اسرائیل از ترس تکرار «طوفان الاقصی»، در مرز اردن خندق حفر می‌کند

شهروندان مغربی با برپایی تظاهراتی ضمن اعلام همبستگی با ساکنان غزه نسبت به خطر گسترش جنگ توسط رژیم صهیونیستی هشدار دادند.

به گزارش مشرق، شهروندان مغربی ساکن در شهر الجدیده واقع در غرب این کشور عصر دیروز (یکشنبه ) با برپایی تظاهراتی همبستگی خود را با مردم غزه اعلام کردند و نسبت به گسترش دامنه جنگ توسط رژیم اسرائیل هشدار دادند.

این تظاهرات که به دعوت تشکل غیردولتی «هیئت مغرب برای یاری امت» برگزار شد، شهروندان مغربی حمایت بی قید و شرط کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی را در جنگ غزه محکوم کردند.

به نوشته روزنامه القدس العربی، تظاهرات کنندگان مغربی با حمل پرچم‌های فلسطین و خطاب قرار دادن شهداء و اسرای فلسطینی فریاد زدند «ای شهید آرام بخواب راه تو را ادامه می‌دهیم» « ای اسیر آسوده باش مبارزه ادامه دارد» « زنده باد فلسطین» « زنده باد مقاومت»

شهروندان الجدیده پلاکاردهایی با خود حمل می‌کردند که بر روی آنها نوشته شده بود: «ما هدف قرار دادن کودکان بیگناه توسط نظامیان صهیونیستی را محکوم می‌کنیم»

این تظاهرات که همزمان با سالروز میلاد نبی مکرم اسلام ( ص ) برگزار شد شهروند مغربی‌ها اشعاری در مدح رسول گرامی اسلام همخوانی کردند و پرچم‌های فلسطینی به حرکت در آوردند.

در جریان حمله وحشیانه ارتش صهیونیستی به نوار غزه تاکنون افزون بر ۱۳۶ هزار فلسطینی شهید و مجروح شده‌اند که بیشتر آنان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    0 0
    عربها حسابی از گسترش جنگ با اسرائیل ترسیدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس