حمله به حزب‌الله ضربه نهایی و کشنده به اسرائیل وارد می‌کند

یک ژنرال صهیونیست با اشاره به اینکه شکست اسرائیل در غزه، شکست در برابر حزب‌الله را قطعی می‌کند، ابراز داشت که حمله به حزب‌الله ضربه‌ای کشنده و نهایی به اسرائیل وارد می‌کند.

به گزارش مشرق، اسحاق بریک سرتیپ ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که اظهارات یواف گالانت وزیر جنگ این رژیم در گفت و گو با نیروهای مرزهای شمال سرزمین‌های اشغالی در خصوص انتقال مرکز ثقل این نیروها به شمال و احتمال آغاز حمله گسترده زمینی علیه حزب الله لبنان باعث افزایش نگرانی‌ها شده است.

بریک تصریح کرد که این موضوعی است که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و هرتزِی هالوی رئیس ستاد ارتش نیز به آن اشاره کرده‌اند و این اظهارات در شرایطی مطرح می‌شود که هیچ کدام از اهداف جنگ در غزه محقق نشده است.

وی ادامه داد که هدف جنگ در غزه از بین بردن حماس و آزادی تمام اسرای اسرائیلی بود، اما عملاً حماس بر تمامی مناطق غزه کنترل کامل دارد و مدیریت زندگی مردم را در تمامی بخش‌ها در اختیار دارد و ارتش اسرائیل نیز هیچ ابزاری برای از بین بردن این حاکمیت در دست ندارد.

این ژنرال ارشد صهیونیست خاطرنشان کرد که ادامه روند جنگ، امکان تحقق اهداف آن را از بین برده و جنگ فرسایشی تمامی نقاط مثبت در اسرائیل از جمله اقتصاد و مناسبات بین‌المللی و مصونیت اجتماعی و انگیزه نیروهای نظامی را از بین برده و بسیاری از نظامیان ذخیره، حضور در ارتش را نمی‌پذیرند.

بریک تصریح کرد که با وجود چنین مؤلفه‌های خطرناکی، نتانیاهو و گالانت و هالوی به دنبال حمله زمینی به حزب الله لبنان هستند، حمله‌ای که می‌تواند ضربه‌ای نهایی و کشنده به اسرائیل وارد کند.

وی در پایان اظهاراتش با قطع و یقین تصریح کرد که ارتش اسرائیل که در شکست دادن حماس ناکام ماند، قطعاً در شکست حزب الله که نیرویی صدها برابر بیشتر از حماس دارد، موفق عمل نخواهد کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس