پیامدهای حمله موشکی یمن به تل‌آویو از دید رسانه‌های رژیم‌صهیونیستی

رسانه‌های صهیونیستی به عملیات یمن علیه تل‌آویو که امروز یکشنبه صورت گرفت و شکست پدافند هوایی رژیم در رهگیری موشک‌ یمنی واکنش نشان دادند و اذعان کردند آنچه رخ داده، موفقیتی نگران کننده برای یمن است.

به گزارش مشرق، وبسایت «آنیان مرکزی» گزارش کرد یمنی‌ها در طول جنگ غزه با حمله به پایگاه ایلات، تل‌آویو و امروز (یکشنبه) که فرودگاه بن گوریون هدف بود، ۳ موفقیت برای خود ثبت کردند. به موازات آن، یمنی‌ها همچنان به کشتیها در «منطقه» حمله می‌کنند.

«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز-یکشنبه اعلام کرد یگان موشکی یمن یک هدف نظامی در منطقه «یافا»(تل آویو) را در فلسطین اشغالی هدف قرار داد و سامانه‌های پدافندی دشمن در رهگیری و مقابله با آن شکست خورد.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش کردند «ارتش صبح امروز با موشک یمن غافلگیر شد و نیروی هوایی نه دید، نه خبر داشت و نه شنید» و «رئیس جدید یگان امنیتی هنگام سقوط موشک خواب بود». سخنگوی ارتش هم غیرقابل اعتماد است و دیگر کسی را متقاعد نمی‌کند.

روزنامه صهیونیستی معاریو نیز به نوبه خود این رویداد را دراماتیک و غیرعادی توصیف کرد و نوشت موشک یمن در چند کیلومتری فرودگاه بن گوریون سقوط کرد.

«باراک ساری» مشاور امور راهبردی شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز گفت: پس از حمله اسرائیل به بندر الحدیده یمن، مقامات یمنی قول دادند که غافلگیری برای اسرائیل رخ دهد و صبح امروز اولین غافلگیری محقق شد.

در همین زمینه، وبسایت «سروگیم» از تهدید بیشتر برای رژیم صهیونیستی از سوی یمن صحبت کرده و گزارش کرد این رژیم «به زودی غافلگیری‌های بیشتری را دریافت خواهد کرد».

مقامات سابق رژیم صهیونیستی: واقعیت به طرز دراماتیک تغییر کرده است

«گادی آیزنکوت»، رئیس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی، در توضیح این حادثه گفت واقعیت به طرز دراماتیکی تغییر کرده است. مشکل اصلی عدم وجود ارتباط بین اهداف جنگ، واقعیت استراتژیک و استراتژی مورد نیاز است.

در همین حال، سرلشکر «آموس یادلین» رئیس سابق سرویس اطلاعات ارتش این موضوع را که آیا «راهبردهای کلی اسرائیل پس از ۱۱ ماه به درستی مدیریت شود» یا خیر، زیر سؤال برد.

«تسویکا هایموویچ»، فرمانده سابق پدافند هوایی رژیم صهیونیستی گفت: «موشکی که از یمن شلیک شد، طولانی‌ترین موشک یمنی است که تاکنون از نظر برد دیده‌ایم». وی با اشاره به اینکه یمنی‌ها توانایی کافی برای ادامه این روش را برای مدت طولانی دارند، افزود: آنها عرصه فعالی را حفظ کرده‌اند که اسرائیل را نگران کرده و اکنون نیازمند توجه است.

عملیات یمن، دودستگی رژیم صهیونیستی را تقویت می‌کند

از سوی دیگر، نارضایتی و ناامیدی شهرک نشینان در شمال فلسطین اشغالی به دلیل تبعیض کابینه رژیم صهیونیستی در واکنش به حملات موشکی به شمال فلسطین اشغالی و حمله موشکی اخیر یمن به تل‌آویو در حال افزایش است.

شهرک نشینان شمال ناامیدی عمیق خود را از عدم توجه به وضعیت این منطقه ابراز کردند و گفتند: «یک منطقه کامل وجود دارد که اسرائیل در حال رها کردن آن است»‌. آنها بر وجود این واقعیت تأکید کردند که خون شهرک‌نشینان شمال فلسطین اشغالی ارزشی ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • TR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    0 0
    وقت بمبهای اتمی فرا رسیده انشالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس