ضد انقلابه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس